Puslapis 3852

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-09-02, 3:00 pm
suboksidas
Del amortiko - reikia zinoti jo eiga. Bent imprezos ir foriko amortikai eigos tiem 4cm dazniausiai turi ir lieka dar rezervo. Aisku jis dirba kitokioje padetyje, bet kiek tokiu vazineja ir viskas ok buna :)

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-09-02, 5:08 pm
forester99
SaskelA 535 rašė:Kaip suprantu pakilo galas 4cm, bet imant tai kad nuo gamyklos nebuvo keista o laiko nemažai praėje, tai kokius 2cm matyt buvo susėdes, tai nuo naujo pakelta 2cm kažkur?

Turiu toki pastebėjima apie tokius kėlimus, kadangi terracana planuoju keltis, apsvarsčiau ir nagrinėjausi visokius variantus su spyruoklėmis nuo kitokių auto, bet vienareikšmiškai gaunu atsakymą, kad jei su standartiniais amortikai pakelsi tuos 5cm sakykim ,amortikam buc pypes, nes jų darbas bus kitoks ir išsibels, tad ar obk kilstelėjus 2 ar kad ir tuos 4cm su standartiniais amortikais nebus taspats, kad amortikus išmesit greičiau nei reikia? Ir taupymas nueis šuniui per niek... Čia tik pastebėjimai.

O šiaip pakėlimo rezultatas geras, nuo nusėdusio iki dabartinio varianto.
Na va,ir tamstele kažkaip papigiam nori prasisukt? `:D
Kas liečia amortiko darbą(normalų,pagal gamintojo numatytus parametrus),tai šito aš nepasakysiu.Nebent kas turi kokių chytrų priborų,kurie parodys tokių kombinacijų realų darbą.O atsiliepimai "man gerai","pas draugą viskas veikia" ir t.t. labai jau subjektyvu.Jei labai bus nežmoniškas važiavimas,tuomet skerdyklą pakursiu ir sukomplektuosiu pagal normatyvus. :--~~ :_O:

P.S.Kuomet buvo dedamas sumuštinis į vietą,tai tam,kad inprūdyt pagrindinį apatinį varžtą vieton,reikėjo domkrato pagalba tą sumuštinį pastumt apie gerus keturis cm į viršų.Kaip jau čia rašė,tai amortikui gaunasi apie keturi atliekami cm darbui.Kaip bus vėliau - matysime. :P

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-09-03, 2:13 pm
forester99
Taigis.Ką tik grįžau iš apylinkių,tsakant,mini test drive.Kelio danga: miesto asfaltas su gulinčiais milicininkais;užmiesčio asfaltas,vietomis visai nekokybiškas,plius posūkiai;kaimo žvyrkelukai su linksmaisiais kalneliais(ateinantį savaitgalį tais žvyrkelukais vyks kažkoks tradicinis ralis,kurio startas Elektrėnuose).Pliusas tame,jog tas atkarpas visas žinau beveik atmintinai,minusas - grynos asfaltinės Cinturato7 tapkutės. 8-)
Įspūdžiai.Mieste viskas tvarkoje,milicininkus jama be problemyčių,posūkius ir.Keliukai užmiestyje įveikti be didelio streso,nors ir neekstremaliai.Tadu lengvai išvažiuojame ant žvyrkeluko su linksmaisiais kalneliais,smeigiam trečią pavarą ir paspaudžiam iki 80km/val.Automobilis ant kelio visai gerai valdomas,nors dėl jau minėtų tapkučių modelio nėra labai stabilus.Siūbavimai-pasvirimai normoje,kalniukai jamami smagiai,su stabiliais nusileidimais.Žodžiu :_O: :jega: Tai tiek žinių iš apylinkių. :)

P.S.Ekipaže buvom dviese,aš ir į priekį žiūrėtoja(žmona). :smile:
P.P.S.Grybų miške nedaug,šernai šėryklą apleido,laikinai. :gana:

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-09-03, 2:53 pm
suboksidas
Džiaugiasi klubiečiai kartu su tavim! ;) liuks. O žmona galėtų ir pafilmuot... :D

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-09-03, 3:07 pm
forester99
Video registratorius yra.Pabandysiu inkelti filmuką,tik nemoku. :((

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-09-03, 9:44 pm
habas
forester99 rašė:Video registratorius yra.Pabandysiu inkelti filmuką,tik nemoku. :((
Inkelk pirmiau in youtubą, paskui tūbo nuorodą/ linką čia įdėsi…

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-09-05, 9:36 am
SaskelA 535
forester99 rašė:Na va,ir tamstele kažkaip papigiam nori prasisukt? `:D
Na aš nenoriu papigam prasisukti o paskaitinėjau kaip hebra kelia juos ,kokius amortikus ir spyruokles deda, ir radau kad ruselis susidejo nisano spyruokles, bet nieko nekalbėjo apie amortikus ir traversus pastiprintus, o tai savaime suprantama kad yra ne ka mažiau svarbu. Ir jeigu visureigiui 5cm yra didelis pakėlimas ir reikalauja kitų spec amortikų, tai normalu kad ir lengvajai 4cm turėtų būti daugoka. O aš tamsta neskubu darytis pigiai, nes paskui dažnai tenka perdaryti ir viskas atsistoja į tuos pačius arba dar brangiau nei darytum iškarto gerai. Aišku nesakau kad eik ir pirk tik naujus iš pardės pedders arba Ironman, bet geriau pasidaryti normaliai. Aš asmeniškai susidėčiau šaibas maksimalias be pakabos lietimo ir padangėles ka imanoma maximaliai ir to pilnai pakanka tokiai auto.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-09-05, 10:26 am
habas
Mano pirmuke forike sudėtos šaibos po 4 cm gale ir priekyje, ratai 225/70/16 Goodrich AT, jau didesnių nelabai…

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-09-05, 10:28 am
forester99
SaskelA 535 rašė:
forester99 rašė:Na va,ir tamstele kažkaip papigiam nori prasisukt? `:D
Na aš nenoriu papigam prasisukti o paskaitinėjau kaip hebra kelia juos ,kokius amortikus ir spyruokles deda, ir radau kad ruselis susidejo nisano spyruokles, bet nieko nekalbėjo apie amortikus ir traversus pastiprintus, o tai savaime suprantama kad yra ne ka mažiau svarbu. Ir jeigu visureigiui 5cm yra didelis pakėlimas ir reikalauja kitų spec amortikų, tai normalu kad ir lengvajai 4cm turėtų būti daugoka. O aš tamsta neskubu darytis pigiai, nes paskui dažnai tenka perdaryti ir viskas atsistoja į tuos pačius arba dar brangiau nei darytum iškarto gerai. Aišku nesakau kad eik ir pirk tik naujus iš pardės pedders arba Ironman, bet geriau pasidaryti normaliai. Aš asmeniškai susidėčiau šaibas maksimalias be pakabos lietimo ir padangėles ka imanoma maximaliai ir to pilnai pakanka tokiai auto.
Kitaip sakant,laiks nuo laiko ir pats pasiukioji kunkolus. 8-) Sėkmės.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-09-05, 11:12 am
SaskelA 535
Nieko aš nesuku, perspėjau tik kad atkreiptum dėmesi i amortikus ir tiek, nes faktas kad jie dirba ne savo vietoje ir iš taupymo gali būti šnipštas. O šaibos tarp amortiko ir kėbulo neturi tam įtakos. Taip kad pats suki kiaušus, bet dažniausiai taupantys moka 2 kartus.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-10-25, 10:02 pm
acetat51
Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-10-25, 10:45 pm
suboksidas
acetat51 rašė:Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?
Pilna cia tokiu, kurie isideje kazka panasaus. Idek skelbima ir kelias dienas turesi, manyciau :)

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-10-25, 11:43 pm
blogis13
acetat51 rašė:Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?
Nusiperki kapralono ar poliamido ir pasidarai :D Yra dar kas is metalo ar medienos daro :D

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-10-27, 9:01 pm
acetat51
blogis13 rašė:
acetat51 rašė:Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?
Nusiperki kapralono ar poliamido ir pasidarai :D Yra dar kas is metalo ar medienos daro :D
Iš medienos pats ispjausiu siaurapjukliu :) . O poliamida kuom pjaut? :shock: vargu ar tiksliai padarysiu

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2016-10-27, 9:04 pm
acetat51
suboksidas rašė:
acetat51 rašė:Sveiki gal kas bandet tokias deti?
http://авто-проставки.рф/brand/Subaru/cat/
Kur lt tokius gaut?
Pilna cia tokiu, kurie isideje kazka panasaus. Idek skelbima ir kelias dienas turesi, manyciau :)
Lt ieskojau nerandu. Rusija ir ukrana pilna. Draugai atves po menesio. Bandysiu kisti i uzpakali