Puslapis 4 iš 12
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-12, 9:13 pm
jaroslavas
Vilkas rašė:Aš supyliau Rocar rekomenduotą 5w 50, nes ir prie normalaus minuso dar skystas ir prie aukštos temperatūros pakankamai tepa.
Vilkai, kaip žinau tavo Subarui rekomenduojamas yra W40, ne daugiau. T.y. gamykloje apskaičiavo kad ne daugiau W40 Ir jei aš teisus tai tavo ipiltas W50 mažu mažiausiai galios praradimas, ir variklio numarinimas. Atitinkamai rocar žmogus nenusimanantis apie alyvas. O tau patariu pakeisti tepala kuo greičiau. Skaičiau Za ruliom kai į Žiguliuka nauja ipilė vietoj 5W40 - 5W50. Ir apmatavo galios. tai rezultatai ne kokie - ženklus galios praradimas ir padidintas variklio nusidėvėjimas. ir aš labiau pasitikiu testais, moksliniais straipsniais, logika, negu pavieniais asmenimis.
daug kas galvoja kad ipilus W50, W60 auto pasidaris sportiniu, geresnis sutepimas, skystesnė alyva. O kaip dėl šilumos kai ikaista alyva? Ka nekeičia savo savybiu?
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-12, 9:48 pm
Vilkas
Ačiū už rūpestį, bet tepalo aš tikrai nekeisiu kol nepravažiuosiu 15000km. Į naują auto niekas ir nerekomenduoja pilti w50. Jaroslavai paskaityk mano nuorodą
O ką rodo testai naujiems auto, dar nereikšia, kad tai tinka ir 10 metų senumo trantams

Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-12, 10:06 pm
eugenijus
Jonas6x6 rašė:na Jūs duodat.
Jaroslavai, ar tikrai tiki užsakytais straipsniais labiau, nei žmogaus, dirbusio Brunzos komandoje vedančiuoju mechaniku nuo tada, kai buvo kuriamas vienintelis, analogų neturintis, sportui skirtas automobilis LADA EVA, nuomone ir patirtimi?
Jei taip - atleisk, nebeturiu ką pasakyti....

:-D

+1
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-13, 2:41 am
Eimazz555
jaroslavas rašė:
Vilkai, kaip žinau tavo Subarui rekomenduojamas yra W40, ne daugiau. T.y. gamykloje apskaičiavo kad ne daugiau W40 Ir jei aš teisus tai tavo ipiltas W50 mažu mažiausiai galios praradimas, ir variklio numarinimas. Atitinkamai rocar žmogus nenusimanantis apie alyvas. O tau patariu pakeisti tepala kuo greičiau. Skaičiau Za ruliom kai į Žiguliuka nauja ipilė vietoj 5W40 - 5W50. Ir apmatavo galios. tai rezultatai ne kokie - ženklus galios praradimas ir padidintas variklio nusidėvėjimas. ir aš labiau pasitikiu testais, moksliniais straipsniais, logika, negu pavieniais asmenimis.
daug kas galvoja kad ipilus W50, W60 auto pasidaris sportiniu, geresnis sutepimas, skystesnė alyva. O kaip dėl šilumos kai ikaista alyva? Ka nekeičia savo savybiu?
Na Jarikai, maniau kad tamsta esate tikrai protingas zmogus, bet jeigu jus tikite tais vadinamais uzsakytais straipsniais kaip autobild, zaruliom ir t.t. o dar ypac su rusiska technika atliktais bandymais, tai ka as zinau....

Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-13, 9:43 am
jaroslavas
o kuo tu tiki?
ir aiškiai parašiau - teorija sutampa su praktika
Ir kuo man tikėti? Rocar - na jis prie ralio, sporto, ten varikliai gyvena trumpai..
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-13, 11:18 am
Eimazz555
jaroslavas rašė:o kuo tu tiki?
ir aiškiai parašiau - teorija sutampa su praktika
Ir kuo man tikėti? Rocar - na jis prie ralio, sporto, ten varikliai gyvena trumpai..
Tikiu tais kurie jau daug metu dirba su automobiliais, tiksliau su ju varikliais, nebutinai sportininkais. O teorija tikrai nevisada sutampa su praktika, taip gyvenime nebuna.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-13, 10:12 pm
evilkas
jaroslavas rašė:Vilkas rašė:Aš supyliau Rocar rekomenduotą 5w 50, nes ir prie normalaus minuso dar skystas ir prie aukštos temperatūros pakankamai tepa.
Vilkai, kaip žinau tavo Subarui rekomenduojamas yra W40, ne daugiau. T.y. gamykloje apskaičiavo kad ne daugiau W40 Ir jei aš teisus tai tavo ipiltas W50 mažu mažiausiai galios praradimas, ir variklio numarinimas. Atitinkamai rocar žmogus nenusimanantis apie alyvas. O tau patariu pakeisti tepala kuo greičiau. Skaičiau Za ruliom kai į Žiguliuka nauja ipilė vietoj 5W40 - 5W50. Ir apmatavo galios. tai rezultatai ne kokie - ženklus galios praradimas ir padidintas variklio nusidėvėjimas. ir aš labiau pasitikiu testais, moksliniais straipsniais, logika, negu pavieniais asmenimis.
daug kas galvoja kad ipilus W50, W60 auto pasidaris sportiniu, geresnis sutepimas, skystesnė alyva. O kaip dėl šilumos kai ikaista alyva? Ka nekeičia savo savybiu?
Galeciau sutikti su tuo, kad kazkiek didesni nuostoliai del didesnio klampumo, bet tikrai ne del padidinto variklio dilimo. Butent tiorstesne alyva stabiliau laiko plevele prie ausktesnes temperaturos. Del perdau zemo pirmojo skaiciaus, tai sutinku, kad nereiktu pilti 0w i tam nepritaikyta varikli.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-14, 12:13 pm
jaroslavas
aš tau atsakysiu vėliau
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-23, 11:58 am
jaroslavas
atsakau Remiui - ant alyvos ipilimo dangtelio parašyta - see manual instrukcion.
Žiuriu instrukcija:
DOHC modeliui 5w-30 rekomenduojamas arba 10W-30, 10W-40. Tai va butent 5W30 gamykla rekomenduoja.
Klampumas (Zahflussigkeit) variklio alyvos įtakos kuro suvartojimui. Ole mažo klampumo pagal apdailos degalų taupymą ir geriau Leistungsvermogen šaltyje. Esant šiltam orui, tačiau su didesniu klampumo alyvą tinkamą tepimo sistema yra privalomi.
(Die viskositat (Zahflussigkeit) des Motorols beeinflusst den Kraftstoffverbrauch. Ole mit niedriger Viskositat unterstutzen einen wirtschaftlichen Kraftstoffverbrauch und besseres Leistungsvermogen bei kaltem Wetter. Bei warmen Wetter ist jedoch Ol mit einer hoheren Viskositat zum richtigen Schmieren des Motors erforderlich.)
kaip matote šaltam preiodui nedraudžia 0W, tik šiltam labiau pataria W40
Evilkas rašo :
Nu jis perskystas. (0W-30) Kiek pamenu, tokia alyva siuose varikliuose turetu buti naudojama saltuose krastuose prie dideliu minusiniu temperaturu. Esant normaliai temperaturai gali nesisidaryti pakankama alyvos plevele.
Atsakau: 0W - tai žiama temperatūrinis klampumas, 30 - aukša temperatūrinis klampumas. Kai turiu 0W man bus lengviau prasukti varikli, t.y. prie -40 dar imanomas šalto variklio paleidymas, ne žemiau. Tai šios alyvos minimali temperatūra prie kurios siurblis gali prastumti tepala ir nebus sausos trinties vidiniu detaliu. Jeigu nuo 0 atimti -35 tai gausime minimalia temperatūra -35 laipsniu "varikliui prasukti" (starteris suks ir t.t.). Jei žiemai pilsi 5W tai atitinkamai gausi -35 ir -30. Lyg ir užtenka, bet mano nuomonė tai variklio ir kitu detaliu kankinimas, pas mus gi buna ir -35 ir -30.
O dėl W30 - kuo aukštesnis šis skaičius tuo aukštesnis klampumas prie aukštu temperatūru. dabar žiema ir aš nepažeidžiau rekomendaciju (o šis skačius labai svarbus varikliui, W50 negalima pilti). Vasaros sezonui bus kita alyva - 10W-40.
manau atsakiau i jūsų klausymus ir abėjonės
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-23, 1:32 pm
Remis7
jaroslavas rašė:atsakau Remiui - ant alyvos ipilimo dangtelio parašyta - see manual instrukcion.
Žiuriu instrukcija:
DOHC modeliui 5w-30 rekomenduojamas arba 10W-30, 10W-40. Tai va butent 5W30 gamykla rekomenduoja.
O pas mane aiškiai and kamštelio parašyta (kad nereiktų vartyti instrukcijų :-D )
"5W-30"..
beje po kiek moki už 0W- ?
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-23, 2:57 pm
jaroslavas
matyt kamštelis ne nuo tavo Foriko, siulau žr. instrukcija
Motul 8100 X lite po 27,8 be PVM.
O tai pigu ar brangu?
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-23, 5:16 pm
evilkas
Siek tiek pirmas skaicius galioja ir esant saltam varikliui. As niekada nepilciau 0W i tam nepritaikyta varikli. Pagal kiekvieno variklio parametrus paskaiciuojama ir bandymu keliu nustatoma kokia alyva jam tinkama. Suprantama, kad ipylus tirstesne elyva kazkiek padides sanaudos, bet tepimas nuo to tik pageres. Zinoma iki tam tikros ribos. Neikime prie krastutinumu ir nepilkime 75W90

. Kas liecia 0w, tai pabandyk supilt i koki ziguliuka, paziuresim ar toli nuvaziuos.
Pirmiausia, jo siurblys nepakels iki reikiamo slegio, nes jo suleidimai toli grazu netokie, kaip 2010 m. japoskiu ar vokieciu. Antra, tarpeliai tarp ideklu ir alkuninio gerokai didesni, nei nauju modeliu, reiskia jam reiktu gerokai didesnio slegio ir atitinkamo siurblio nasumo, kad sugebetu islaikyti pakankamai tvirta alyvos plevele. Ta pati galima pasakyti ir apie siek tiek pavazinetus automobilius. Pravaziavus netgi 100K km. visi parametrai jau nebus tokie, kaip buvo naujo. Reiskia atitinkam ai ir alyva tirstinti reikia.
Be to pas mus yra vidutiniu temperaturu krastas. Nera reikalo eiti i krastutinumus ir metyti pinigus perkant 0W. As pats pilu tikriausiai kaip ir dauguma 5W40 ir kitokio niekada nepyliau. Po kokiu 100K km. pradesiu pilti 10W dar po 100k mm 15W.
O 0W skirtas tik patiems naujausiems varikliams. Beja, mano pamastymai paremti teorinemis ziniomis, kurias igyjau studijuodamas autoinzinerija, taigi ne is pirsto lauzta.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-23, 6:44 pm
jaroslavas
malonu, matosi kad specas.
Klausymas - o kaip tu isivaizduoji 15W.. žiema?
Bet apie alyvos tirštuma aš dar parašysiu
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-23, 9:00 pm
Eimazz555
jaroslavas rašė:
Klausymas - o kaip tu isivaizduoji 15W.. žiema?
Naujai masinai neisivaizduoju, masinai prabegusiai virs 200 tukstanciu tai normalu, beveik visa lietuva vazinejasi.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-23, 9:31 pm
jaroslavas
kai 15W tu neužvesi prie -30, akumui bus greitai kaput ir t.t.