Puslapis 39 iš 52
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-20, 5:09 am
suboksidas
Ten ant dėžutės parašyta - limited slip differential... LSD. 70%.
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-20, 7:12 am
scalman2
Kas neaisku? 70% autoblokas. Beveik idealu. Video prideta irgi su kitu masinu panasiais blokais.
Bet tuoj isbandys gal nufilmuos bus aiskiau
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-20, 10:12 am
SubaruLT
Neaisku veikimas ivairiose salygose.
As dabar su beveik miruse subaru lsd ir didinta eiga vaziuoju kaip su rimta lsd

kad ir kelias gale ratai, buna priekis dar prispaudzia ir masina juda toliau.
Beto, tas 70% nera pastovus. Ten gi ne suspaustos ploksteles, ten krumpliai. Principas kaip pas naujesnes audi centras. O audines gan daznai pagauna sukt tik 1 tilta. Tai va idomu ar po keliu metu ji vis dar veiks taip pat?? Teoriskai turetu... Noreciau ir as paziuret, bet vilniuj busiu tik apie kovo 10....

Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-20, 10:57 am
Mindaugas
Na taip, Val Racing autobloka žiūrint iš šono užsiblokuoja esant tam tikroms sąlygoms, tarkim tada kai bandėm ne visada diagonaliniame suveikdavo, bet iš antro ar trečio karto sukabindavo, kas irgi yra gerai.

Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-20, 1:31 pm
SubaruLT
Jis nesiblokuoja. Tiesiog skirtumas tarp ratu sukibimo nera didelis. Aisku dar toks dalykas kad kol vidui esantys krumpliai nejuda, ji laiko stipriau. Bet kai juos jau prasuka, tai ji jau belaiko daug maziau, ar gal net visai nebelaiko... Nu ten torsenas. Idomus mechanizmas.
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-20, 3:18 pm
november
suboksidas rašė: ↑2019-02-20, 5:09 am
Ten ant dėžutės parašyta - limited slip differential... LSD. 70%.
Tas taip, bet koks mechanizmas viduje? Kaip sukabinimas vyksta, kaip praslydimas, kai reikia daugiau negu 70% sukabinimo? Koks įsijungimo/atsijungimo veikimas?
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-20, 3:36 pm
Mykolas
Val-racing puslapyje rasi informacija. Tai yra automatinė, kuri blokuoja iki 70 proc. Nieko papildomai jungineti ir isjungineti nereikia
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-20, 3:39 pm
Mindaugas
SubaruLT rašė: ↑2019-02-20, 1:31 pm
Jis nesiblokuoja. Tiesiog skirtumas tarp ratu sukibimo nera didelis. Aisku dar toks dalykas kad kol vidui esantys krumpliai nejuda, ji laiko stipriau. Bet kai juos jau prasuka, tai ji jau belaiko daug maziau, ar gal net visai nebelaiko... Nu ten torsenas. Idomus mechanizmas.
Nelabai suptatau.
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-20, 6:44 pm
november
Mykolas rašė: ↑2019-02-20, 3:36 pm
Val-racing puslapyje rasi informacija. Tai yra automatinė, kuri blokuoja iki 70 proc. Nieko papildomai jungineti ir isjungineti nereikia
Sprantu, kad ji pati įsijungia, tačiau kiek turi prasisukti ratas, kad ji įsijungtų? Ar ant asfalto irgi įsijungtų prasukus ratą? Iš seno video atrodo, kad įsijungia nevisada įsijungia iš pirmo karto...
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-20, 6:46 pm
Mykolas
Ji pastoviai kažkokia apkrova palaiko. Bet daugiausiai blokuojasi, tada, kada gauna daugiau apkrovos iš centrinio difo į galinius ratus.
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-20, 9:00 pm
Diver
O kokie pusasiai tinka i ValRacing reduktoriu? Nuo blokuoto difo ar nuo atviro? Ar visi tinka?
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-21, 2:13 pm
november
Reikia sulaukti naujo Getmano video, nes sename atrodo, kad nevisada įsijungdavo, kai reikia. Tik po keleto bandymų įveikti kliūtį.
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-21, 2:14 pm
Mindaugas
november rašė: ↑2019-02-21, 2:13 pm
Reikia sulaukti naujo Getmano video, nes sename atrodo, kad nevisada įsijungdavo, kai reikia. Tik po keleto bandymų įveikti kliūtį.
Taip ir būdavo. Nežinau, bet gal po remonto geriau bus?!

Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-21, 4:44 pm
scalman2
kaip suprantu sitam video butent tokia bloka pas ji bandoma ir butent ant forio. kol abu galiniai ratai nors kiek liecia zeme bloka suveikt turetu iskart , jei nors vienas galinis kabo, blokos nera. siaip ir neturi jos but pagal aprasyma pacios blokos. kitu atveju galiniai turi suktis abu kartu
https://www.youtube.com/watch?v=St0uAO_NRgc&t=128s
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2019-02-22, 11:17 am
SubaruLT
Val racing tai torsenas, tik kitaip isdestyti krumpliai nei cia. Tapati principa naudoja audi centriniam dife, ir naujesnes galiniam tilte. Video gerai paaiskina, tik yra vienas bet. Nuo tam tikros jegos, sliekine pavara sukasi ir is kitos puses... Todel kai ratu sukibimas geras ir apkrova didesne, torsenas (val racing) pasileidzia ir nebesuka abieju ratu. Ta jega priklauso nuo krumpliu kampu, trinties ir tt. Ten nera nieko, kas mechaniskai surakintu abu ratus. Todel ir sakau, val racing LSD, padidintos trinties difas, ne blokiruote.
https://youtu.be/JEiSTzK-A2A