
11 medaus kopinėjimo dienų su pasivažinėjimais po salą, su pasivaikščiojimais po kalnus, su įvairiom jūrom ir su puikiu oru ir ALL ir dar daugiau

pagal maršrutus, tai jaučiu jie pas visus daug maž vienodi

mes aplankėm Chaniją, Retymną, Heraklioną, Agios Nikolajos, Elundą, Stalidą, Maliją,Lasitį ir daug visokių kaimų ir kaimelių.
planavom imt Suzukį Jimny, bet jie griežtai su nuvažiavimu nuo kelio, baudos visokios ir pan, tai pasrinkom 2004 vw beatla cabriką. per tris dienas nuvažiavom apie 1000 km. supylėm benzo už 120 eurų. benzo kaina 1.8 eur. dyzelis 1.6 eur. kabriką nuomuotis žiauriai prabanga, bet tokia proga reikėjo sau leist. 3 dienos - 240 eur...
kaip ir dauguma minėjo pagrindinės kretiečių mašinos yra pikapai Toyota, VW, Nissan. dauguma nenauji kokių 2000 metų gal ir senesni. o visi kiti kibirai, tai nuomuojamos mašinos.
Apsistojom Arminda Hotel and SPA 4 žvaigždžių. tarp Chersoniso ir Malijos.

su beatlu iš ryto išlėkėm link Chanijos ir pradėjom kelionę po paplūdimius ir kaimus.



visi miestai pagrinde gyvena iš laivybos ir turistų. viską kas įmanoma jie daro per vandenį.



Kretos keliai tai tokie šiaip sau. nors visur asfaltas, bet jokių atitvarų nieko nėra, kartais nejauku važiuoti.



Dziauso urvas



Agios Nikolayos, kaip Santropezas, toks kalnuotas miestas.



Samarijos tarpeklis pereitas. apie 16 km


siauriausia tarpeklio vieta, apie 2,5 metro pločio

Libijos jūra

Kretos automobilių parkas. Subarikų nėra labai daug. Forikas ir Libero pagrindinės mašinos






