Deimazas rašė:
Išmetimo dujų srautas blogesnis bus, nežinau kaip tai moksliškai pagrįsti, bet taip sakė pažįstamas kuris bombino ne vieną mašiną dragui, tai aš linkęs juo tikėti.
Dujos turi savo mase ir zinoma inercija. Gamintojai stengiasi apskaiciuoti ismetimo sistema taip, kad daugmaz prie visu sukiu rezonansiniai sraurai padetu dujas ismesti lauk. Jei kazka pakeisi, tai prie vienu sukiu (ir zinoma virpesiu daznio) ismetimo sistema pades salinti dujas, o prie kazkuriu susidarys stovincios bangos, ka galima lyginti su isvis uzkistu duslintuvu. Cia kazkas panasaus i vargonu "dudas", kur rezonansas isnaudojamas atitinkamam garsui isgauti, tik ten butent rezonuoja prie tam tikro daznio. Si reiskini galima isnaudoti dvitakciuose varikliuose, kur ismetimo sistema padeda praputimui. Taip prie tam tikru norimu sukiu galima pasiekti didelius galingumus, bet tik pie konkreciu sukiu. Pavyzdys - traktoriaus puskacius - ten yra rezonansinis duslintuvas. Cia tai, ka prisimenu is transporto inzinerijos studiju laiku
