Puslapis 30 iš 52
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-03-07, 11:52 pm
Vilmantas.S
Tiksliai nežinau, bet greičiausiai netiks, kitokie amortizatoriai ir spyruoklės bus pas antruką, pas mane pirmukas.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-03-08, 8:33 am
Dziugesiukas
Antrukui antruko spyruokles dėk[emoji6] tik pirmiau surask[emoji3] ir poto apskaičiuok ar ne pigiau būtų pedders komplektus susidėti. Poto dar apmastyk ar ne geriau būtų išvis visą pasikelti su ironman spyruoklėm ir kyb amortikais, kokius 3cm ir turėti gerą kraulumą, bei stabiluma ir kietumą[emoji6]
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-03-08, 10:45 am
Gorbas
Pas mane dabar ant antruko stovi visi amortikai nuo pirmuko, priekinės spyruoklės antruko, o galinės pirmuko. Po tokio burimo teko pakišti po galu 3.5 cm plokšteles iš Autoerdvės, kad aukštis susivienodintų.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-04-15, 9:24 pm
Valdas
sveiki, gal kas netyčia žinote ilgį ištraukto amortiko štoko pirmuko? grįžo sprandzinos, savaitgalį ardysiu, pasitikrinti noriu ir amortus, misliju gal ne toki sudėti kad trenksmą turiu gale..
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-04-15, 10:30 pm
norbertas
Valdas rašė:sveiki, gal kas netyčia žinote ilgį ištraukto amortiko štoko pirmuko? grįžo sprandzinos, savaitgalį ardysiu, pasitikrinti noriu ir amortus, misliju gal ne toki sudėti kad trenksmą turiu gale..
Turėjau ternksmą važiuojant per duobes su trim keleiviais gale - dempferiai mirę buvo. Pasikeičiau, praėjo. Slopina jie smūgius, kai perkrautas automobilis. Taip pat ir spyruoklės buvo pavargusios ir amortizatorius pasikeičiau tik viską ne iškarto - daug kartų ardžiau:)
Pirmuko amortizatorių apsauginių gumų nelaiko dempferiai, kažkodėl apsaugos fiksuojasi į atraminį. Dabar turiu amortizatorių komplekta nuo imprezos, ten apsaugas prilaiko dempferiai.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-05-03, 7:22 pm
Valdas
prieš porą savaičių pasiryžau, nupirkau ir sumontavau KYB K-FLEX RA 5761. Kol važinėjau vienas - kuj ten suprasi, pakilo aišku gerokai. Pasikroviau šeimyną, šmutkių iki lubų, foris nusėdo kaip reikiant ir davai žvyrkeliais ir jiems artimais keliais(Vicinas žino - Link Višakio Rūdos, Jankų)..negaliu atpažinti auto - jokių daužymų
Reziumė - puikus pirkis: jokio daužymo, subinaitė pakilo ryškiai, sumontavau per porą valandų

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-05-03, 8:59 pm
suboksidas
Nu fain, kad tokių emocijų sukėlė geros spyruoklės!

priminei mane, kai imprezai galinius amortikus mirusius pakeitė į naujus.....totalus kaifas ir standumas!!
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-05-03, 9:06 pm
Valdas
suboksidas rašė:Nu fain, kad tokių emocijų sukėlė geros spyruoklės!

priminei mane, kai imprezai galinius amortikus mirusius pakeitė į naujus.....totalus kaifas ir standumas!!
tikrai taip
kažkaip suvalkiečiui, gebančiam suburti iš visokių kakų vokietukam amortus, spyruokles ir nesusitarti su Subaru (nu kaip čia jam neina nieko pritaikyt..?nesąmonė) pirkti naujas sprandzinas yra emocinis iššūkis ir baimė (nesvarbu, kad forume 8 žmonės rašė, kad viskas OK, bet gal man taip nebus..

),
bet....
turbūt tik
taupūs suvalkiečiai mane supras
2 vnt atsiėjo berods 56eur, tai kaip ir padabna kaina..
P.S. Suboksidai teko seniau Audi 80 Q parsivaryti iš Šakių į Kazlų Rūdą su visais 4 negyvais amortais. tokio ekstreemo nebuvau patyręs

kas važiavę tuo keliu - supras

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-05-03, 9:14 pm
suboksidas
Bet va paklausei forumo ir viskas super!
O dėl moralinio iššūkio pritariu

nors kai jau abu galiniai mirė (nors auto visiškai nelingavo) tai galas važiuojant posūkiu......manau žinai apie ką kalbu
Tad kai RSe pasakė dedam naujus, pasitikėjau.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-05-03, 9:22 pm
Valdas
teip..
Didelis dėkui forumiečiams už patirtį ant savo kailio ir(bet) gerus patarimus kitiems
Kaip kažkur girdėjau: iš savo klaidų mokosi visi. bet iš kitų klaidų - tik genijai
škias forumiečių dėka tampame genijais

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-05-03, 9:38 pm
suboksidas
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-09-14, 6:41 pm
siluetaz
Sveiki, bandžiau skaityt temą, bet čia pagrinde kalbama apie pirmukus, o pas mane antrukas 2003m.

Bėda standartinė, kad nusėdęs galas. Amortizatoriai su papildomu štoku, self-leveling. Čia kiek skaičiau painiavos su kodais, ir keičiant, reiktų keist ir amortizatorius ir spyruokles? Tai dabar turiu porą klausimėlių... Visų pirma, gal kas galit sutaupyt krūvą laiko ir iš patirties mestelt kodus antrukui tinkamų amortikų ir spyruoklių?

Ir dar, galvoju

Realiai, galas susėdęs, bet patys amortikai nėra kad būtų negyvi, spyruokliuotų. Gal išeitų pakeist TIK spyruokles į stipresnes ir būtų ok?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-09-14, 7:51 pm
suboksidas
Reiks keist viską.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-09-14, 7:53 pm
suboksidas
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-09-14, 8:17 pm
Dziugesiukas
Yra pedders komplektai galui apie 1400lt kainuodavo, grazina i stock auksti ir galima siektiek pasiaukstinti ir pasikietinti su Ironman spiruoklem ir kyb amortikais isejo man apie 1700lt plius darbas.