Tai labiau priklauso nuo FHI. Man kazkada patiko Cekuolio laida per LTV, kur kalbejo apie Kinija. Viskas priklauso nuo to, kiek tam kinieciui mokesi ir per kiek laiko noresi gauti rezultata. Labai geras pavyzdys su elektriniais irankkiais - palyginkime tuos, kurie guli maximose ir pvz. kad ir Makita. Abu pagaminti Kitaicu, bet skirtumas akivaizdus.
Bet jei jau nori perkelti gamyba i Kinija, reiskia nori sutaupyti.
Re: Apie Forester
Parašytas: 2009-12-23, 6:54 pm
Deimazas
Hondas jau seniai kinijoj surenka, ar pablogėjo jų kokybė?, nežinau, tikriausiai jei ir pablogėjo tai ne daugiau nei visų kitų naujų auto .
Re: Apie Forester
Parašytas: 2009-12-23, 7:44 pm
Deimazas
Forike ir taip yra china dalių su oficialiu užrašu, o kiek dar nežymėtų?
o kaip komentarai,keleiviai ir vairuotojas gyvi?suzeisti?ar nenukenteje?
Re: Apie Forester
Parašytas: 2010-01-02, 5:32 pm
Notorious
Man kažkaip keistai diržai atrodo... Toks jausmas, kad jie kažkiek atsipalaiduoja ar tempiasi... neturėtu jie greičiau 'sukabinti'?
Re: Apie Forester
Parašytas: 2010-01-02, 5:44 pm
zzzubarruu
kompas pasirenka ka daryt, saut pagalves , dirzus atleist ar uzkist. kartais pagalviu net stipraus smugio metu nesauna, o dirzus atleidzia taip mazindama traumu tikimybe krutines lastai.
Re: Apie Forester
Parašytas: 2010-01-02, 5:50 pm
Notorious
Nuo kurių metų toks dalykas yra daromas?
Nežinojau to.
Kita vertus... ar ne per daug valios sprendimų priėmimui duodama kompiuteriui? Negeriau išlipti iš mašinos su patemptu ar lūžusiu raktikauliu ar skaudančia krūtine, nei sulaužytais šonkauliais, rankom, nosimi ar išmuštomis akim, praskelta galva kai diržai tiesiog susirakina esant frontaliniam smūgiui
Na tu nesupratai apie ką aš. Aš sutinku - naujovės eina į naudą, kas susiję su saugumu. Tokių "senas prieš naują" tipo mačiau irgi ne vieną video.
Aš tiesiog grynai apie diržus ir to mechanizmo 'reikalingumą'. Matyt yra išbandyta ne vieną dešimtį kartų skirtingais greičiais ir šonais, kad tikrai patikimą kompui nuspręst ar atleist, ar pritempt diržų mechanizmą...