Kaip ji patikrint, ir ar reikia tikrint jei temperatura rodo normoj, jokiu nutekejimu nepastebeta?
Prie ko ten tas slangutes spaudinejimas?

Moderatorius: tomazas555
kai aušinimo skystis atvėso, prie to dangčio (aš kalbu apie Forika) po dešinė yra maža žarnelė o po kairė stora. tai nuimk maža žarnelė ir paspaudinėk stora, su ranka papumpok. jei matysi skysti per ta maža skylutė (kur buvo pajungta maža žarnelė) tai blogai, keisk dangtelį. Bet jei nusupranti tai važiuok i servisaRolkis rašė:truputi nesupratau del to kamstelio:
Kaip ji patikrint, ir ar reikia tikrint jei temperatura rodo normoj, jokiu nutekejimu nepastebeta?
Prie ko ten tas slangutes spaudinejimas?
o tai kodėl pas turbo deda tik diskinius, ką jiems užtenku silpnesnių stabžių?jaroslavas rašė:papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
cia eilinis Jaroslavo: o pas mane geriau. pavydekit man.jaroslavas rašė: labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai,
todėl kad turbo stabdo agresyviau, ir jie perkaista. atmo ramesnio budo.Remis7 rašė:o tai kodėl pas turbo deda tik diskinius, ką jiems užtenku silpnesnių stabžių?jaroslavas rašė:papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistemanori pasakyti diskiniai stabdžiai mažiau efektyvūs?
pvz. usa forester 2,5X kompl. eina su būgniniais, o 2,5Xpremium nors ir toks pat variklis jau dedami diskiniai, kaip ir pas turbo 2,5XT.
tavo nuomonė aiški, kitos mano postu atžvilgiu ir nebuna.Artūras rašė:cia eilinis Jaroslavo: o pas mane geriau. pavydekit man.
kazka is konteksto istrauke ir vtiralina dabar.
ir dar visi gamintojai idiotai, nes deda diskinius. gal tik ziguli gerai daro.
pas mane atmo, bet su diskiniais kadangi tai jau geresnė komplektacija. reiškiasi diskiniai yra privalumas o ne minusas... na ir aplamai man neteko matyti normalaus sportiško auto su bugnais gale. net tarkim senas vw passatas B3 su 1,8 motoru turi bugninius stabdžius o tarkim vr6 2,8 motoru jau su diskiniais stadžiais... kažin kodėl.... o todėl kad efektyviau stabdo....jaroslavas rašė:todėl kad turbo stabdo agresyviau, ir jie perkaista. atmo ramesnio budo.Remis7 rašė:o tai kodėl pas turbo deda tik diskinius, ką jiems užtenku silpnesnių stabžių?jaroslavas rašė:papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistemanori pasakyti diskiniai stabdžiai mažiau efektyvūs?
pvz. usa forester 2,5X kompl. eina su būgniniais, o 2,5Xpremium nors ir toks pat variklis jau dedami diskiniai, kaip ir pas turbo 2,5XT.
Nu dar graziausiaijaroslavas rašė:papildau:
8. bugniniai stabdžiai - aš paklausiau RSe dėl japonų montuojamu bugninių gale. Tai stabdymo jėga didesnė nei diskinių stabdžių, dėl didesnio kaladėlių ploto, tarnauja ilgiau 3-4 kart. Bet yra minusu - brangesnis pakeitimas (bet pvz paimam 200000 km gausis bugnai žymiai pigiau už diskinius), labiau bijo purvo, o patekus i vidų išvalymas sudėtingas.
Tai dabar džiaugiuosi kad pas mane bugniniai, ir nesuprantu tu kas juokėsi kad pas mane bugnai, kad tipo keisti reikia
Tie kas keičia bugninius i diskinius ir daugiau nieko neperdaro - tai klaida, stabdžių efektyvumas sumažėja. Kad nepablogėtu reikia dar perdarinėti paskirstimo sistema
Nereikia ir vr6, diskiniai eina jau ir pas GT modelius, nors varikliai vienodi, galia vienoda, bet GT jau turi sport paketa i kuri ieina ir diskai.Remis7 rašė: pas mane atmo, bet su diskiniais kadangi tai jau geresnė komplektacija. reiškiasi diskiniai yra privalumas o ne minusas... na ir aplamai man neteko matyti normalaus sportiško auto su bugnais gale. net tarkim senas vw passatas B3 su 1,8 motoru turi bugninius stabdžius o tarkim vr6 2,8 motoru jau su diskiniais stadžiais... kažin kodėl.... o todėl kad efektyviau stabdo....