Puslapis 3460

Re: AT dezes naudojimas

Parašytas: 2010-08-24, 8:41 am
Remis7
ar sveika ar ne nežinau.........
bet aš naudoju padėtį "2" arba "1" priklausomai nuo aplinkybių. jei jau tarkim įklimpstu, jungiu tik "1" , kad neperjunginėtų kitų pavarų. šias padėtis rekomenduoja naudoti stačiose įkalnėse/ nuokalnėse tai....aš papildomai dar ir bekelėje :)

Re: AT dezes naudojimas

Parašytas: 2010-08-24, 9:04 am
Myndaugas
Anksciau terloje tekdavo zeminti iki 2 ar 1. Dabar vaziuoja ir ant D.

Re: AT dezes naudojimas

Parašytas: 2010-08-24, 9:32 am
vidmukas
aš tai įvairiai naudoju AT dėžę. bet dažniausiai važinėju su 2 bėgiu.

Re: AT dezes naudojimas

Parašytas: 2010-08-24, 11:18 am
Saxas
o nuo kleintu metu VTD modifikacijos dezes gaminamos?

Re: Dėl Subaru Forester įsigijimo

Parašytas: 2010-09-08, 9:58 am
andriusha
sveiki. ruosiuosi pirkt forika ir reikia jusu nuomones. yra du variantai
1. http://www.autogidas.lt/skelbimai/subar ... 05878.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2. http://www.autogidas.lt/skelbimai/subar ... 21059.html" onclick="window.open(this.href);return false;
agu apziurejau, vaziavau, abieju noriu :) .
1.variklis gerai. vaziuokle gerai [nesenai praeita TA] bet kebula reiktu perdazyt akmenukais apdauzytas ir pabraizytas truputi.
2. konfiskuotas uz kontrabanda. TA dar 1.5m galioja. kebulas gerai matoras irgi. iki serviso vaziuot neleido o aiksteleje 5metrus pirmyn - atgal.
klausimas: ka dar reiktu patikrinti pas juos. labiau norisi pirmojo bet kaina gausis perdazius ji tokia kaip antrojo :???: .

Re: Dėl Subaru Forester įsigijimo

Parašytas: 2010-09-08, 11:22 am
Justas81
andriusha rašė:sveiki. ruosiuosi pirkt forika ir reikia jusu nuomones. yra du variantai
1. http://www.autogidas.lt/skelbimai/subar ... 05878.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2. http://www.autogidas.lt/skelbimai/subar ... 21059.html" onclick="window.open(this.href);return false;
agu apziurejau, vaziavau, abieju noriu :) .
1.variklis gerai. vaziuokle gerai [nesenai praeita TA] bet kebula reiktu perdazyt akmenukais apdauzytas ir pabraizytas truputi.
2. konfiskuotas uz kontrabanda. TA dar 1.5m galioja. kebulas gerai matoras irgi. iki serviso vaziuot neleido o aiksteleje 5metrus pirmyn - atgal.
klausimas: ka dar reiktu patikrinti pas juos. labiau norisi pirmojo bet kaina gausis perdazius ji tokia kaip antrojo :???: .
Ieskok geriau 2.5 galingesnis o kuro ima panasiai maloniau vaziuojasi su tokia nereik galvot pries lenkiant,o ka ziuret tai Jonas viska isvardino kas svarbiausia.O del perdazymo tai negi nubraukta iki metalo jei ne tai su spalviniu poliroliu uztusuoja :)

Re: Dėl Subaru Forester įsigijimo

Parašytas: 2010-09-08, 2:31 pm
andriusha
jei iki kitos savaites galo neatsiras koks kitas tai amerikona ir paimsiu

Re: AT dezes naudojimas

Parašytas: 2010-09-08, 10:44 pm
Eckaa
naujos temos kurt nenoriu,tai paklausiu cia:ar turi sunkokai permesti is pozicijos P kai uzkuri auto i kitas pozicijas?tas kartais buna ir siltam varikliui,bet retai,o saltas variklis,tai reikia pergazuoti,kad lengvai persijungtu,bet ir tai neiskarto pavyksta.atrodo,kad kas neleidzia ir jeigu greiciau nori imesti begi,kartais pavyksta,bet toks jausmas,kad kas traksteltu ar pan..
ar cia viskas taip turi buti nes dezej turi slegi sukelti? :? klausiu,nes mano pirma auto su AT. duomenys 2006m 2.0 AT europa
ačiū ;)

Re: AT dezes naudojimas

Parašytas: 2010-09-09, 9:50 am
Stentor
pas USA tai reikia stabdi imint kad perjungt begius, kaip EU nezinau

Re: AT dezes naudojimas

Parašytas: 2010-09-09, 4:04 pm
Notorious
Prisimenu kai pats pirmasyk AT vairavau... irgi cia klausiau ar turi but toks kietumas/grubumas is P jungiant i bet koki :]

Re: AT dezes naudojimas

Parašytas: 2010-09-09, 4:44 pm
evilkas
Tiesiog reikia neskubet drocint rankenos. Pirmiausiai nuspausti stabdi, paskui jau griebt uz begiu rankenos, nes jei pirmiau patampai uz rankenos, uzsispaudzia selenoidas, atlaisvinantis ta rankena. Tada reikia paleisti rankena, paleisti stabdi ir vel viska daryti is naujo.

Renkuosi subaru:Automatinė dėžė ar mechaninė su palėtintoju?

Parašytas: 2010-09-10, 3:57 pm
Vytautas
2006m Subaru Forester 2,5 AT XT

Ruošiuosi pirkti šį modelį. Gal galit, parašyti komentarų kas važinėja šiuo modelių. Butu įdomu sužinoti šio modelio silpnas vietas, į ka reiktu atkreipti dėmesį prieš jį perkant. Pagal jo charakteristikas tai jo trauka turi buti nereali.

Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.

Parašytas: 2010-09-10, 4:31 pm
Vytautas
modelis bus su kėbulo defektais, braukti du šonai bet nebaisiai, kalba eina apie 7000eurų.

Re: forester S-turbo

Parašytas: 2010-09-13, 12:14 pm
sade
Jonas6x6 rašė:truputį nesupratau klausimų, nes sakinys be skyrybos ženklų, bet ką supratau - pabandysiu atsakyti.

Vilmis pakeitė kompą iš esamo į WRX'o, tas kainavo sočiai pinigų ir laiko.
Dėl babinų - pas S-turbo ir XT stovi atskiros babinos tiesiai ant žvakių, be aukštos įtampos laidų.
Pas mane stovi viena bendra babina. o kodėl - niekas ir neatsakys, lygiai taip pat, kaip ir kodėl pas mano forį gale paprasti stabdžiai, kaip tuo tarpu pas standartinį europinį legacy GT (bombą) gale stovi ventiliuojami diskai, ir taip pat atskiros keturios babinos ant žvakių.

Jei kalbant apie non-turbo modelius, dar 2005m yra viena bendra babina, tik jau stovi nebe ant koliko, o už jo.
Nuo 2006 - kai prasidėjo Jaroslavinio foriko era ir jis gavo 2.0 dohc non turbo motorą su kintamom fazėm, irgi gavo atskiras babinas ant žvakių
Pas mano forika '99 s-turbo irgi stovi viena babina ant kolektoriaus ir aukstos itampos laidai i zvakes. Matyt ne visi s-turbo varikliai ejo su babinom ant zvakiu.

Re: forester S-turbo

Parašytas: 2010-09-13, 3:56 pm
vilmis78
pas S-Turbo nuo 2001 metu jau ejo 4 babinos.