Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 224
- Užsiregistravo: 2010-07-14, 7:58 pm
- Auto: mega Šaldikas
Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.
skaiciau Forester Australijos klubo forumus, ten dauguma linke prie AT, patogiau vazineti offroudu ir t.t., as pvz manau, kad DSG, PDK ir panasios dvieju sankabu dezes ilgainiui isstums MT is rinkos, liks tik kaip papildoma iranga, net Ferrari jau eina prie to, kad MT gamintu kuo maziau.
ex Forester S-turbo
ex Forester XT
ex daug BMW ir Renault
ex Forester XT
ex daug BMW ir Renault
- evilkas
- Valdyba
- Pranešimai: 4498
- Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
- Auto: H6'02, Forester'01
- Skype: x-vilkas
- Mobilus: +37069803843
- Miestas: Alytus
Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.
Nu man geriau buvo - uzvedu Skoda Felicia, laikau nuspaudes stabdi (ne sankaba) ir ikertu atbulini. Visa laime, kad dezes nesuplesiau, uzgeso variklis.tombak rašė:MT jau dyyyyydele atgyvena. Po AT įlipus į MT net nervas ima, kad reikia mosikuot su ranka ir mynkit su koja. Buvo kažkada atvejis, kad stojant prie sankryžos užmiršau, kad su mechanine važiuoju ir stabdau vien tik su stabdžiu kai bėgis įjungtas ir purpt purpt užgęsau :sorry: :-D
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Re: Dėl Subaru Forester įsigijimo
O, labai dėkui, viską išsamiai, trumpai ir aiškiai paaiškinot.Jonas6x6 rašė:1gen:
Kaikas pirmą ir antrą vadina tuo pačiu - pirma generacija, tik kad nuo 2000m išėjo vadinamasis face-lift, t.y. kėbulo pagražinimas
Tas pats ir su sekančiu - nuo 2003 neva išėjo antra generacija, o nuo 2005 - jos facelift'intas modelis.
Nors visumoje jie visi techniškai beveik identiški.
- Arūnas
- Valdyba / Forumo administratorius
- Pranešimai: 7302
- Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
- Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
- Mobilus: +37068786050
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.
Taip Jonai, tu visiškai teisus, nes tu kalbi apie MT naudą pravažumo atžvilgiu, aš kalbu apie AT panaudojimą miesto salygose, pvz. kai reikia per kamščius pakilti į Narbuto kalną, su MT tai tik sankabos deginimas. Ir ne vien tik tai. Aš kaip nepatyręs offroadininkas nežinau off-rad niuansų tad aš kolkas laimingas vien tik tuom kad su foriku galiu "ant žolytės" pavažiuot.Jonas6x6 rašė:Aš nesutinku su teiginiu, kad MT yra atgyvena, taip pat nesutinku, kad su ja nesmagu važiuoti.
Pabandyk su AT užsimesti "skersą" ir ją išlaikyti su gazu - bus sunku, kai su MT - lengva.
tarkim volksvageno dėžė DSG irgi toli gražu ne tobula.
Bet labai nesmagu, kai žmogus, neturintis patirties, rašo, kad tas ar anas yra blogai, remdamasis tik kitų forumų teorijomis.
Ypač tai, apie ką kalbu, liečia konkrečiai - pravažumą.
IMHO it MT ir AT turi savo privalumų jei naudojama pagal paskirtį ir ten kur ji veikia efektyviausiai.
Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 262
- Užsiregistravo: 2010-03-01, 12:07 am
- Auto: ,forester 98 mt,2.0 s-turbo
- Valstybinis numeris: EEE 918
Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.
nieko neturiu pries AT, bet akseleracijos atzvilgiu,ekstremaliam vaziavimui, tai ner ka lygint su MT. pats kontroliuoji galia,gi automate viskas apskaiciuota.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 262
- Užsiregistravo: 2010-03-01, 12:07 am
- Auto: ,forester 98 mt,2.0 s-turbo
- Valstybinis numeris: EEE 918
Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.
kilovatus pazek
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.
jaroslavas rašė:pamenu su Karru su jo AT Legacy varėm per durpyna, rudeni. Ir Impreza pabandė perjungtis iš antros pavaros į pirma. Sustojo. kaip pamenu pakibo. Priavžiavo Karru ir bandė ištraukti. Na kaip čia pasakyti - netrukia ir tiek. atrodo ir variklis nustoja veikti. Ir dar keleta kartu ta pati. Na gal suveikinėja kokia apsauga, na nežinau. tada aš . Ir gazas dugnas ištraukiu. tai čia vienas minusas bekelėje.
Tu vėl savo turbo dedi kaip pvz. Aš tai atmo. ir lyginu su atmo. ir ten buvo durpynas su moliu, sunkus toks. na buna situacijau kai netraukia ATJonas6x6 rašė:Ar pameni, kaip prie Vicino upelyje startavau iš N į D prie 7000rpm? Tai tas pats, kas tu prie tų sūkių įmestum pavarą ir nukeltum koją nuo sankabos. Gal pas Karru buvo užmuštas motoras
jaroslavas rašė: Antras. kai kada reikia apsuku, kad ratai spėtu purva išmesti. tu varai 3 pavara, pajauti kad greitis mažėja, tau reikia greitai permesti i pirma, kad užtektu galios ir apsuku. Su MT nėra problemu.
pagal tavo metoda bučiau sedės. tai buvo grižtant iš potvynio. Tu puikiai žinai kad kartais prie tam tikru sąlygu reikia apsuku, nėra ju nebus judėjimo. Ir vėl primenu - aš ne turboJonas6x6 rašė:Tai tik parodo, kad nemoki važiuoti bekelėje. Pasielgęs taip, kaip čia rašai - paprasčiausiai užklimpsi. Nes mažėjant motoro sukimo momentui, prieš uždūstanant, yra geriausias padangų tracktion'as, jos tuomet turi patį geriausią sukibmą su gruntu. Ir staiga Tu įkiši pirmą pavarą, prasuki visą imanomą sukibimą, ir - VUOLA, ratai užsikasę.
jaroslavas rašė: O kaip su AT? taip sustosi.
Jonas6x6 rašė:o su AT varai sau pirma pavara, kuri traukia iki 80km.h ir gazo pedalo paspaudimu reguliuoji ratų apsisukimus.
jaroslavas rašė: Taip būdavo ir smelynuose.
man kaip MT ir su low range nei karto nedegė sankaba. dar karta primenu aš lyginu savo atmoJonas6x6 rašė: Pakratyk atmintį, arba video filmukus. Kam lengviau pajudėti iš vietos biriame smėlyje - degant MT sankabai, ar tolygiai dirbant AT diskeliams? Prisimink, kaip mano raudonas legasis vagonas puikiai važiavo smėlynuose per kažkurį GM
jaroslavas rašė: Trečia. Na tau reikia labai lėtai važiuoti, kontrolioti judėjima i kokia ikalnė. Tai su MT aišku, dirbi su sankaba, gazu. o kaip su AT?
Jonas6x6 rašė: Važiuoji nespausdamas gazo. Tedirbi dešine koja - reikia - spusteli, reikia - atleidi. Prireikia išsivalyti purvą iš padangų - tiesiog numini dugną. Ir niekad neužgęsti. Viskas ITIN paprasta.
jaroslavas rašė: Tu Jonai lygini AT kurie pakelti ir su spec padangom, na pripratai prie ju. Aš pvz per pokatuškė važiuoju atsargiai, nes apinaujis Forikas, o tu varai kaip pašelės. Va tau ir AT geriau, nes kai varai dugnan tai ir pravažumas geras
Jonas6x6 rašė:Taip Jarsolavai. Nes nekeltas forikas yra tinkamas tik miestui ir greitkeliams. Dar duobėtu žvyrkeliu į kaimą. O važiuoti į pokatuškę į mišką, ir kiekvieną kartą bijoti, kad neduok die nubrėši dugną, užkabinsi galinį bamperį, užkabinsi priekinį - tokia pokatuškė tik nervatriopkė. taip jaučiausi kai su impreza važiavom į potvynį.
Bet, kiekvienam savo.....
jaroslavas rašė:Jonai yra lyginamas apinaujis At su apynauju MT, ir čia žaidžia psichologija.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3483
- Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
- Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
- Skype: eeimantas555
- Miestas: Kontrabandos sostinė
Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.
Pamirsai toki dalyka kaip stabdyma varikliu, paprastam vairuotojui megstanciam smagiau vairuot tas yra aktualu, o sporte tas ypac svarbu kai nera ABS.Jonas6x6 rašė:
Aš sutikčiau tik su dviem punktais, lyginant tokio paties galingumo, tokių pačių metų mašinas.
1. - subaru AT, kurių metų ji bebūtų, atbulinis bėgis yra per greitas. Ir tikrai, tarkim, iš durpyno, užsėdus - atbuliniu savo jėgom neišvažiuosi. Žinoma, klausimas sekantis - su MT tokiu atveju suplėšysi viską aplink, pradedant sankaba, baigiant salenblokais. Bet tebūnie.
2. Valdomumas prie didelio greičio. Važiuojant virš 100Km/h tikrai imanoma, kad žvyrkelyje automobilis su MT yra greitesnis. Kai reikia "zanosų", "kontrazanosų" ir valdomo slydimo. Tuomet - taip. Pavaras perjunginėti ranka imanoma kurkas greičiau, nei tą padarys kompas su savo hidraulika, ar net steptronikas, o išlaikytis automobilį slystantį ir jį tuo metu valdyti, su AT kogero išvis neimanoma.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3483
- Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
- Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
- Skype: eeimantas555
- Miestas: Kontrabandos sostinė
Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.
Nestabdo nei vienas automatas kaip mechanke, nesvarbu ar tai audi ar subaru ar citroenas.Jonas6x6 rašė:
Eimi - automatuose yra stabdymo juostos, ir jos puikiai atlieka tą patį vaidmenį, ką ir stabdymas varikliu.
Beje, BMW, Aubi, MB automatai veikia tikrai ne taip užtikrintai, kaip Subaru. Nors pavaras mėto greičiau
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.
as kaip turbo automato savininkas galiu pasakyt kad forikas ideologiskai neskirtas sportui (aukstas, nestabilus, stabdziai silpni). Taip, greitai gali vaziuot, bet tam ir AT pakanka. Kas dar nebuvo pamineta - 4AT begiu truksta autostradoj, cia faktas. Dar jeigu begiai junginetusi nors kiek greiciau galima ir su AT dziaugtis.
911 3.6 his
Tribeca 3.6 her
Tribeca 3.6 her
- henyte
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 355
- Užsiregistravo: 2010-03-19, 2:07 pm
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: FAR 102
- Mobilus: +37061434100
- Miestas: Vilniaus raj.Brinkises
Forikas buksuoja
Sveiki,
permeciau foruma bet vistiek noriu Jusu pasiklausineti del detalumo,
ivyko toks ivykis kad sedus ir pasidraginus ryte istempem mano forika, ir man jau bandant isvaziuoti toks jausmas buvo kad i prieki nechriena nevaziuoja tai vat atbula istempem ligtai gerai. imetus 1 begi kaip praslyslysdamas vos vaziuoja o ant D tai trukcioja ir ligtai neimeta 4 begio laiko aukstas apsukas vaziuoja kaip apkrauta labai stipriai. sakau gal granata issinere ar visozine mova?
tepalo dezeje visada buvo tikrinau ne viena karta. sankaba
tada prabuksinetu ir toliau normaliai vaziuotu, ai tiesa ligtai vibracija yra priekyje, gal nuo purvo bet abejoju :-? ačiū lauksiu patarimu
permeciau foruma bet vistiek noriu Jusu pasiklausineti del detalumo,
ivyko toks ivykis kad sedus ir pasidraginus ryte istempem mano forika, ir man jau bandant isvaziuoti toks jausmas buvo kad i prieki nechriena nevaziuoja tai vat atbula istempem ligtai gerai. imetus 1 begi kaip praslyslysdamas vos vaziuoja o ant D tai trukcioja ir ligtai neimeta 4 begio laiko aukstas apsukas vaziuoja kaip apkrauta labai stipriai. sakau gal granata issinere ar visozine mova?


Subaru Forester 2,0AT, 98m.
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
- henyte
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 355
- Užsiregistravo: 2010-03-19, 2:07 pm
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: FAR 102
- Mobilus: +37061434100
- Miestas: Vilniaus raj.Brinkises
Re: Forikas buksuoja
Tai vat kad nieko baisau ten nebuvo, uzsedo pirmyn atgal. pasikeliau ant domkrato, pasikasiau vel pirmyn atgal ir viskas. po to tempem ir istempem.
Subaru Forester 2,0AT, 98m.
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 787
- Užsiregistravo: 2009-11-17, 6:42 pm
- Auto: Subaru Legacy IV
- Skype: zygimantinijus
- Mobilus: +37062795851
- Miestas: Siauliai - Kaisiadorys
Re: Forikas buksuoja
O tempimas automatui gerai ? 

- henyte
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 355
- Užsiregistravo: 2010-03-19, 2:07 pm
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: FAR 102
- Mobilus: +37061434100
- Miestas: Vilniaus raj.Brinkises
Re: Forikas buksuoja
Is purvo istempem, kazin ar galiu dar vaziuoti su juo iki servizo? Nezinau buvo ir baisiau uzklimpes ir ilgiau tekdavo pasimurdyti. o kas dezej gali sugesti? ant R vaziuoja normaliai, ir tas drebejimas priekyje nuo ko? 

Paskutinį kartą redagavo henyte 2010-11-26, 5:04 pm, redaguota 1 kartą(us).
Subaru Forester 2,0AT, 98m.
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
- tombak
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 2010-02-18, 4:48 pm
- Auto: Subaru Outback H6, 2001
- Miestas: Mažeikiai
Re: Forikas buksuoja
Jei ant rezimo N tai nieko blogo