Puslapis 4 iš 8
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-21, 12:59 am
hipy
kainos krikscioniskos, tik longlife'as vokieciu puslapy irgi C3 klasifikuojamas...
yra kazkoks ir C4, bet jis vos ne vienam renuku motorui darytas - kazkaip очкую, o ir pardavinejamas turbut tik backom...
kaip su tavim susisiekt?
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-21, 9:09 am
Tomas
paspausk ant remio parašo "gasketas"

Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-21, 10:11 am
hipy
kol koks draugas parves, jau sekanti aptarnavima reiks daryt... jei jau taip prastai tepalu rinkoj butu, puse masinu ant LT butu uzkaltais varikliais... Nors baimes ir abejoniu prisejai cia pakankamai...

cia:
http://www.e-fastbalt.lt/ zadejo pasiulyt geras liqui moly kainas - laukiu...
p.s. geri buvo tarybiniai laikai - vienas sviestas, viena duona, vienas tosolas...
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-21, 10:16 am
hipy
Jonas6x6 rašė:o kodėl manai kad taip nėra?
Užklausk Rocar ir kitų žymių meistrų.
paziurek auto skaiciu ant LT...

Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-21, 10:36 am
hipy
Jonas6x6 rašė:nesupratau klausimo
nu deklaruojama ant lietuvos apie pora limu auto, kiek is ju praeina per zymiu meistru rankas? Koks procentas su uzkaltais varikliais ir koks procentas butent del tepalo kaltes?
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-21, 10:46 am
evilkas
Jonas6x6 rašė:kad garantuoti kad viduje tas, kas pakuotėje - paprašykti, kad parvežtų koks draugas iš vokietijos. Kitaip jokių garantijų.
nes mačiau kaip fasuoja transmisinį tepalą lukoilas lietuvoje - iš tos pačios bačkos į skirtingus kanistriukus.
Valvoline visada Stokkeryje pirkau. Jie lyg oficialus atstovai, tik 20 kanistrais nepardavineja SynPower arba Maxlife Synhth. Yra tik 60 ir 208l. Siek tiek daugoka man. O po 4 l. brangokai iseina.
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-21, 10:50 am
hipy
Jonas6x6 rašė:Tai tik bendraudamas betarpiškai gali sužinoti tokius dalykus.
betarpiskai ir suzinai vienetinius atvejus, gi, kad pakeite tepalus ir variklis dirba, niekas nesigiria - naturalus dalykas
o va jei butu toks baisus vilkas, kaip tu ji piesi, tai nereiktu ir betarpiskai bendraut, eitu garsas prusu zemej...
tai kad Arnoldas cia, kiek supratau, tai grys turbut tik kokioj sausio pabaigoj...
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-21, 11:41 pm
Stentor
taip greit negrysiu

tik kokioms velykoms
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-27, 12:24 pm
evilkas
Remis7 rašė:
vokiška firmos DURAN
pilnai sintetinė alyva
FOSSER Premium VS 5W-40
Specifikacijos:
ACEA A3/B3/B4
API SL/CF
Mercedes-Benz Blatt 229.3
VW-Normen 502.00/505.00
BMW Longlife -98
Porche
Opel GM-LL-B-025
20L tara 265Lt (su PVM)
http://www.duran-oil.com/index.php?id=98&L=3

Gal vertetu pabandyti viena karta. Kaip ten reikalai su nuodeguliais, putojimu ir kt?
ir kiek kainuotu toks komplektukas(ir kokios info reikia parinkimui):
1. Kanistras alyvos sintetines 5w40 (a3/b3/b4)
2. Oro ir variklio alyvos filtrai H6/2002
3. Oro ir variklio alyvos filtrai 2,5/2001 Forester USA (oro filtras niekada netinka, kuri vietiniai parenka. Realiai yra didesnis)
4. Oro ir variklio alyvos filtrai Peugeot 206/2002/1,4 Hdi.
Dar domintu kazkas is sunkiajai technikai (traktoriams) skirtu alyvu 15w40/10w40 20l arba 60l pakuotes (traktoriai MTZ, TZ4-k14, senas 40 metu senumo perkins 4.107 variklis kombaine).
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-27, 8:27 pm
Tankystas
Ar teisybe (pindosu forumuose skaiciau), kad pakeitus tepala dezeje naujame tepale esantys detergentai isplauna salnykus ir pradeda pro visus galus teketi tepalai is dezes? Ir tada reikia vel imti deze ir naujus salnykus deti, arba iskart keiciant dezes tepalus vos ne perrinkinet deze?
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-29, 2:50 pm
jaroslavas
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/auto ... z1hvJANmPT" onclick="window.open(this.href);return false;
jei čia tiesa tai sugriovė mano mita apie amerikonus žioplius.
dar yra keleta sakiniu pabaigoje apie kurios Jonas turėtu pakomentuoti
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-29, 4:01 pm
Gorbas
Yra tokia mašina Peugeot 607. Tai vat pas ją yra labai protingas kompas, po tepalų keitimo jį apnulini ir po to jis priklausomai nuo važiavimo sąlygų persiskaičiuoja kilometražą iki sekančio keitimo. Po apnulinimo jis išmeta, kad sekantis keitimas po 20000 km., bet jei tu važinėsi tik mieste, tai tas skaičius labai greitai pavirsta 7000 km. Tačiau jei važiuosi tik ilgas atkarpas, tai jis panašiai ir liks ties atžyma 20000 km. Šitas skaičiavimas seniai žinomas, tik apie jį niekas garsiai nešneka, visi tik šneka apie keitimus kas 30000 km. Tipo dabar tepalai stebuklingi pasidarė. O iš tiesų pakito juose tik tai, kad papildomai yra įpilti priedai kurie susikaupusiems suodžiams neleidžia nusėsti ant variklio paviršių (čia pagrindinė tokia naujovė ir tai čia kas liečia dyzelinius automobilius, o benzams , tai nelabai ten kas kardinaliai ir keitėsi). Taip, kad Jaroslavai nesiparink ir keisk tepalus tiesiog priklausomai nuo važiavimo aplinkybių. Jei iš viso pravažiuoto atstumo pusę jo nuvažiavai mieste, tai ir keisk kas 8000-9000 km, ir pasakys tau variklis Ačiū.

Nepamiršk ir oro filtro.

Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-29, 4:41 pm
hipy
Jonas6x6 rašė:Ta USA rengiama akcija greičiausiai žaliųjų sumanymas, o automobilių gamontojai tyliai trina rankas ir toliau laukia užlenktų motorų ir naujų auto pardavimų.
kiek supratau cia atsakas i tepalu gamintoju reklama, jei samokslo teorija ir buvo, tai greiciausiai is paciu auto ar tepalu gamintoju...
Jonas6x6 rašė:beje, senesniems subaru turbo motorams (~1992) tepalus rekomendavo keisti kas 5000Km. Maždaug 2005 - jau kas 15000Km, o dabar - kas 20? bet tepalai iš esmės tai nepagerėjo. Tik motorų užlenktų padaugėjo.
bandei uzlenkt 92m turbomotora su tuometiniu ir dabartiniu tepalu? bandei uzlenkt dabartini turbavyka su atitinkamais tepalais? ar siaip stebies kad 2011 padidejo 1992 gamybos uzlenktu turbavyku? ar dabar visus auto gamintoju pataupymus nurasysim per ilgiem tepalu intervalam? kazkaip labai jau suinteresuoto zuikio ausys kyso is panasiu rasliavu...
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-29, 5:53 pm
hipy
Jonas6x6 rašė:P.S.
tai kad senų turbininių motorai rečiau linksta nei naujų.
ka as ir norejau pabrezt, o prie ko cia tepalai...
Re: 2.5 Tepalu keitimas
Parašytas: 2011-12-30, 10:24 pm
hipy
Jonas6x6 rašė:tepalai prie to, kad senųjų turbo savininkai keisdavo tepalus dažniau nei keičia dabartinių turbo savininkai.
nemanai, kad teigt apie tepalu pagerejima ar nepagerejima per 20 metu tau truputi "kishka tonka", ypac zinant tavo meile visu ligu daktarui Xado?... o gal taip pat puikiai, kaip apie tepalu sudeties ir kokybes skirtumus laikui begant, dedies zinas, zinai ir apie variklius?... diskutuot aisku galima, gal net didele dalim tu ir teisus, bet tavo toks kategoriskas zinojimas kartais kelia sypsena...