Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
siluetaz
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 30
Užsiregistravo: 2014-08-21, 1:57 pm
Auto: Subaru Forester 2.0X

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė siluetaz »

Dziugesiukas rašė:Yra pedders komplektai galui apie 1400lt kainuodavo, grazina i stock auksti ir galima siektiek pasiaukstinti ir pasikietinti su Ironman spiruoklem ir kyb amortikais isejo man apie 1700lt plius darbas.
Hmmm, o pigiau kažko nėra? Aš žiūrėjau kur buvo kodai pirmukui, tai ten gal po 90eur amortikai ir po 20eur spyruoklės buvo. :???:
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

Skaityk suboksido pateiktą konspektą. Ten yra aprašyta kaip pigiau spresti šitą ligą.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
siluetaz
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 30
Užsiregistravo: 2014-08-21, 1:57 pm
Auto: Subaru Forester 2.0X

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė siluetaz »

Dziugesiukas rašė:Skaityk suboksido pateiktą konspektą. Ten yra aprašyta kaip pigiau spresti šitą ligą.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Atrodo radau

18.(Forikams po 2003m.) Paprasti amortikai + USA spyruoklės.

Tai dabar žiūrėkit. Amortikai gaunasi tiks bet kurie pagal katalogą (?), ir ieškot spyruoklių nuo 2003+ amerikono? Gal kas turit spyruokles? Kažin, pardėse yra jų naujų? (Einu ieškot dabar) :D
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

Amortikai berots tik KYB už maždaug 350lt vienas. Man buvo tokia kaina pigiausių. Nepamenu ar buvo kitas variantas.
Spiruoklių naujų nžn ar yra.
O dėvėtos yra deficitas kiek girdėjau, po 100lt už 1 ar 2 nepasakysiu.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

Ir tiesa kyb amortikų gumos apie 70lt kainavo ir gal 15lt apsaugos.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
siluetaz
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 30
Užsiregistravo: 2014-08-21, 1:57 pm
Auto: Subaru Forester 2.0X

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė siluetaz »

Dziugesiukas rašė:Amortikai berots tik KYB už maždaug 350lt vienas. Man buvo tokia kaina pigiausių. Nepamenu ar buvo kitas variantas.
Spiruoklių naujų nžn ar yra.
O dėvėtos yra deficitas kiek girdėjau, po 100lt už 1 ar 2 nepasakysiu.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Nu vis tiek daug pigiau nei ten rašė žmogus prieš tai. Bet tai pala, o jei sudėjus paprastus amortikus pagal katalogą (KYB ar kitus) ir spyruokles irgi ką katalogas duoda, tai bus susėdę vis tiek? :???: Kaip ten gamina tada. :???: Kad reikia sukt galvą pačiam ir bandyt pritaikyt viską. `!``
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė suboksidas »

http://opposedforces.com/parts/forester ... tration_1/ Europietiško modelio spyruoklių kodai.

http://opposedforces.com/parts/forester ... tration_1/ Amerikansko modelio spyruoklių kodai.

Tai aš ieškočiau to amerikansko modelio kodo spyruoklių :) sėkmės ir tikiuosi galas atsistos puikiai!
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

Nėra spiruoklių antrukui. Yra tik self-leveling spiruoklės, kurios netinka paprastiem amortikam. Todėl dedama amerika+KYB arba mano vardinti brangesni variantai.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė suboksidas »

siluetaz rašė:
Dziugesiukas rašė:Amortikai berots tik KYB už maždaug 350lt vienas. Man buvo tokia kaina pigiausių. Nepamenu ar buvo kitas variantas.
Spiruoklių naujų nžn ar yra.
O dėvėtos yra deficitas kiek girdėjau, po 100lt už 1 ar 2 nepasakysiu.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Nu vis tiek daug pigiau nei ten rašė žmogus prieš tai. Bet tai pala, o jei sudėjus paprastus amortikus pagal katalogą (KYB ar kitus) ir spyruokles irgi ką katalogas duoda, tai bus susėdę vis tiek? :???: Kaip ten gamina tada. :???: Kad reikia sukt galvą pačiam ir bandyt pritaikyt viską. `!``
Katalogas duos self-levelingui spyruokles. Taves paklaus, aisku pasakysi kad reik paprastam amortikui, tai darbuotojas paziures alternatyva ir duos kitas. O Tu prasyk pagal amerikos koda, sako amerikoniskos spyruokles yra milimetru (ar daugiau) storesnes, tai uzpakalis pakyla gerai.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

Pigiau bus keliais šimtais litų už normalų komplektą. Priklauso viskas už kiek gausi dalis. Gali ir ant nedidelio skirtumo gautis. O su pakeltu Ironman gaunasi perpus pigiau. Bet čia nėra kaip lyginti, nes Ironman 4 spiruoklės išeina+foris pakyla +3cm visas nuo stock, pasidaro stabilesnis, bet kietesnis. Prieš kažką renkantis apgalvok kas verta.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
siluetaz
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 30
Užsiregistravo: 2014-08-21, 1:57 pm
Auto: Subaru Forester 2.0X

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė siluetaz »

Supratau, vyrai. :) Dėkui. O tai ant tų senų self-leveling, tos spyruoklės amerikono net netiks uždėt, taip?
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė suboksidas »

Jeigu jau nusėdo galas, tai šakės Tavo aortikams :) o spyruoklės prie paprastų netiks. reiški reikia keisti viską, dėja.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Dziugesiukas »

Netinka. Pradžiai bandyk turguje apsiklausinėti kainų. Panevėžy tai tik turginis rado už padorią kainą amortikus.

Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Edislovas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 566
Užsiregistravo: 2013-11-10, 12:43 am
Auto: Subaru Outback '03
Valstybinis numeris: GRF 635
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Edislovas »

Chebra, gi sakiau, kad vaistai yra. Paprasti amortikai + volvo spyruoklės. Atsistoja į vietą + porą centimetrų aukščiau. RSe approved modas.
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Gorbas »

Jei ką, tai antrukui yra spyruoklės paprastiem amortikam: Kilen 61-63336 ~60 Eur/vnt. ;)

O kitas variantas: visi pirmuko amortikai KYB ULTRA SR, kurių SG modeliui negamina, ir pirmuko spyruoklės su galinėm atramom, nes skiriasi spyruoklių atraminis skersmuo.
Miškinukas
Skelbti atsakymą