Re: Dėl Subaru Forester įsigyjimo
Parašytas: 2010-07-29, 2:32 pm
nejaugi jau galima įsigyti forikus jau už 40000 lt?
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... /id-925374
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... /id-925374
Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/
galvojau kad dyzeliukai amerikej nepaklausus ir sunku butu rast toki parsiplukdyt, a va zmones randa...vidmukas rašė:vieno draugo pažįstamas jau atsisiuntė foriką dyzeliuką. bendra suma 45000 lt. tai va db tikėt ar ne.
Normalu, prieš 2 metus naujas toks Lietuvoj kainavo 67 000 lt. per 2 metus nuvertėjimas apie 30 proc. kas sudarytų apie 20 000 lt., tai gauname 47 000, tik mažai dar kas parduoda 2 m. autovidmukas rašė:nejaugi jau galima įsigyti forikus jau už 40000 lt?
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... /id-925374
prieš jma buvusi subaru atstovė LT duodavo milijono km. garantiją varikliui, jei visa priežiūra bus atliekama pas juos ir auto nebus naudojamas ne pagal paskirtįGiedrius-Gmc rašė:Va skelbimuose radau turbinini forika uz 30 000lt su 342500km rida! Tai gal visai neblogai laiko tie varikliai
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... /id-947688
Kaip ir aisku tik su babinom tai kazkokia mistika 2000 foris jau su kitokiom lempom ir dar kiti niuansai stovi babina kaip pas mane ant koliko vidurio ar as cia kazka maisau,bet atskiros babinos kur zvakes turetu but??? Del kompo tai kiek zinau Vilmis ant savo 2001 s-turbo perprogramavo kompa del motoru viskas aisku pakaba ar labai jau skiriasi?Jonas6x6 rašė:'Škias taip.
S-turbo yra EU variantas, 2.0 dohc su turbo pripūtimu.
Motorai - nuo 97 iki 2005 tie patys. Kėbulai - pirmukas, antrukas ir trečiukas (kaip Vicino)
Kėbulų skirtumų ieškok kaip ir non-turbo modeliuose - t.y. kitoks dugnas, kitokia šiek tiek pakaba, kitokia dalinai elektra.
2.0 turbo motorai viduje niekuo nesiskiria nuo visų kitų 2.0 turbo motorų - visi jie turi atksiras babinas, neprogramuojamą kompą.
Tiesiog nuo 2003m padarius face lift, kaip pereinamąjį iki 2.5xt modelio kažkurį laiką gamino naują kėbulą ir seną motorą.
Iš esmės - ar wrx, ar gt, ar s-turbo, ar STb - viduriai tie patys.
Skiriasi elektra ir motoro apkabinimas.
Čia tas pats kaip su legacy 2.5 dohc - 110kw, o tarkim panašių metrų impreza RS - 127kw. SKiriasi tik kompas. Kurio deja sukeisti paprastuoju būdu - neišeina
Maniskis S - Turbo 1999 metu be autopiloto. Pirma karta parduotas Belgijoje, poto as ji angluose radauJustas81 rašė:Ir dar toks dalykas kiek ziuriu s-turbo 2001-2002m niekur ner autopiloto,isvis ant s-turbo ne vienam nemaciau gal ju ten nebuna?