Puslapis 45

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2015-10-02, 11:48 am
SaskelA 535
Ne, pirko kai pasirodes buvo naujas su dyzeliu, dar prieš tuos visus tobulinimus manau.

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2015-10-02, 5:44 pm
Deimazas
SaskelA 535 rašė:Pažystamas jau netoli 200k nuriedėjo su nauju pirktu iš salono, ir kolkas jokių problemų neturi.
Yra daugybė dyzelių po 400 t. km prabėgusių ir jokių bėdų neturėjusių, bet problema tame kad gana didelis procentas jų užlūžta iki 200 t. km., kas jau yra blogai.

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2015-10-03, 6:24 pm
Rolkis
Visu pirma: nėra jie tokie blogi tie dyzeliai, tik eu4(2008-2010) buvo ligoti. Tik nuo 10metu reikalai pradejo taisytis. Tiesiog subaristai buvo priprate važinėt be problemų su benzinais, nes su varikliais visi gamintojai panašių bėdų turi (ir tik nereik lia lia). Įpatingai kai sukuria kažką naujo. Žinant problemą manau tikrai galima pirkt su "užlenktu" varikliu, ji pakeist ir važinėt. Nes lietuviui dabar nepaaiškinsi, kad kažkas pasikeitė, baimės akys didelės, o kainos tokių mašinų labai nedideles, jau nekalbu apie rimtą nusidėrėjimo galimybę. Aišku, pardavimas tokio automobilio- tikras iššūkis, bet su veikiančiu varikliu jis vistiek visada kainuos nemažiau 4000 eu :D Apie ekonomija: jau preliminariai skaiciuojant 1000km turi 50 eur skirtuma i savo dyzelio puse, jei skaiciuoji benzina vs dyzelis, taigi nuvažiavus 100k km, turim 5000eur, mažai? Man ne. Su dujom- viskas panašu, bet su dujom esu važinėjes net su keliom mašinom: viskas gerai pirmus metus, išskyrus idejimo kaina ir nuvaziuojama atstuma. Vėliau prasideda smirdėjimai, nesivedimai, netraukimai, vožtuvų reguliavimai ir t.t. Jei važiuoji daugiau ir į kolonėlę važiuoji 2-3 kartus į savaitę- užknisa. Plius dar "užpylimo" malonumai, nevisur yra kas užpila, o pats jau kelis kartus buvau "nudegęs". Nepateisinu tik vieno- gamintojas labai vangiai reagavo į konstrukcines klaidas ir labai vangiai jas sprendė. Tai aišku pasiskaitinėjus užsienio forumus, kur žmonėms lūždavo garantiniai. Na ir žinoma- variklio kaina. Net jeigu šis variklis "first and only" vistiek suma per didele. O cia skeptikams, skelbimas nemano o tokiu tikrai yra, ir nevienas ir ne trys:
http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-f ... 94137.html
Sėkmės visiem važiuojant visais kurais ;)

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2015-10-03, 8:26 pm
zzzubarruu
Skelbime 2011 metu dyzelis.

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2015-10-03, 9:10 pm
Rolkis
Aš apie nuvažiuojama atstuma ir, kad nuo 2010 metu dyzeliai ženkliai patikimesni, nors yra ir 2008m pravažiavusių tiek ir daugiau, tik ten jau retenybė...

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2015-10-03, 9:13 pm
suboksidas
Rolkis rašė:Aš apie nuvažiuojama atstuma ir, kad nuo 2010 metu dyzeliai ženkliai patikimesni, nors yra ir 2008m pravažiavusių tiek ir daugiau, tik ten jau retenybė...
Pradžioje net neatkreipiau dėmesio į ridą :O fainai, kad rašo teisybę. Nors ir ne į dyzelių temą, bet buvau nustebęs, kad mano foriko ridoje skaičiai buvo irgi virs 300k :)

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2015-10-05, 9:11 am
wzikas
gal cia jau su treciu varikliu tas forikas? Rimtai baugu toki pirkti nes nekalbant apie varikli visi agregatai jau gerokai susideveje ir greitu metu gal reikes remontuot kas net daugeliu manymu net negenda forikuose.

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2015-10-05, 9:28 am
zzzubarruu
pazistamas su obk trilitriu prasuko 500000, be remontu. apart traukuciu keliu ir zinoma stabdziu trinkeliu ir panasiu smulkmenu. tiesa variklio grandines itempeja keite. dabar dizelini su cvt gainioja.

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2015-10-05, 11:28 am
evilkas
zzzubarruu rašė:pazistamas su obk trilitriu prasuko 500000, be remontu. apart traukuciu keliu ir zinoma stabdziu trinkeliu ir panasiu smulkmenu. tiesa variklio grandines itempeja keite. dabar dizelini su cvt gainioja.
Trilitriam aš pats jau 200 kkm prasuks. Neskaitant to, kas buvo prieš mane. Varikiai ten ko gero amžini.

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2016-08-21, 7:25 pm
dzeb
Nenorėjau kurti naujos temos, bet norėjau pasiteirauti apie subaru dizelini motorą pora kl. Kokia situacija su euro 5 dizeliais?(2010 - ir velesniais) Ar pataisytos euro 4 klaidos? Ar yra kam pasitaike alkūninio lužimų ar kitų esminių problemų su euro 5? Galvoju apie subaru automobili, domiuosi kokia situacija su dizeliu. Kokia dabar shortblok'o kaina euro 5ee20 motoro?

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2016-08-22, 2:54 pm
Rolkis
Su velesniais cia nieks nevazineja, +subaristai turi alergija dyzeliui tai patarimu nelabai sulauksi, as vazineju su velesniu varikliu 80Tkm prasukau, bedu neturiu, gal turesiu, masina juk gali kadanors sugest. Blokas apie 4400 eur (naujas), ir apie 3 naudotas.

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2016-08-22, 4:37 pm
SaskelA 535
Aš važinėju, bet kolkas nieko negaliu pasakyti, pirkau su 53k dabar 75k, jokių bėdų nėra, apart to kad dusta prie žemū sūkių, smėlyne duodi gaza o ji užgesta, gal nepakanka jėgos prasukti grubias padangas.

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2016-08-24, 6:58 pm
Rolkis
Nu tu duodi :) Optimistas kaip matau, sankaba greit užlenksi, čia gi plaukiojantis smagratis, su juo- kaip su moterim reikia :)

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2016-08-25, 10:25 am
SaskelA 535
Taip ir atsirandanepasitenkinimu subaru, daro dideli pravažuma, aukšta, gera 4x4 pavara, ir sušikta sankaba, tai kam taip daryti kad negalėtum naudotis viskuom ka taip gerai kuria?

Re: Forester diesel alkūninio lūžis ir sprendimai

Parašytas: 2016-08-25, 11:13 am
suboksidas
SaskelA 535 rašė:Taip ir atsirandanepasitenkinimu subaru, daro dideli pravažuma, aukšta, gera 4x4 pavara, ir sušikta sankaba, tai kam taip daryti kad negalėtum naudotis viskuom ka taip gerai kuria?
Keisk marke :D

Ir nesugalvok bekelėj buksOt antra pavara - iškart sankabai atia bus. Rimtas patarimas :)