Puslapis 45

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-11-24, 10:04 am
Dovis
Jonas6x6 rašė:neimanoma. Dėžės skiriasi viduje kaip diena nuo nakties.
Nu aišku, imanoma viskas, bet......
aisku tada, na kolkas ir be paletintojo gerai suka ratus, variklis geras, na o sankaba paprasta taip ar taip mazdaug metam :) na dezes projekta tada iki pavasario atidedu.

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-16, 4:14 pm
vicinas
kodel neimanoma,galima gi i dezes su paletintoju korpusa surinkti kas reikalinga ir turi deze :?

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-16, 8:08 pm
Julius
Kalbant apie automato vėlavima ir permetimą tai tėvas važinėja su Audi A4 automatu pastoviai keikiasi(buvo pirkta tik dėl to jog palei invaliduma jaigu automatas gražina 4k nuo pirkimo sumos). Norint pajudėti greičiau nuo šviesaforo reikia gerokai užminti, to pasekoje visi kas už galo lieku juodam dūmų kamuolyje.:D Lenkiant ir užmynus pavaras žemina labai staigiai, bet perdaug ir variklis netenka galios. Laisvos taipat beveik nemeta tai atsiliepia kuro ekonomijai. Ir pats važiuodamas kaiką pastebėjau jog su ,,D" judant iš vietos mašina juda greitai ir mažom apsukom, o jaigu nustatai, kad mestu iki 1 apsukos labai greitai užkyla ir mašina vos juda lyg su palėtintoju. Nežinau ar tai yra tik ant vokiškų automatų, bet tarp pavarų yra lyg tokios puselės kurias mėto mieste, net nesijaučia bet matosi kaip apsukos nukrenta per 200rmp ar 300rpm, o kai pavara permeta apsukos krenta per visa 1000rpm.

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-17, 2:18 am
vidmukas
turiu civiką 8gen. mechanika. varo kaip reikalas. antra šaiba ratus prasuka gerai paspaudus. 6 bėgiai labai patogu. man patogu. lyginant su foriu kurė turėjau AT, tai skirtumas didelis.

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-17, 4:08 am
Eimazz555
Julius rašė:Kalbant apie automato vėlavima ir permetimą tai tėvas važinėja su Audi A4 automatu pastoviai keikiasi(buvo pirkta tik dėl to jog palei invaliduma jaigu automatas gražina 4k nuo pirkimo sumos). Norint pajudėti greičiau nuo šviesaforo reikia gerokai užminti, to pasekoje visi kas už galo lieku juodam dūmų kamuolyje.:D Lenkiant ir užmynus pavaras žemina labai staigiai, bet perdaug ir variklis netenka galios. Laisvos taipat beveik nemeta tai atsiliepia kuro ekonomijai. Ir pats važiuodamas kaiką pastebėjau jog su ,,D" judant iš vietos mašina juda greitai ir mažom apsukom, o jaigu nustatai, kad mestu iki 1 apsukos labai greitai užkyla ir mašina vos juda lyg su palėtintoju. Nežinau ar tai yra tik ant vokiškų automatų, bet tarp pavarų yra lyg tokios puselės kurias mėto mieste, net nesijaučia bet matosi kaip apsukos nukrenta per 200rmp ar 300rpm, o kai pavara permeta apsukos krenta per visa 1000rpm.
Nuo audi automato tai apsaugok viespatie, ypac su 1.9 motoru, kazkokios nedadirbtos dezes, kaip ir sakiai spaudi gaza,o deze daro savo, bekit kuo toliau. Is vokieciu greiciausia tai yra BMW deze, patvariausia MB, o jei reikia ir to ir to, tai is pigiuju imt ford.

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-17, 5:02 pm
Julius
Geriausias pasirinkimas yra MT ir nebus jokių problemų. Viskas priklauso nuo paties o ne mašina mąsto už tave.

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-17, 6:42 pm
zzzubarruu
Julius rašė:Geriausias pasirinkimas yra MT ir nebus jokių problemų. Viskas priklauso nuo paties o ne mašina mąsto už tave.
tavo astroje tai gal :???:

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-17, 9:28 pm
goild
Kaip sau nenori normalus utomatas yra labai gerai ,jau blin kaip mieste per kamscius uzknisa irkluot `!``
Pries automatus dazniausiai buna nusistate tie kurie jo net neturejo ,arba turejo nekoki ,automatas gerai nera ko sakyt geriausia turet du auto ,palakstymui mexanika ,miestui kelionei automatas ,pagal nuotaika.

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-17, 9:30 pm
Arūnas
goild rašė:Kaip sau nenori normalus utomatas yra labai gerai ,jau blin kaip mieste per kamscius uzknisa irkluot `!``
Pries automatus dazniausiai buna nusistate tie kurie jo net neturejo ,arba turejo nekoki ,automatas gerai nera ko sakyt geriausia turet du auto ,palakstymui mexanika ,miestui kelionei automatas ,pagal nuotaika.
+1 forikas pirmas mano auto su AT dėže. Sekanti auto irgi bus AT, norėčiau 3 kartos S-Line Foriko :((

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-17, 10:36 pm
goild
Prie gero greit pripranti ,ania :D Tinginio masina ,vaziuoji nosi krapstai ,viena ranka laisvesne ,koja laisva -lafa

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-17, 10:46 pm
Tomas
kuo toliau tuo labiau kasdienai linsktu prie AT,tikrai nėra geriau...pokatuškėm ir pasidraskymams tik MT...kaip sakant bus pora auto kieme ir tiek...

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-18, 4:55 am
Eimazz555
Tomas rašė:kuo toliau tuo labiau kasdienai linsktu prie AT,tikrai nėra geriau...pokatuškėm ir pasidraskymams tik MT...kaip sakant bus pora auto kieme ir tiek...
Tai ka? Senatve jau? :D

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-18, 2:26 pm
Julius
Artūras rašė:
Julius rašė:Geriausias pasirinkimas yra MT ir nebus jokių problemų. Viskas priklauso nuo paties o ne mašina mąsto už tave.
tavo astroje tai gal :???:
Artūrai atrodo lyg būčiau jums kažką blogo padaręs. :???: MT manau net saugiau vairuoti ypač tai atsiskleidžia žiemą, kai ima slysti priekis ir jai mašina varoma priekiniais ratais MT tikrai daugiau padeda negu AT. Prieš AT neturiu nieko blogo, bet jis manau labiau tinka vyresnio amžiaus žmonėms kurie jau nori ramesnio važiavimo, o ne to lakstymo keliais. Tinka žinoma ir jauniems kurie mėgsta tai, bet čia jau žmogaus reikalas ką rinktis :)

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-18, 6:55 pm
zzzubarruu
demagogija gryna.
viens pasako kad reik paciam konroliuoti, netingeti, tada viska kontroliuoji ir tampi ralio meistru ir busi jaunatvisku vairuotoju, del to MT.
bet jei pasirinkai AT, tai tada zopa, masina uz tave masto, nieko tu nekontroliuoji, gali vaziuot tik letai, i posuki tik letai nes masina uz tave dar sprendima priims ir i griovi leksi...bet tokia deze renkasi flegmatikai ir siaip stabdziai.
sudu kruva o ne pareiskimas cia.
paklausk kokia deze pas jono 280-ta

Re: MT ar AT?

Parašytas: 2011-12-19, 2:58 pm
Julius
:O su tiek kilovatu ir automatinė dėžė nieko nekeičia.