Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2015-09-15, 11:34 am
Krč, variantų kaip prišikta. Reikia tik netingėti ir pagalvoti, kas sau geriau, o ne bandyti ant svetimo bybio joti į dangų.
Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/
Taigi, galima sudet apsaugines spyruokles nuo keturiu korpusu plugo, kai atsistos galas, ir netgi priekis, tai ar tu tona ar dvi pakrausi, aneikiek nesesEdislovas rašė:Krč, variantų kaip prišikta. Reikia tik netingėti ir pagalvoti, kas sau geriau, o ne bandyti ant svetimo bybio joti į dangų.
Ta prasme nebuvo? Jūs juokaujat, chebra...Dziugesiukas rašė:Siūlau iš naujo suspausti konspektą, nes jau pasimečiau ir aš kokie sprendimo variantai pirmukui, antrukui, trečiukui[emoji1] apie volvo spiruokles ką tik sužinojau, o nuo kurios volvo neaišku dar[emoji6] aš kai ieškojau sau nebuvo kalbos apie paprastas spiruokles...
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Kęstai. Taigi sakiau, kad NE!deox rašė:Sveiki vyrai,
Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
Neprasisuksi pigiai. Galas sėdęs dėl amortikų, ne dėl spyruoklių. Spyruoklės pritaikytos šitiem amortikam, tad dedant paprastus, turi keisti ir spyruokles. Pigiau yra dėti pedders komplektus, gausi originalų užpakalį, brangiau dėti Ironman spyruokles ir kyb arba pedders amortikus, gausi kietesnį forį ir plius 3cm visą aukštesnį.deox rašė:Sveiki vyrai,
Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
Nu to tak, juk selflevelinge amortikas pagrindinį svorį laiko, o kad atrodo "kaip gyvas" , tai dar nereiškia, kad tikrai gyvas...Edislovas rašė:Kęstai. Taigi sakiau, kad NE!deox rašė:Sveiki vyrai,
Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
Virgis75 rašė:Nu to tak, juk selflevelinge amortikas pagrindinį svorį laiko, o kad atrodo "kaip gyvas" , tai dar nereiškia, kad tikrai gyvas...Edislovas rašė:Kęstai. Taigi sakiau, kad NE!deox rašė:Sveiki vyrai,
Turiu tokį klaismėlį. Pas mane foriko 2007m pasėdęs galas, amortikai self- leveling. Ar aš galiu palikti seną amortiką(nes nematau kad jis būtų apsitepalavęs ar dar kas) o tiesiog pakeisti į KYB RA5761 spyruokles?
Ar reikia ir amortizatorių keisti į paprastą ir dėti spyruokles naujas?
Ačiū už atsakymus.
Buvo duobute, kaip minimum arba gulintis mentas geru greiciu4wd rašė:Sakykit prasau, ar keiciant viena spiruokle, reikia butinai keisti ir kita ? Spiruokles buvo sudetos pora metu atgal, naujos, kyb, bet viena is niekur nieko luzo,priekine. Parduotuveje sako butina keisti abi, o dar ir atramynius guolius ir dar ten kazka. Sako jei nekeisiu kitos, gali sena irgi luzti. Kaip jus manot ?