Puslapis 33 iš 52
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-08, 9:41 am
Virgis75
Kito gamintojo automobiliams apie spyruoklių keitimą poromis nieko neužsimenama. Tuo tarpu apie amortikus, duodamas nuo 80.000 iki 150.000 km intervalas, kai keičiamas tik vienas amortikas.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-08, 11:09 am
Dziugesiukas
4wd rašė:Sakykit prasau, ar keiciant viena spiruokle, reikia butinai keisti ir kita ? Spiruokles buvo sudetos pora metu atgal, naujos, kyb, bet viena is niekur nieko luzo,priekine. Parduotuveje sako butina keisti abi, o dar ir atramynius guolius ir dar ten kazka. Sako jei nekeisiu kitos, gali sena irgi luzti. Kaip jus manot ?
Jeigu dėsi dėvėtą, gali rizikuoti tik vieną keisdamas, bet praktika rodo, kad trunka ir kita spyruoklė neužilgo. Beje skirtingų gamintojų spyruoklių darbas gali skirtis, stovės foris nelygus. Kitas dalis keisti nėra būtinybės, jeigu nesuplyšę, nesupuvę, vairą sukiojant jis nesikerta. Atraminius guoliukus gali dėl ramybės. Daugiau 10eu vienas neturėtų kainuoti. Tačiau kažką gal keitė, kai kyb spyrus dėjo?
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-12, 12:12 am
4wd
Nu luzo stovint ramioje busenoje, prie sviesaforo. Galvojau kad kas is akmens mete i masina, koks garsas buvo. O diena pries tai, veziojom pasarus sernam, tai truputi per arymus pramankstinau masinele. Jauciu kad gal del to ir truko.
O keisti buvo visi keturi amartizatoriai ir visos spiruokles, naujos. Meistriukas geras, savas zmogus, turejo padaryti gerai. Del atramyniu nieko nesake, manau kad gal dar geri. Tiesiog parduotuveje sako butinai pasikeisk. Tai ir iskylo toks klausimas.Turbut reikes keisti abi spiruokles, del sventos ramybes. Kazkaip neramu jau darosi, per du metus reikia pakeisti vos ne antra karta viska. Galinis amortikas apsiverke gal po metu, teko abu keist, dabar priekines spiruokles abi, jau bijau ir nuo asvalto nulipti.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-12, 11:26 am
Dziugesiukas
4wd rašė:Nu luzo stovint ramioje busenoje, prie sviesaforo. Galvojau kad kas is akmens mete i masina, koks garsas buvo. O diena pries tai, veziojom pasarus sernam, tai truputi per arymus pramankstinau masinele. Jauciu kad gal del to ir truko.
O keisti buvo visi keturi amartizatoriai ir visos spiruokles, naujos. Meistriukas geras, savas zmogus, turejo padaryti gerai. Del atramyniu nieko nesake, manau kad gal dar geri. Tiesiog parduotuveje sako butinai pasikeisk. Tai ir iskylo toks klausimas.Turbut reikes keisti abi spiruokles, del sventos ramybes. Kazkaip neramu jau darosi, per du metus reikia pakeisti vos ne antra karta viska. Galinis amortikas apsiverke gal po metu, teko abu keist, dabar priekines spiruokles abi, jau bijau ir nuo asvalto nulipti.

Keisk dalių pirkimo vietą. Mano galiniai kyb amortikai su Ironman spyruoklėm laiko apie 2metus ir nesijaučia kad būtų kas blogai jiem. Pastoviai žvyrkeliu važinėju, kelias pokatuškes apturėjęs. Prieky originalūs amortikai laiko.
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-12, 6:10 pm
suboksidas
O pas forikus originalai, tai kokia firma?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-12, 6:45 pm
vytas911
Originalai = nekeisti turbūt

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-12, 9:24 pm
Arturas
suboksidas rašė:O pas forikus originalai, tai kokia firma?

Forikajabai
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-12, 9:27 pm
suboksidas
Arturas rašė:suboksidas rašė:O pas forikus originalai, tai kokia firma?

Forikajabai
Tai aiškuma

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-14, 2:47 pm
Edislovas
Arturas rašė:suboksidas rašė:O pas forikus originalai, tai kokia firma?

Forikajabai
Self Leveling TOKICO
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-14, 2:48 pm
suboksidas
Edislovas rašė:Arturas rašė:suboksidas rašė:O pas forikus originalai, tai kokia firma?

Forikajabai
Self Leveling TOKICO
O priekis?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-14, 3:06 pm
Edislovas
TOKICO arba KAYABA. Priklauso nuo metų. P.S. Priekiniai ir galiniai suportai stabdžių irgi yra TOKICA gamybos.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-14, 3:12 pm
Edislovas
Ir dar kažkurių metų L.L.Bean edition turėjo Bilstein. Tie tai nesveiki. Pedders kamputyje tyliai rūko prieš tuos Bilstein.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-14, 6:05 pm
suboksidas
Nu va, tai ačiū už naudingą info!!

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-21, 9:23 pm
vicinas
Kai apsiverke galinis amortikas,net minciu nebuvo pirkti naujus.Is kart nuveziau i garaziukus,atrestauravo,siek tiek pakietino ir dave garantija,kad kai forikas supus,amortikus galima bus perdet i kita. Kol kas islaiko visus isbandymus.Teks laukt,kol supus forikas

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-01-21, 11:18 pm
Diver
kiek tas malonumas sukainavo?