Puslapis 5 iš 52
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-10-06, 9:15 pm
Stentor
subaru galima nebent i toki keist
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-10-06, 9:47 pm
Eimazz555
Kai toki jamciau

Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-10-06, 10:00 pm
vilmis78
Jonas6x6 rašė:jamk šitą - parduodamas.
Šian jau Vilmis bandė priekinio bamperio atsikąsti

ne atsikasti- as ziurejau kaip jis nusiima, kad nakti galeciau pavogti

man ant foriko labai tiktu, taip taip suprantu, kad jis sunkus, bet del tokio gerio pasiaukociau ir nusipirkciau stipresnes spyruokles :mad:
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-10-07, 1:46 am
Algis
nea, tada imsiu geriau antra forika

arba Jonui atiduoti, kad islietu savo visa fantazija, istra ir idiegtu visas rytojau technologijas :mad:
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-12-12, 2:22 pm
SubaruLT
Tai dabar apsvieskit apie tvarkinga viskozine galinio tilto LSD. Kaip patikrint ar ji tvarkinga. Nes va pakelus tik gala ir sukant 1 rata, anas sukas i kita puse, suprantu kad centrinio difo viskozine geriau veikia, todel prasuka ana rata. Bet isimptai irgi taspats, 1 pusasi suki, anas i kita puse, o kardano flancas ir nesisuka. Bet va kai su ja buksuoji ant sniego, varo abu ratai vienodai, prieki kartais abu, kartais ne. poto bandem 1 puse ant rampos varyt, bandem imituot diagonalini pakibima. Tai vos ratai nebegauna doro sukibimo ir sustoja, beveik jokio kabinimo toliau. Tai cia dabar taip normalu ar ta LSD jau mirus. Nes va 1 video maciau kaip pakeltai masinai uzkurus varikli sukas visi ratai, prieki rata su ranka uzspaudi, tas sustoja, gale taip nepavyko jam padaryt, vistiek sukos abu.
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-12-12, 2:38 pm
kestutis
SubaruLT rašė:Tai dabar apsvieskit apie tvarkinga viskozine galinio tilto LSD. Kaip patikrint ar ji tvarkinga. Nes va pakelus tik gala ir sukant 1 rata, anas sukas i kita puse, suprantu kad centrinio difo viskozine geriau veikia, todel prasuka ana rata. Bet isimptai irgi taspats, 1 pusasi suki, anas i kita puse, o kardano flancas ir nesisuka. Bet va kai su ja buksuoji ant sniego, varo abu ratai vienodai, prieki kartais abu, kartais ne. poto bandem 1 puse ant rampos varyt, bandem imituot diagonalini pakibima. Tai vos ratai nebegauna doro sukibimo ir sustoja, beveik jokio kabinimo toliau. Tai cia dabar taip normalu ar ta LSD jau mirus. Nes va 1 video maciau kaip pakeltai masinai uzkurus varikli sukas visi ratai, prieki rata su ranka uzspaudi, tas sustoja, gale taip nepavyko jam padaryt, vistiek sukos abu.
Sitos temos 1 psl raso,kad jei kitas ratas sukasi i priesinga puse,tai stovi paprastas difas,be jokiu blokavimu.
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-12-12, 3:26 pm
SubaruLT
Ant galo raso lsd ir pats difas is turbo isimptas. Beto, 3 atskirom masinom sukinejan taspats. nejau visi 3 mire? O kad kas butu buves isemes ir surinkes su paprastu, netikiu. O kad ir geras LSD nelabai ratai suksis i tapacia puse, jei prieki bent 1 rato nepakeli.
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-12-12, 4:38 pm
SubaruLT
Jonas6x6 rašė:Vilmiui padarėm itin forsuotą LSD blokiruotę.
Sudejot daugiau ploksteliu?
Ir aplamai kaip ji veikia? Prabuksavus sukabina, ar nuolat dalinai blokuoja?
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-12-12, 5:51 pm
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:Vilmiui padarėm itin forsuotą LSD blokiruotę, veikia afigenai.
O pakėlus ratai sukasi į skirtingas puses.
Reikia ardyti, tik tada 100% būsi tikras kas ten yra.
tai pakelus gala abu ratai sukasi i atskiras puses? Tai kiek ten dedasi frikciniu ploksteliu, kad ir forsuotas prasisukineja?
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-12-12, 6:01 pm
Eimazz555
Tai siaip buna po vienodai frikciniu metalo-keramikos diskeliu kurie atlieka savao darba ir tiek pat diskeliu metaliniu.

Bmw lsd ir nepadarius upgrade, jau rankomis neprasukineji i skirtingas puses pusasiu, o jau po forsavimo tai kaip minimum reikia 100NM jegos prasukt (ziurint kiek forsuota). Tai kazkaip idomiai del ko subarines lsd taip sunkiai susikabina?

Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-12-12, 6:13 pm
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:Subaru LSD netgi išvis nėra keraminių diskelių - vien metaliniai, o ir tepalas į patį reduktorių pilasi paprastas GL-5, o ne LS. Daug klaidingos informacijos yra knygose, o tuo labiau forumuose, o žmonės taip pat daug netiesos šneka.
Subaru LSD neturi jokio susisiekimo su išoriniu tepalu, viduje diskeliuose verda speliai viskozinė "sunka".
Jei reduktorius "nužudytas" - kaip Vilmio žiedinio foriko, arba po Vicino diagonalkių, forsuok neforsavęs - diskeliai sudegę.
Aaaa, va kaip, tai cia jie skaitosi tik kaip viskoziniai, diskeliniu siaip ir neturi ane?
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-12-12, 6:18 pm
SubaruLT
O tai neardant neina suprast kokio stovio tos ploksteles? Ir jei galima papasakok placiau apie ta forsavima. Kiek suprantu, tokia blokiruote kaip pas Stentor galima forsuot.
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-12-12, 6:26 pm
SubaruLT
Kaip pas Stentor 91 turbo su 3.3perdavimu
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-12-12, 6:55 pm
SubaruLT
Nu jo 3.545. sumaisiau. O kame problema del pusasio, gi granata atskirai eina. Perki difa kartu su pusasiais, ant kuriu orginales granatas mauni. Ar netinka ten kaskas? O seip koki LSD galima forsuot? Nes kiek ziurejau i brezinuka, ji ardosi paprastai, idejai papildomu ploksteliu ir turetu pastipret. Ir tie pusasiai ten nesimato kad butu dvigubais slicais.
Re: Blokiruotės
Parašytas: 2010-12-12, 9:14 pm
SubaruLT
Tai ten 92.
http://img510.imageshack.us/img510/9828/lsdb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiek suprantu, cia senuju turbo legacy. su normaliais pusasiais.