Puslapis 4 iš 27
Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-02, 11:27 pm
Arūnas
suboksidas rašė:bet ar nebūtų per agresyvu su skyle ir tokiu piktu priekiniu bamperiu

manau reiktų jau labai dizainieriams pasistengt, jog atrodytų įspūdingai.
foresteris jau iš savęs yra įspudingas

Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-02, 11:34 pm
suboksidas
Arūnas rašė:suboksidas rašė:bet ar nebūtų per agresyvu su skyle ir tokiu piktu priekiniu bamperiu

manau reiktų jau labai dizainieriams pasistengt, jog atrodytų įspūdingai.
foresteris jau iš savęs yra įspudingas

pritariu visom keturiom

Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-03, 12:24 am
Artūrazz
Jau dabar Forester S-EDITION turi įspūdingus duomenis: E-5AT (with manual mode), 2,5 turbo, 193kw (263Ps) ir 347 Nm/2,800-4,800. Įdomu ką dar sugalvojo ar paliks tokius pas galingiausią modelį. Tiesa prieš tai kažkas rašė, kad bus ir 280 kumelių turintis bolidas. Jei pasiseks tai atmosferikai gaus CVT, nors aš geriau imčiau mechaną nei CVT jeigu važiuočiau į bekelę.
Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-08, 4:01 pm
Aivaras
Va ką radau apie naujus forius
http://www.topgear.com.ph/news/subaru-t ... -on-nov-13
Tai skylės ant kapoto vis dėlto nebus, bet man vistiek liuks atrodo. Ypač XT variantas su oro paėmimo angomis (man jos su gallardo galinėmis panašumo turi)
Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-10, 12:45 pm
jaroslavas
Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-10, 12:56 pm
Arturas
Priekis gerai kampuotas. Kazkuo primena naikintuvu oro paemimo angas

Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-10, 6:46 pm
suboksidas
Arturas rašė:Priekis gerai kampuotas. Kazkuo primena naikintuvu oro paemimo angas

Būtent, tikrai taikliai pasakyta!!! Pagaliau kažkas kampuoto grįžta...man tie visi apvalumai kažkaip nelabai glosto širdį

Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-10, 7:09 pm
Arūnas
girkit kiek norit, SISTEMAI vistiek nepatiks

Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-10, 8:18 pm
Notorious
Labai kompaktiskas variklis atrodo. Dekui uz fotkes Jara.
O kas tas pilkas daiktas po priekiniu bamperiu trecioje foto? Tikrai juk ne karteris. Radiatorius stoli?
Mano nuomone, tiek turbo, tiek N/A atrodo gerai is priekio. Patinka. Patinka begiu svirtele. Turetu but patogi.
Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-10, 8:44 pm
jaroslavas
man kol kas tik turbo patinka
o tas daiktas - na turėtu buti apsauga
Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-10, 10:44 pm
jaroslavas
Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-10, 10:59 pm
suboksidas
Įdomus sprendimas, 2,5 paprasta ir 2,0 turbo. Bet va iš žmonių kalbėjimo, tai gal ir gerai kad 2,0 paprasto neber

Bent aš manau, jog nepasiges jo. Prošvaisa 20,88cm. Įdomu ar galas modelių skirsis ar liks toks pats, nes man vienintelis dalykas, kuris šios kartos foresteryje labiausiai neįsimena, tai galas

jis kakuo net panašus į rav4

Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-11, 12:50 am
Artūrazz
Mmm net seilės bėga kaip norisi turbo Foriko

Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-11, 1:27 am
Notorious
Na nezinau. Lietuvoje ar kitur, kur nera debilisko mokescio kaip Airijoje, 2.5 N/A variklis gal ir bus OK.
As pvz ieskodamas masinos norejau OBK pirkt, bet tiesiog finansiskai nenoriu tiek saves 'apsunkint'. Dabar moku netoli 700 eur tiesiog uz tai, kad masina yra 2 litru. Jei butu 2.5 butu apie 1000 ar 1200 per metus. Taip, paemus kasdienai, gal tai tera keli Eur, bet na vistiek privercia pamastyti ar tikrai tu gali sau leisti 2.5 varikli?
Re: Subaru Forester 2014MY
Parašytas: 2012-11-11, 10:16 am
Arūnas
spėju dėl tos priežąsties FHI padarė mažesnį litražą, ir idėjo sraigę kuri verčia tuos 2 litrus dirbti
