Puslapis 37 iš 52
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-01, 9:31 pm
forester99
Kadangi nesulaukiau erotinių pasiūlymų dėl mini meeto su alumi,fotografu ir panašiais atributais,tai šią šventinę abstinentams bei vaikams dieną nutariau skirti savo Amfibijos renovacijai.Tikslas - inprūdyti naujus KYB amortizatorius drauge su priskerstom MB spyruoklėmis Outback'o galan su viltimi,jog automobilio subinikė pasikels į normalų darbinį lygį.
Taigis,jamam naujus KYB 341276(Made in Japan) amortikus iš pardavyklos už visai pszijemną kainą(55 Evribadžiai/vnt.),prieš tai buvo nupirktos viename Kauno šrote spyruolklės priekinės nuo MB124 2.5TD(15 Evribadžių/vnt.) ir su visu turtu lekiu garažan.Salone paruoštas litras tyro vandens bei bananas pasistiprinimui.Atsikvėpiame ir jamam šitų reikalų.
Pradžiai kontroliniai matavimai turimo turto bei manos Amfibijos.Amortikai ir spyruoklės nebuvo keisti nuo gimimo.Auto pravažiavus 85t.mylių(originalas,jeigu ką).
Darom skrodimą.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-01, 9:46 pm
forester99
Tęsiame darbus.
Išoperuojame originalius amortikus bei spyruokles.Vėl palyginame originalią spyruoklę nuo Outback'o su MB spyruokle(dar nepripjauta iki reikiamo ilgio).
Jamam Makitą ir bulgarkinam iki reikiamo aukščio MB spyruoklę.Aš nutariau,jog reikia pradžiai apsistot ties 365mm aukščiu.Jei jau labai bus negražu ar nekomfortiška,tuomet paskersime dar kartą.
Viską tvarkingai surenkame ir statome atgalios į vietą.Aišku su kita puse darom lygiai tas pačias procedūras.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-01, 9:55 pm
forester99
Lekiam tikrintis ant lygios aikštės,tsakant,foto sesija...

Rezultatas visai džiuginantis.Pralėkiau asfaltu,pasiubinau,stovi gerai ant kelio.Kuomet daugiau pasivėžinsiu ir įvairiais keliais,tuomet inmesiu įspūdžius.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-01, 9:59 pm
forester99
Laiko modernizavimo darbams sugaišta apie penkias valandas(čia su kelių raktų paieška pas garažų kaimynus bei su kankinimusi atsukti pagrindinę veržlę).
Kainas detalių parašiau,na o darbų įkainius įvertinkite patys.
P.S.Atsiprašau dėl nuotraukų kokybės.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-01, 10:22 pm
habas
Šaunuolis, gerai padirbėta… Dabar jau ir priekį norėtusi kilstelėti

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-01, 10:34 pm
acetat51
bravo!!!!
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-01, 10:51 pm
suboksidas
ačiū ir uz aprasymus!

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-01, 11:01 pm
Edislovas
MB spyruoklės apvijos storis man iš akies atrodo didesnis, nei 14 mm.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-02, 9:05 am
forester99
Edislovas rašė:MB spyruoklės apvijos storis man iš akies atrodo didesnis, nei 14 mm.
Kiek mano akys inžiūri slankmačio parodymus,tai MB spyruoklės apvijos diametras apie 14.2mm.Gal kas kitaip pamatuos?
Beje,su MB spruoklių paieška bei pasiūla ne taip jau ir lengva,kaip gali atrodyti(čia apie Kauną),nebent kas žino slaptus kanalus.Kiek skambinau per skelbimus,tai arba kainos neadekvačios arba reikia važiuot į vietą ir rinktis iš krūvos,kurioje bala žino kaip ir kas sumesta.Spyruoklių kainos skiriasi dar dėl to,jog skirtingos spyruoklės eina skirtingiems varikliams(kalba eina apie pačios spyruoklės standumą).Aš pajamiau tokias todėl,jog jos visoje krūvoje buvo poroje sukabintos(nuo to pačio auto),vizualiai pakankamai tvarkingos.Visiems gero savaitgaliaus ir susiruošusiems modernizuot savo bolidus - gerų skerstuvių!
Tiek žinių iš Rytų fronto.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-02, 10:19 am
Edislovas
Teisingai pasirinkai. Dabar į priekį nusipirk Ford Mondeo spyruokles. Jos tokio pat ilgio, kaip standartinės, bet standesnės ir turi 1 apvija daugiau.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-02, 10:41 am
forester99
Edislovas rašė:Teisingai pasirinkai. Dabar į priekį nusipirk Ford Mondeo spyruokles. Jos tokio pat ilgio, kaip standartinės, bet standesnės ir turi 1 apvija daugiau.
Dar nepribrendo reikaliuks.

O kokių metų ir kokiu varikliu tas Mondeo?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-02, 10:58 am
suboksidas
Į priekį dedamos spyruoklės nuo Ford Mondeo priekio. Apie 2000 metus. Viršutinė apvija suspaudžiama, kad iš 170mm skermens būtų 150 mm
Tas padaroma ant bet kokio preso
Tiek darbų. Pakyla virš standarto 3 cm
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-02, 11:00 am
Edislovas
suboksidas rašė:Į priekį dedamos spyruoklės nuo Ford Mondeo priekio. Apie 2000 metus. Viršutinė apvija suspaudžiama, kad iš 170mm skermens būtų 150 mm
Tas padaroma ant bet kokio preso
Tiek darbų. Pakyla virš standarto 3 cm
Jo, pamenu paskambinau pagal skelbimą, kur dyzelį ardė, tai už abi mokėjau 50 litų.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-02, 11:14 am
forester99
Edislovas rašė:suboksidas rašė:Į priekį dedamos spyruoklės nuo Ford Mondeo priekio. Apie 2000 metus. Viršutinė apvija suspaudžiama, kad iš 170mm skermens būtų 150 mm
Tas padaroma ant bet kokio preso
Tiek darbų. Pakyla virš standarto 3 cm
Jo, pamenu paskambinau pagal skelbimą, kur dyzelį ardė, tai už abi mokėjau 50 litų.
Dėkui už info.Tik va su tom kainelėm tai gaunasi visai lietuviškai,tsakant,pritaikė gerą konvertavimo koeficientą daugelis.Kas seniau kainavo LTL,dabr gi praktiškai Evribadžiais.Dar prie LTLpadangoje skylės pradurtos cveko ar panašaus antikūnio kainavo apie 5LT.,gi šiais visaliaudinio prabudimo bei bėgimo laikais toks remontas buvo įkainotas trimis Evribadžiais.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-09-02, 1:02 pm
SaskelA 535
Kaip suprantu pakilo galas 4cm, bet imant tai kad nuo gamyklos nebuvo keista o laiko nemažai praėje, tai kokius 2cm matyt buvo susėdes, tai nuo naujo pakelta 2cm kažkur?
Turiu toki pastebėjima apie tokius kėlimus, kadangi terracana planuoju keltis, apsvarsčiau ir nagrinėjausi visokius variantus su spyruoklėmis nuo kitokių auto, bet vienareikšmiškai gaunu atsakymą, kad jei su standartiniais amortikai pakelsi tuos 5cm sakykim ,amortikam buc pypes, nes jų darbas bus kitoks ir išsibels, tad ar obk kilstelėjus 2 ar kad ir tuos 4cm su standartiniais amortikais nebus taspats, kad amortikus išmesit greičiau nei reikia? Ir taupymas nueis šuniui per niek... Čia tik pastebėjimai.
O šiaip pakėlimo rezultatas geras, nuo nusėdusio iki dabartinio varianto.