Puslapis 3860

Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.

Parašytas: 2010-11-12, 12:37 pm
Vladimiraz
skaiciau Forester Australijos klubo forumus, ten dauguma linke prie AT, patogiau vazineti offroudu ir t.t., as pvz manau, kad DSG, PDK ir panasios dvieju sankabu dezes ilgainiui isstums MT is rinkos, liks tik kaip papildoma iranga, net Ferrari jau eina prie to, kad MT gamintu kuo maziau.

Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.

Parašytas: 2010-11-12, 12:38 pm
evilkas
tombak rašė:MT jau dyyyyydele atgyvena. Po AT įlipus į MT net nervas ima, kad reikia mosikuot su ranka ir mynkit su koja. Buvo kažkada atvejis, kad stojant prie sankryžos užmiršau, kad su mechanine važiuoju ir stabdau vien tik su stabdžiu kai bėgis įjungtas ir purpt purpt užgęsau :sorry: :-D
Nu man geriau buvo - uzvedu Skoda Felicia, laikau nuspaudes stabdi (ne sankaba) ir ikertu atbulini. Visa laime, kad dezes nesuplesiau, uzgeso variklis.

Re: Dėl Subaru Forester įsigijimo

Parašytas: 2010-11-12, 3:16 pm
Dubysa
Jonas6x6 rašė:1gen:
Kaikas pirmą ir antrą vadina tuo pačiu - pirma generacija, tik kad nuo 2000m išėjo vadinamasis face-lift, t.y. kėbulo pagražinimas
Tas pats ir su sekančiu - nuo 2003 neva išėjo antra generacija, o nuo 2005 - jos facelift'intas modelis.
Nors visumoje jie visi techniškai beveik identiški.
O, labai dėkui, viską išsamiai, trumpai ir aiškiai paaiškinot.

Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.

Parašytas: 2010-11-12, 3:58 pm
Arūnas
Jonas6x6 rašė:Aš nesutinku su teiginiu, kad MT yra atgyvena, taip pat nesutinku, kad su ja nesmagu važiuoti.
Pabandyk su AT užsimesti "skersą" ir ją išlaikyti su gazu - bus sunku, kai su MT - lengva.
tarkim volksvageno dėžė DSG irgi toli gražu ne tobula.

Bet labai nesmagu, kai žmogus, neturintis patirties, rašo, kad tas ar anas yra blogai, remdamasis tik kitų forumų teorijomis.

Ypač tai, apie ką kalbu, liečia konkrečiai - pravažumą.
Taip Jonai, tu visiškai teisus, nes tu kalbi apie MT naudą pravažumo atžvilgiu, aš kalbu apie AT panaudojimą miesto salygose, pvz. kai reikia per kamščius pakilti į Narbuto kalną, su MT tai tik sankabos deginimas. Ir ne vien tik tai. Aš kaip nepatyręs offroadininkas nežinau off-rad niuansų tad aš kolkas laimingas vien tik tuom kad su foriku galiu "ant žolytės" pavažiuot.

IMHO it MT ir AT turi savo privalumų jei naudojama pagal paskirtį ir ten kur ji veikia efektyviausiai.

Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.

Parašytas: 2010-11-12, 6:49 pm
turis007
nieko neturiu pries AT, bet akseleracijos atzvilgiu,ekstremaliam vaziavimui, tai ner ka lygint su MT. pats kontroliuoji galia,gi automate viskas apskaiciuota.

Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.

Parašytas: 2010-11-12, 7:06 pm
turis007
kilovatus pazek

Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.

Parašytas: 2010-11-13, 12:14 am
jaroslavas
jaroslavas rašė:pamenu su Karru su jo AT Legacy varėm per durpyna, rudeni. Ir Impreza pabandė perjungtis iš antros pavaros į pirma. Sustojo. kaip pamenu pakibo. Priavžiavo Karru ir bandė ištraukti. Na kaip čia pasakyti - netrukia ir tiek. atrodo ir variklis nustoja veikti. Ir dar keleta kartu ta pati. Na gal suveikinėja kokia apsauga, na nežinau. tada aš . Ir gazas dugnas ištraukiu. tai čia vienas minusas bekelėje.
Jonas6x6 rašė:Ar pameni, kaip prie Vicino upelyje startavau iš N į D prie 7000rpm? Tai tas pats, kas tu prie tų sūkių įmestum pavarą ir nukeltum koją nuo sankabos. Gal pas Karru buvo užmuštas motoras
Tu vėl savo turbo dedi kaip pvz. Aš tai atmo. ir lyginu su atmo. ir ten buvo durpynas su moliu, sunkus toks. na buna situacijau kai netraukia AT

jaroslavas rašė: Antras. kai kada reikia apsuku, kad ratai spėtu purva išmesti. tu varai 3 pavara, pajauti kad greitis mažėja, tau reikia greitai permesti i pirma, kad užtektu galios ir apsuku. Su MT nėra problemu.
Jonas6x6 rašė:Tai tik parodo, kad nemoki važiuoti bekelėje. Pasielgęs taip, kaip čia rašai - paprasčiausiai užklimpsi. Nes mažėjant motoro sukimo momentui, prieš uždūstanant, yra geriausias padangų tracktion'as, jos tuomet turi patį geriausią sukibmą su gruntu. Ir staiga Tu įkiši pirmą pavarą, prasuki visą imanomą sukibimą, ir - VUOLA, ratai užsikasę.
pagal tavo metoda bučiau sedės. tai buvo grižtant iš potvynio. Tu puikiai žinai kad kartais prie tam tikru sąlygu reikia apsuku, nėra ju nebus judėjimo. Ir vėl primenu - aš ne turbo

jaroslavas rašė: O kaip su AT? taip sustosi.
Jonas6x6 rašė:o su AT varai sau pirma pavara, kuri traukia iki 80km.h ir gazo pedalo paspaudimu reguliuoji ratų apsisukimus.
jaroslavas rašė: Taip būdavo ir smelynuose.
Jonas6x6 rašė: Pakratyk atmintį, arba video filmukus. Kam lengviau pajudėti iš vietos biriame smėlyje - degant MT sankabai, ar tolygiai dirbant AT diskeliams? Prisimink, kaip mano raudonas legasis vagonas puikiai važiavo smėlynuose per kažkurį GM
man kaip MT ir su low range nei karto nedegė sankaba. dar karta primenu aš lyginu savo atmo
jaroslavas rašė: Trečia. Na tau reikia labai lėtai važiuoti, kontrolioti judėjima i kokia ikalnė. Tai su MT aišku, dirbi su sankaba, gazu. o kaip su AT?
Jonas6x6 rašė: Važiuoji nespausdamas gazo. Tedirbi dešine koja - reikia - spusteli, reikia - atleidi. Prireikia išsivalyti purvą iš padangų - tiesiog numini dugną. Ir niekad neužgęsti. Viskas ITIN paprasta.
jaroslavas rašė: Tu Jonai lygini AT kurie pakelti ir su spec padangom, na pripratai prie ju. Aš pvz per pokatuškė važiuoju atsargiai, nes apinaujis Forikas, o tu varai kaip pašelės. Va tau ir AT geriau, nes kai varai dugnan tai ir pravažumas geras
Jonas6x6 rašė:Taip Jarsolavai. Nes nekeltas forikas yra tinkamas tik miestui ir greitkeliams. Dar duobėtu žvyrkeliu į kaimą. O važiuoti į pokatuškę į mišką, ir kiekvieną kartą bijoti, kad neduok die nubrėši dugną, užkabinsi galinį bamperį, užkabinsi priekinį - tokia pokatuškė tik nervatriopkė. taip jaučiausi kai su impreza važiavom į potvynį.
Bet, kiekvienam savo.....
jaroslavas rašė:Jonai yra lyginamas apinaujis At su apynauju MT, ir čia žaidžia psichologija.

Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.

Parašytas: 2010-11-13, 2:34 am
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:


Aš sutikčiau tik su dviem punktais, lyginant tokio paties galingumo, tokių pačių metų mašinas.
1. - subaru AT, kurių metų ji bebūtų, atbulinis bėgis yra per greitas. Ir tikrai, tarkim, iš durpyno, užsėdus - atbuliniu savo jėgom neišvažiuosi. Žinoma, klausimas sekantis - su MT tokiu atveju suplėšysi viską aplink, pradedant sankaba, baigiant salenblokais. Bet tebūnie.
2. Valdomumas prie didelio greičio. Važiuojant virš 100Km/h tikrai imanoma, kad žvyrkelyje automobilis su MT yra greitesnis. Kai reikia "zanosų", "kontrazanosų" ir valdomo slydimo. Tuomet - taip. Pavaras perjunginėti ranka imanoma kurkas greičiau, nei tą padarys kompas su savo hidraulika, ar net steptronikas, o išlaikytis automobilį slystantį ir jį tuo metu valdyti, su AT kogero išvis neimanoma.
Pamirsai toki dalyka kaip stabdyma varikliu, paprastam vairuotojui megstanciam smagiau vairuot tas yra aktualu, o sporte tas ypac svarbu kai nera ABS.

Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.

Parašytas: 2010-11-13, 11:12 am
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:


Eimi - automatuose yra stabdymo juostos, ir jos puikiai atlieka tą patį vaidmenį, ką ir stabdymas varikliu.


Beje, BMW, Aubi, MB automatai veikia tikrai ne taip užtikrintai, kaip Subaru. Nors pavaras mėto greičiau
Nestabdo nei vienas automatas kaip mechanke, nesvarbu ar tai audi ar subaru ar citroenas.

Re: subaru forester 2.5 XT, automatas, 2006m.

Parašytas: 2010-11-20, 12:16 pm
wzikas
as kaip turbo automato savininkas galiu pasakyt kad forikas ideologiskai neskirtas sportui (aukstas, nestabilus, stabdziai silpni). Taip, greitai gali vaziuot, bet tam ir AT pakanka. Kas dar nebuvo pamineta - 4AT begiu truksta autostradoj, cia faktas. Dar jeigu begiai junginetusi nors kiek greiciau galima ir su AT dziaugtis.

Forikas buksuoja

Parašytas: 2010-11-26, 3:53 pm
henyte
Sveiki,

permeciau foruma bet vistiek noriu Jusu pasiklausineti del detalumo,

ivyko toks ivykis kad sedus ir pasidraginus ryte istempem mano forika, ir man jau bandant isvaziuoti toks jausmas buvo kad i prieki nechriena nevaziuoja tai vat atbula istempem ligtai gerai. imetus 1 begi kaip praslyslysdamas vos vaziuoja o ant D tai trukcioja ir ligtai neimeta 4 begio laiko aukstas apsukas vaziuoja kaip apkrauta labai stipriai. sakau gal granata issinere ar visozine mova? :`( tepalo dezeje visada buvo tikrinau ne viena karta. sankaba :? tada prabuksinetu ir toliau normaliai vaziuotu, ai tiesa ligtai vibracija yra priekyje, gal nuo purvo bet abejoju :-? ačiū lauksiu patarimu

Re: Forikas buksuoja

Parašytas: 2010-11-26, 4:47 pm
henyte
Tai vat kad nieko baisau ten nebuvo, uzsedo pirmyn atgal. pasikeliau ant domkrato, pasikasiau vel pirmyn atgal ir viskas. po to tempem ir istempem.

Re: Forikas buksuoja

Parašytas: 2010-11-26, 4:53 pm
Zygimantinijus
O tempimas automatui gerai ? :?:

Re: Forikas buksuoja

Parašytas: 2010-11-26, 5:02 pm
henyte
Is purvo istempem, kazin ar galiu dar vaziuoti su juo iki servizo? Nezinau buvo ir baisiau uzklimpes ir ilgiau tekdavo pasimurdyti. o kas dezej gali sugesti? ant R vaziuoja normaliai, ir tas drebejimas priekyje nuo ko? :`(

Re: Forikas buksuoja

Parašytas: 2010-11-26, 5:03 pm
tombak
Jei ant rezimo N tai nieko blogo