Puslapis 413

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-13, 2:38 am
eugenijus
Forume yra pakankamai apkalbetas kiekvienas modelis tik reikia praleist koki pusdieni skaitant ir viska daugiau ar maziau rasi.Mano patarimas ,turi babkiu imk nauja 2.5xt ir vsio,ka cia daug bazarint. ;)

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-13, 11:55 am
eugenijus
;) Jonai +1 ;)

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-13, 12:49 pm
Deimazas
Tavo vietoje imčiau USA 2.5 su mechanine dėže, galios jam pakanka, kuro sąnaudos nebus didesnės nei 2.0 automato, su dujomis gerai draugauja.

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-13, 8:58 pm
Ziparikas
Sveiki,

Kaip suprast 2,5 AT - tau pasirodys buka dėžė?
Tribecoje irgi boxer motoras stovi, ir labai maloniai dirba, taip pat ir pakaba tribecos patiko. Mieste duobeles ir t.t. sugeria puikiai (garsas gal didokas, bet man netrukdo), o vaziuojant zvyrkeliais ir kitais blogais keliais manau subaru pakabai nera lygiu. Bet aisku sunku lyginti kai dar neteko vaziuoti su foresteriu.
Tiesa teko isbandyti JMA centre nauja Subaru XV - medziagu kokybe pagerejo, bet jau taburete visiska. Pavazynejus bent puse dienos miesto keliais ir islipus manau dar kita pusdieni beeidamas kratyciausi is inercijos:) Tikiuosi su Foresteriu taip nebus:) Verdiktas - kaina XV gerokai per didele.
Ar paprastas 2,5 AT variklis neturi turbinos? Jai jis isibegeja per 8,1 sek - manau pradziai man uztektu.Ir kiek teko siame forume skaityti duju ima 14-15 litru mieste (kiek atsimenu rase apie tai klaipedietis niku FOR222). Manau sie rodikliai labai geri. Nes 2,5 XT baisu imti su turbina (del gedimu ir t.t.)
Vazyneju su automatu jau 7 metai ir auto su mechanine deze nemokamai neimciau:) tokios masinos man jau nebeegzistuoja. Kazkur girdejau gera palyginima del to:
Isivaiduokite, kad gyvenate nuosavame name - name yra tualetas (kalba apie automata), o dabar ar pirktumete nama jei tualetas butu lauke? (apie mechanine) :)
Del Merso ML - ziureti i mano parasa:) Ka galiu pasakyti apie Mersa - is jo liko tik merso vardas ir kaina. Kokybe prasteja su kiekviena diena. Keletas pazistamu turi imtus naujus is silberauto, tai jau garantiniam pakabas keicia ir t.t. Vienas is ju nebuvo asfalto palikes nei karto.

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-13, 9:25 pm
Notorious
O kuo tu jau taip tu XT modeliu bijai? Priziuresi normaliai ir nebus nieko blogo su tuo Turbo.
Vienareiksmiskai Turbo imk, jei tau greitejimas iki 100 tiek aktualus. Nepalyginamas malonumas tiek del traukos, tiek del garso is po kapoto ir is galo (jei pamodinti truputi).
Jei i offroad neketini lysti Turbo tikrai tau (*mano susidaryta nuomone), bet ir offroade turim cia kas vazineja su "sraigem", pvz Vicinas. Tik iprast reik nuo kada pust pradeda ir sukt ratus :]

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-13, 10:17 pm
hipy
Ziparikas rašė:Kazkur girdejau gera palyginima del to:
Isivaiduokite, kad gyvenate nuosavame name - name yra tualetas (kalba apie automata), o dabar ar pirktumete nama jei tualetas butu lauke? (apie mechanine) :)
ir kurioj vietoj cia palyginimas? ka bendro automatas vs mechanika turi su tuliku namie ir tuliku lauke? tu gal mechanika turejai, kur begiai tik kapota atsidarius junginedavos? :D :DD

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-13, 10:22 pm
Eimazz555
hipy rašė: ir kurioj vietoj cia palyginimas? ka bendro automatas vs mechanika turi su tuliku namie ir tuliku lauke? tu gal mechanika turejai, kur begiai tik kapota atsidarius junginedavos? :D :DD
:DD :DD :DDD :DDD

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-13, 10:38 pm
goild
cia kazkokiam senobiniam auto buvo ,kad iskisus ranka is lauko begius jungdavai :D

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-13, 10:49 pm
Deimazas
Iš kur tokius skaičius apie įsibėgėjimą trauki? Praktikoje 2.0 mechaninis 2.5 automatui iki 100 km/h gerokai užneša, ne kartą išbandyta.

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-14, 1:39 am
Ziparikas
Neikirtot chebra su palyginimu.
Turejau omeny kad mechanika tai yra atgyvena 50 metu senumo. Mechanika skirta tik sportui. O kas liecia kasdieni vairavima - tai atgyvena. Nu o jei dar aiskiau t.y. mechanika sudu sudas. Dabar gal aiskiau?:)
As nezinau per kiek mechanika eina, jei automatas 2,5 paprastas be XT eina per 8,1 sek sakau man uztenka.
"ML pirmos generacijos - puiki mašina, rėminė" - seno chledaro nenoriu:)
"Klausyk, o tu pats bent įsiskaitai ką rašai? Tau tribecos pakabos garsas didokas ir XV - taburetė. Ir Tu nori foriko. Kažkas čia nesuderinama" - sakiau, kad didokas bet jis manes neveikia, o XV jo taburete. Uztai manau forikas turetu but nieko masiniukas.
Vat ir niekaip negalit atsakyti subaristai per kiek eina 2,5 AT be turbinos 2009 -2010 m?

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-14, 2:13 am
eugenijus
Taigi aiskiai parasyta yra ,kad 2 litrinis mechanke duoda i kaulus 2.5 paprastam automatui ,draginta nekarta,o tau ko reikia? ,SKAICIU? PER KIEK IKI 100KM/H,TAIGI YRA VISKAS JMA SAITE.O jei masinos nori -tai tusciai neklausinek pirk ka nori ,JEI NORI? :smile:

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-14, 2:32 am
Ziparikas
O pats pries kiek metu buvai jma puslapyje?:)
Jo man reikia skaiciu, galiu priminti kad nei 2,5 AT nei 2,5 AT XT duomenu JMA centre nera.

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-14, 4:55 am
eugenijus
Vakar buvau JMA, ziurinejau OBK.,BET TU MAN PASAKYK KA TOS VIENA AR DVI SEKUNDES REISKIA.? ;)Jei rimtai man dzin.Kai as pirkau nieko neklausinejau ,turiu savo galva.

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-14, 10:31 am
Gorbas
Šiaip tokius žmones aš vadinu tinginiais, kai jiems reikia išlaupyti ir dar už juos sukramtyti. Keista kai žmogus nesugeba elementarių dalykų. :C

http://www.caradvice.com.au/11181/2009- ... fications/.

Ir dėl automato irgi nesi teisus. Pavyzdžiui su turbavyku esant automatui stovėdamas vietoje tu neužmesi apsūkų norėdamas staigiau startuoti, su mechanika prašom, be problemų, nueina kaip kulka. O turbo, tai turbo ir nėra ten ką sakyti.

Re: 3-ios kartos Forester

Parašytas: 2012-02-14, 11:09 am
Ziparikas
Jonas6x6 rašė:
Gorbas rašė:......i su turbavyku esant automatui stovėdamas vietoje tu neužmesi apsūkų norėdamas staigiau startuoti

Dar ir kaip užmesi - gali pabandyti. Padangos dūmais apsipila. Tik nereikia to daryti su vokiška mašina
O cia kaip su automatu tai padaryt? Ir po kiek tokiu bandymu reiktu deze keist?:)

quote="eugenijus"]Vakar buvau JMA, ziurinejau OBK.,BET TU MAN PASAKYK KA TOS VIENA AR DVI SEKUNDES REISKIA.? ;)Jei rimtai man dzin.Kai as pirkau nieko neklausinejau ,turiu savo galva.[/quote]

Patikek manim - reiskia ;)
Gorbas rašė:Šiaip tokius žmones aš vadinu tinginiais, kai jiems reikia išlaupyti ir dar už juos sukramtyti. Keista kai žmogus nesugeba elementarių dalykų. :C

http://www.caradvice.com.au/11181/2009- ... fications/.

Ir dėl automato irgi nesi teisus. Pavyzdžiui su turbavyku esant automatui stovėdamas vietoje tu neužmesi apsūkų norėdamas staigiau startuoti, su mechanika prašom, be problemų, nueina kaip kulka. O turbo, tai turbo ir nėra ten ką sakyti.
Ir visa tai ne del tingejimo, o del informacijos saltiniu nesutapimo. Kadangi oficialus usa puslapis neduoda isibegejimo duomenu, o kiti psl labai ivairiai tai apraso. Vieni raso, kad 2,5 AT paprastas eina per 8,1 sek, kiti per 9,9 kiti per 10,4
Kas liecia 2,5 AT XT, kaip ir tavo pateiktoje nuorodoje eina per 7,9 sek, sioje nuorodoje raso, kad eina per 6,6 sek:
http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2009.html
Kadangi yra informacijos nesutapimas del to ir klausiu.

Bent jau kazkiek susidariau nuomone, kad man reiktu XT:)