Puslapis 34108

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-19, 7:49 pm
Virgis75
Pagaliau išsiaiškinau, kodėl laiks nuo laiko (ypač pastovėjus karštai mašinai), meta check engine - detonacinis daviklis. Kiek tas daiktas gali įtakoti variklio ir dujų darbui (tuo metu, kai nedega check engine)?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-27, 3:58 pm
Paulius
Tai dabar yra klausimas, paskaiciau, kad dedant dujas daznai reiktu reguliuot voztuvus, kas nepigiai atseiketu :) Esu studentas ir jei pirkciau Legacy 2laidos wagona 2.0 ar 2.2 non-turbo, tai duju kaip ir neapsimoketu det? Klausiu taip todel, kad taip daznai moket po 200-300lt uz voztuvu reguliavima kas grubiai tariant 50k km dedant dujas be laselines brangiai atsipirktu studento kisenei, kai jau vien "komanaliniai masinos mokesciai" : draudimas, TA, tepalai, filtrai ir t.t. kainuos :)

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-27, 5:22 pm
Icagel
Paulius rašė:Tai dabar yra klausimas, paskaiciau, kad dedant dujas daznai reiktu reguliuot voztuvus, kas nepigiai atseiketu :) Esu studentas ir jei pirkciau Legacy 2laidos wagona 2.0 ar 2.2 non-turbo, tai duju kaip ir neapsimoketu det? Klausiu taip todel, kad taip daznai moket po 200-300lt uz voztuvu reguliavima kas grubiai tariant 50k km dedant dujas be laselines brangiai atsipirktu studento kisenei, kai jau vien "komanaliniai masinos mokesciai" : draudimas, TA, tepalai, filtrai ir t.t. kainuos :)
O kiek per metus nuvarai?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-27, 5:30 pm
Paulius
.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-27, 9:15 pm
kestutis
Paulius rašė:Tai dabar yra klausimas, paskaiciau, kad dedant dujas daznai reiktu reguliuot voztuvus, kas nepigiai atseiketu :) Esu studentas ir jei pirkciau Legacy 2laidos wagona 2.0 ar 2.2 non-turbo, tai duju kaip ir neapsimoketu det? Klausiu taip todel, kad taip daznai moket po 200-300lt uz voztuvu reguliavima kas grubiai tariant 50k km dedant dujas be laselines brangiai atsipirktu studento kisenei, kai jau vien "komanaliniai masinos mokesciai" : draudimas, TA, tepalai, filtrai ir t.t. kainuos :)
O studentus aritmetikos mokina? Su dujom,net blogiausiu atveju taupysi 10lt 100km. Per 50000km min 5000lt sutaupyta. Neapsimoka? :???: Gaila is sutaupytu motoristui :cool: 100 ar 200 sumoket? Nedek duju.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-28, 10:27 am
Paulius
.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-28, 11:22 am
Icagel
Paulius rašė:Na dabar, gal kainos voztuvu reguliavomo jau pakitusios nei tuo laiku kai si tema buvo sukurta, nes skaiciau ir pats Jonas6x6 rase pradzioj, kad 2,5 ir turbininiam ~700lt, o atmosferikam nuo ~150lt ir reikia profilaktiskai reguliuot mazdaug kas ~30k km jei be laselines :) o del sutaupymo tai kas be ko, todel juk ir noriu issiklausinet viska ar verta det dujas ar nesusigadins variklis tik.. Nes Pasvalyje, kur as gyvenu, nemanau, kad dar plius ir kas uzsiimtu viska ardyt reguliuot uz tuos ~150lt ir aplamai sunku pasitiket Pasvalio servisistais, jei net nuvarius Suzuki SX4 2007 metu keist tepalus su filtrais isvaziuojant is garazo atbega servisistas rekia, kad nedega atbulinio begio lempute viena :-D Tai jei tiek atsilikes nuo gyvenimo kad ji ir turi but viena vienoj pusej, tai ka bekalbet apie Subaru voztuvu reguliavimo patikejima tiem meistram, nu, bet vienu ar kitu atveju dujas desim, bet klausimas ar det laseline ar ji prailgins laikotarpi tarp voztuvu reguliavimo ar det be jos ir galvos nesukt ir po tu ~50k km profilaktiskai vezt reguliaviman?
Kažkaip lašelinės būtinumo dar niekas neįrodė, daug nuomonių, daug teorijų, bet berods pas Pilot iš SK forumo buvo dujos BRC su lašeline, bet ties 50k km vistiek reguliavo. Manau jos pasirinkimas yra kiekvieno asmeninis reikalas. Aš į savo Outbacką tikrai nedėsiu.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-31, 8:39 pm
Paulius
O prie topaties klausimu pas jus wagonuose kalbant apie ta serija nuo 95metu duju balionai vietoj atsarginio rato ar pacioj bagazinej? iskilo dilema, kadangi universalas, tai jo privalumas isvaziuojant i kokia iskyla atsilenkt sedynes ir gali miegot ar siaip jei ka vezt didelio, atsilenkt sedynes, o idejus baliona normalu i bagazine to padaryti nebegalesi, o jei desi vietoj atsarginio tai kiek ten gal 50l talpos bakelis, kokia 10l bus voztuvu apsauga del issipletimo ir ka ten benuvaziuosi su 40l talpos bakeliu, pilinesi ir pilinesi daznai isvaziavus kur toleliau

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-31, 8:54 pm
Stentor
nemanau kad dar kas nors deda baliona tiesiog i bagazine..
dedi vietoj zapaskes, pasakai dujininkui kad palektu plude- daugiau tipls duju

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-31, 9:43 pm
Paulius
Stentor rašė:nemanau kad dar kas nors deda baliona tiesiog i bagazine..
dedi vietoj zapaskes, pasakai dujininkui kad palektu plude- daugiau tipls duju
aisku

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-31, 10:23 pm
Tankystas
BBS ten telpa ir su ta pasalinta plude... Nuo degalines iki degalines, čia neseniai dzūkijos glūdumoj jau maniau nedavažiuosiu degalinės :-D

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-31, 10:32 pm
kestutis
Tankystas rašė:BBS ten telpa ir su ta pasalinta plude... Nuo degalines iki degalines, čia neseniai dzūkijos glūdumoj jau maniau nedavažiuosiu degalinės :-D
Dar Subaruose buna tokie benzo bakai,kur tai pat galima kuro isipylti,vaziuojant i visokias gludumas. :)

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-31, 10:42 pm
azart
Paulius rašė:O prie topaties klausimu pas jus wagonuose kalbant apie ta serija nuo 95metu duju balionai vietoj atsarginio rato ar pacioj bagazinej? iskilo dilema, kadangi universalas, tai jo privalumas isvaziuojant i kokia iskyla atsilenkt sedynes ir gali miegot ar siaip jei ka vezt didelio, atsilenkt sedynes, o idejus baliona normalu i bagazine to padaryti nebegalesi, o jei desi vietoj atsarginio tai kiek ten gal 50l talpos bakelis, kokia 10l bus voztuvu apsauga del issipletimo ir ka ten benuvaziuosi su 40l talpos bakeliu, pilinesi ir pilinesi daznai isvaziavus kur toleliau
I Legacy telpa standartinis 60 ltr balionas vietoi atsarginio rato. Atitinkamai pakoregavus plude galima sutalpinti ir visus tuos 60 ltr. Vakar maciau naujo pavyzdzio baliona - tokio pat dydzio kaip standartiniai ale "baronkos" viduje tusti, o sis pilnas visas ir davikliukai sone sudeti. Montuojant reiketu siek tiek prideti darbo kruopstesnio, taciau talpa tokio baliono 80 ltr o ne 60 ltr.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-31, 10:49 pm
Tankystas
Tai kad tie 60 litru aukšti, dangtis zapaskės su tokiu neužsidaro :?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2011-05-31, 10:51 pm
azart
Tankystas rašė:Tai kad tie 60 litru aukšti, dangtis zapaskės su tokiu neužsidaro :?
Mano legacy viskas puikiai uzsidare, tik rankytes reikia siek tiek prikisti prie galinio dangcio pastiprinimo briaunu ;)