Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etanolis
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 510
- Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Pagaliau išsiaiškinau, kodėl laiks nuo laiko (ypač pastovėjus karštai mašinai), meta check engine - detonacinis daviklis. Kiek tas daiktas gali įtakoti variklio ir dujų darbui (tuo metu, kai nedega check engine)?
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Tai dabar yra klausimas, paskaiciau, kad dedant dujas daznai reiktu reguliuot voztuvus, kas nepigiai atseiketu
Esu studentas ir jei pirkciau Legacy 2laidos wagona 2.0 ar 2.2 non-turbo, tai duju kaip ir neapsimoketu det? Klausiu taip todel, kad taip daznai moket po 200-300lt uz voztuvu reguliavima kas grubiai tariant 50k km dedant dujas be laselines brangiai atsipirktu studento kisenei, kai jau vien "komanaliniai masinos mokesciai" : draudimas, TA, tepalai, filtrai ir t.t. kainuos 


-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 288
- Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
- Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
- Valstybinis numeris: EOZ 954
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
O kiek per metus nuvarai?Paulius rašė:Tai dabar yra klausimas, paskaiciau, kad dedant dujas daznai reiktu reguliuot voztuvus, kas nepigiai atseiketuEsu studentas ir jei pirkciau Legacy 2laidos wagona 2.0 ar 2.2 non-turbo, tai duju kaip ir neapsimoketu det? Klausiu taip todel, kad taip daznai moket po 200-300lt uz voztuvu reguliavima kas grubiai tariant 50k km dedant dujas be laselines brangiai atsipirktu studento kisenei, kai jau vien "komanaliniai masinos mokesciai" : draudimas, TA, tepalai, filtrai ir t.t. kainuos
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
.
Paskutinį kartą redagavo Paulius 2011-05-28, 6:07 pm, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1067
- Užsiregistravo: 2010-11-10, 8:48 pm
- Auto: Forester 2,0 MT 02
- Valstybinis numeris: ETC 944
- Mobilus: +37069844321
- Miestas: Kaunas
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
O studentus aritmetikos mokina? Su dujom,net blogiausiu atveju taupysi 10lt 100km. Per 50000km min 5000lt sutaupyta. Neapsimoka?Paulius rašė:Tai dabar yra klausimas, paskaiciau, kad dedant dujas daznai reiktu reguliuot voztuvus, kas nepigiai atseiketuEsu studentas ir jei pirkciau Legacy 2laidos wagona 2.0 ar 2.2 non-turbo, tai duju kaip ir neapsimoketu det? Klausiu taip todel, kad taip daznai moket po 200-300lt uz voztuvu reguliavima kas grubiai tariant 50k km dedant dujas be laselines brangiai atsipirktu studento kisenei, kai jau vien "komanaliniai masinos mokesciai" : draudimas, TA, tepalai, filtrai ir t.t. kainuos

Laivas uoste yra saugus,bet juk laivai statomi ne tam. John A.Shedd
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
.
Paskutinį kartą redagavo Paulius 2011-05-28, 5:02 pm, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 288
- Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
- Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
- Valstybinis numeris: EOZ 954
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Kažkaip lašelinės būtinumo dar niekas neįrodė, daug nuomonių, daug teorijų, bet berods pas Pilot iš SK forumo buvo dujos BRC su lašeline, bet ties 50k km vistiek reguliavo. Manau jos pasirinkimas yra kiekvieno asmeninis reikalas. Aš į savo Outbacką tikrai nedėsiu.Paulius rašė:Na dabar, gal kainos voztuvu reguliavomo jau pakitusios nei tuo laiku kai si tema buvo sukurta, nes skaiciau ir pats Jonas6x6 rase pradzioj, kad 2,5 ir turbininiam ~700lt, o atmosferikam nuo ~150lt ir reikia profilaktiskai reguliuot mazdaug kas ~30k km jei be laselineso del sutaupymo tai kas be ko, todel juk ir noriu issiklausinet viska ar verta det dujas ar nesusigadins variklis tik.. Nes Pasvalyje, kur as gyvenu, nemanau, kad dar plius ir kas uzsiimtu viska ardyt reguliuot uz tuos ~150lt ir aplamai sunku pasitiket Pasvalio servisistais, jei net nuvarius Suzuki SX4 2007 metu keist tepalus su filtrais isvaziuojant is garazo atbega servisistas rekia, kad nedega atbulinio begio lempute viena :-D Tai jei tiek atsilikes nuo gyvenimo kad ji ir turi but viena vienoj pusej, tai ka bekalbet apie Subaru voztuvu reguliavimo patikejima tiem meistram, nu, bet vienu ar kitu atveju dujas desim, bet klausimas ar det laseline ar ji prailgins laikotarpi tarp voztuvu reguliavimo ar det be jos ir galvos nesukt ir po tu ~50k km profilaktiskai vezt reguliaviman?
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
O prie topaties klausimu pas jus wagonuose kalbant apie ta serija nuo 95metu duju balionai vietoj atsarginio rato ar pacioj bagazinej? iskilo dilema, kadangi universalas, tai jo privalumas isvaziuojant i kokia iskyla atsilenkt sedynes ir gali miegot ar siaip jei ka vezt didelio, atsilenkt sedynes, o idejus baliona normalu i bagazine to padaryti nebegalesi, o jei desi vietoj atsarginio tai kiek ten gal 50l talpos bakelis, kokia 10l bus voztuvu apsauga del issipletimo ir ka ten benuvaziuosi su 40l talpos bakeliu, pilinesi ir pilinesi daznai isvaziavus kur toleliau
- Stentor
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2928
- Užsiregistravo: 2009-01-20, 10:25 pm
- Auto: Legacy, Forester x2, Grizzly
- Valstybinis numeris: SKG 767
- Mobilus: +37061240315
- Miestas: Satiju km. Kauno raj
- Susisiekti:
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
nemanau kad dar kas nors deda baliona tiesiog i bagazine..
dedi vietoj zapaskes, pasakai dujininkui kad palektu plude- daugiau tipls duju
dedi vietoj zapaskes, pasakai dujininkui kad palektu plude- daugiau tipls duju
Subaru Legacy EU '92 2.2L 100KW http://www.youtube.com/watch?v=zmNHPhtktW0
Subaru Forester US '00 2.5L 121KW
Subaru Forester US '03 2.5L XS 121KW
Subaru Forester US '00 2.5L 121KW
Subaru Forester US '03 2.5L XS 121KW
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
aiskuStentor rašė:nemanau kad dar kas nors deda baliona tiesiog i bagazine..
dedi vietoj zapaskes, pasakai dujininkui kad palektu plude- daugiau tipls duju
- Tankystas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 316
- Užsiregistravo: 2010-12-05, 7:01 pm
- Auto: Vagen traktor 4x4
- Skype: t.a.n.k.y.s.t.a.s
- Miestas: Kaunas
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
BBS ten telpa ir su ta pasalinta plude... Nuo degalines iki degalines, čia neseniai dzūkijos glūdumoj jau maniau nedavažiuosiu degalinės :-D
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1067
- Užsiregistravo: 2010-11-10, 8:48 pm
- Auto: Forester 2,0 MT 02
- Valstybinis numeris: ETC 944
- Mobilus: +37069844321
- Miestas: Kaunas
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Dar Subaruose buna tokie benzo bakai,kur tai pat galima kuro isipylti,vaziuojant i visokias gludumas.Tankystas rašė:BBS ten telpa ir su ta pasalinta plude... Nuo degalines iki degalines, čia neseniai dzūkijos glūdumoj jau maniau nedavažiuosiu degalinės :-D

Laivas uoste yra saugus,bet juk laivai statomi ne tam. John A.Shedd
- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
I Legacy telpa standartinis 60 ltr balionas vietoi atsarginio rato. Atitinkamai pakoregavus plude galima sutalpinti ir visus tuos 60 ltr. Vakar maciau naujo pavyzdzio baliona - tokio pat dydzio kaip standartiniai ale "baronkos" viduje tusti, o sis pilnas visas ir davikliukai sone sudeti. Montuojant reiketu siek tiek prideti darbo kruopstesnio, taciau talpa tokio baliono 80 ltr o ne 60 ltr.Paulius rašė:O prie topaties klausimu pas jus wagonuose kalbant apie ta serija nuo 95metu duju balionai vietoj atsarginio rato ar pacioj bagazinej? iskilo dilema, kadangi universalas, tai jo privalumas isvaziuojant i kokia iskyla atsilenkt sedynes ir gali miegot ar siaip jei ka vezt didelio, atsilenkt sedynes, o idejus baliona normalu i bagazine to padaryti nebegalesi, o jei desi vietoj atsarginio tai kiek ten gal 50l talpos bakelis, kokia 10l bus voztuvu apsauga del issipletimo ir ka ten benuvaziuosi su 40l talpos bakeliu, pilinesi ir pilinesi daznai isvaziavus kur toleliau
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
- Tankystas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 316
- Užsiregistravo: 2010-12-05, 7:01 pm
- Auto: Vagen traktor 4x4
- Skype: t.a.n.k.y.s.t.a.s
- Miestas: Kaunas
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Tai kad tie 60 litru aukšti, dangtis zapaskės su tokiu neužsidaro 

- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Mano legacy viskas puikiai uzsidare, tik rankytes reikia siek tiek prikisti prie galinio dangcio pastiprinimo briaunuTankystas rašė:Tai kad tie 60 litru aukšti, dangtis zapaskės su tokiu neužsidaro

Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль