Puslapis 4 iš 4
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2010-07-20, 10:06 pm
henyte
lauztuvas rašė:...kad ir orginali filtro deze vistiek apukos ant duju plaukioja, normaliai nedirba, jauces drebejimas. o vioki reguliavimai naudos duoda tik tuomsyk. ce faktas.
jei dujas dejo kaime tai gal
pas mane truputi reaguoja bet laidai dar nekeisti
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2011-12-19, 2:21 pm
tomazas555
Prie kiek apsisukimu butu maksimalus sukimo momentas LEGACY 2.0 MT 97m.

Re: variklio apsukos
Parašytas: 2012-02-21, 10:15 pm
Arturas
Nekuriant naujos temos. Jei tachometro parodymai sokineja, t.y. rodykle rodo gabalais (nera svelnaus kilimo ar leidimosi) tai 1000, tai staiga 2000 ar 3500 ir vel krenta staigiu judesiu, tai cia parejo pats prietaisas? Ar kazkas kitkas gali itakot?
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2012-03-16, 2:01 pm
pauliussc
Kad nekur naujos temos. Kas gali buti, 2007 2l dochas vaziuojant imetus laisva laiko 1000rpm, sustojus krenta iki 600. Kiek suprantu, turi laikytis 600 nepriklausomai riedi ar stovi. subarita nerado, kame reikalas, dekui uz nuomones is anksto.
papildau, kad sokineja ir vaziuojant benzinu, dujomis siek tiek labiau..
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2012-08-20, 12:51 pm
Orionas
Susidūręs su pačioje pradžioje aprašyta problema (mano akimis tai problema) iš "Autoerdvės" gavau štai tokį atsakymą:
Jūsų aprašytas procesas yra normalus veiksnys - įjungus kondicionierių, reikia daugiau energijos. Energiją gamina motoras, energijos gamybai reikia daugiau apsukų, tuo būdu kompiuteris reguliuoja apsukų skaičių, kai jaučia, kad energijos trūksta.
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2012-08-20, 1:00 pm
evilkas
Orionas rašė:Susidūręs su pačioje pradžioje aprašyta problema (mano akimis tai problema) iš "Autoerdvės" gavau štai tokį atsakymą:
Jūsų aprašytas procesas yra normalus veiksnys - įjungus kondicionierių, reikia daugiau energijos. Energiją gamina motoras, energijos gamybai reikia daugiau apsukų, tuo būdu kompiuteris reguliuoja apsukų skaičių, kai jaučia, kad energijos trūksta.
Tai tikrai nėra problema. Tik įdomiai pasakyta "motoras jaučia". Kondicionieriasu valdymo blokas yra sujungtas su ECU ir įsijungus kompresoriui visada padidina variklio apsukas. Tas dalykas dar ir programuojasi, kaip ir laisvi sūkiai. Programuojant laisvus sūkius yra du parametrai - AC ON ir AC OFF. Defaultiškai dažniausiai būna nustatyta +20-50 RPM kai kompresorius veikia. Dėl tikslaus skaičiaus koks turi būti nepamenu, bet tokias mačiau realias reikšmes. Norint aišku galima nustatyti ir vienodus sūkius, bet kai veikia kompresorius, didesni sūkiai būtini. Manau ir varikliui nesveika gauti apkrovą laisvais sūkiais.
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2012-08-20, 2:05 pm
Orionas
Evilkai, dėkui... tiesiog pajutęs, kad patampo mašiną sunerimau. Reiks, kad kas įsėstų iš patirties turinčių subaristų ir skeltų verdiktą

Nes puikiai suprantu, kad įsijungus AC apkrovimas keičiasi, tačiau nesu tikras 100 proc ar tai turi tiek pasijusti. Anyway, širdis ramesnė

)
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2012-08-20, 2:32 pm
evilkas
Net gi pas mene su dideliu ir masyviu 3,0l 209 AG varikliu važiuojant jaučiasi kada įsijungia AC, šiek tiek sumažėja trauka, taip kad nieko nuostabaus, kas kažkiek (labai nežymiai) sutampo mašiną.
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2012-08-20, 3:30 pm
Arturas
Pas mane irgi jauciasi kada isijungia kondicionierius, bent jau kai stovi masina ir dirba ant laisvu, nes vaziuojant tai galima sakyt nepastebiu.
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2012-08-20, 3:53 pm
Orionas
Arturas rašė:Pas mane irgi jauciasi kada isijungia kondicionierius, bent jau kai stovi masina ir dirba ant laisvu, nes vaziuojant tai galima sakyt nepastebiu.
Jop, tik stovint ant laisvų, važiuojant viskas lygiai ir švelniai.
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2013-06-17, 11:32 pm
Birzas
Sveiki,
Tėvuku foresteris (03 m 92kw mechanika, dujos) turi problema šokinėja laisvos eigos variklio apsukos. Gal šokinėjimu to ir nepavadinsi, bet nusistovėjus variklio apsukoms ~650-675 staigiai spustelėjus ir atleidus akceleratoriaus pedalą kokia 10-15 s. tos apsukos plaukioja nuo 600 iki 1000. Toks šokinėjimas pasireiškia tiek ant dujų tiek ant benzino tik ant pastarojo tas juntama labiau. Vožtuvai reguliuoti prieš 13000 km (žvakės, laidai, oro filtras pakeisti), jokios lemputes nedega.
Aišku ir važiuojant karts nuo karto juntamas variklio trukčiojimas. Tai nėra kažkoks kritinis gedimas kuris trukdytu važiuoti su auto, bet žiemos metu kol masina pašyla ir persijungia ant dujų tikrai problematiška lėtai pajudėti iš vietos nes auto pradeda trukčioti. Skirtumo auto šaltas ar šiltas praktiskai jokio nepastebėjau apsukos šokinėja vienodai.
Gal kam yra pasitaikiusi panaši bėda? Dėkui už info
Re: variklio apsukos
Parašytas: 2013-07-14, 9:29 am
Suburbanas
Kad nekurt kitos temos...Pasilaksciau vakar po pasemta Kauna ir netiketai pagavau problema...:
Ant benzino, iki 3-3,5k apsuku nera traukos (gaza priima, bet paveluotai, numynus pedala atsiranda sekundes, dvieju tarpas kol pradeda gazuotis, i kalna trukcioja) po 3,5k viskas gerai, traukia ir gazas tvarkoj
Ant duju jokiu problemu viskas gerai ir ant laisvu, ir ant aukstu apsuku.
Forester 98' 2,0T 125Kw
Ar negali buti tiesiog sutapimas ir koks benzino filtriukas pasikises
