Puslapis 56

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-01-04, 11:39 pm
Tankystas
Ar senieji (kontrabandinio) varikliai interferensiniai (trukus dirzui lanksto voztuvus) ?

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-01-05, 1:12 am
azart
Rolkis rašė:Kai pasyla-praeina beveik visiskai, bet atsirado prie -20, dabar jau visalaik, kai variklis saltas, t.y.- progresuoja, anksciau to nebuvo nei prie -10, nei prie -15. Man paciam panasu i subyrejusi guoli ar isdilusia ivore, bet tada niekaip nesurisu su variklio pasilimu...
Man i itempimo guoli genero labai panasau. Esant saltukui, metalas vistiek kazkiek susitraukia, o susilus prasipliecia. Esant saltam, gaunasi nors ir mikroninis liuftas, guoliai dainuot pradeda. O pasilus, metalines dalys prasipliecia, viskas +/- atsistoja i savo vietas, liuftas mazesnis, ko pasekoje ir garso negirdet. Dazniausiai panasu garsa megsta itempimo guoliai skleisti, bet galiu aisku klysti.

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-01-05, 9:48 am
Rolkis
Kol kas apsistojau ties vairo stiprintuvo siurbliu, tiesiog atrodo, kad is ten labiausiai sklinda. Tepalo puse pakeiciau, pagerejo, cypteli tik karta ir praeina, susukus iki galo vaira vel cypteli... Dabar laukiu, kad lauke daugiau paspaustu, tada bandysiu kurt ir ziuresiu ar kas pasikeite ;)

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-05-26, 12:40 pm
henyte
o mano forikui galima nuemus dangteli paziureti pagr.dirzo bukle?,nenuardzius puse auto :?

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-05-26, 1:52 pm
henyte
o tai prasukant galima visa dirza pamatyti? vistiek situacija aiskesne bus

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-05-26, 2:20 pm
henyte
Jonas6x6 rašė:galima, bet ką tas Tau duos? Jei sutrūkinėjęs, tai visas toks.
Šiaip tai diržas originalus važiuoja 250.000Km, (jei kas nori rizikuoti), bet esu tokį matęs.
Gamintojas liepia keisti kas 100, autodatoj - kas 75000Km
jei tiketi italais keistas buvo 102 tuks. dabar apie 220 tuks. na reikes paziureti jei patrukinejes reikes skubiai pinigus taupyt :shock:

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-05-30, 12:58 pm
Virgis75
henyte rašė:
Jonas6x6 rašė:galima, bet ką tas Tau duos? Jei sutrūkinėjęs, tai visas toks.
Šiaip tai diržas originalus važiuoja 250.000Km, (jei kas nori rizikuoti), bet esu tokį matęs.
Gamintojas liepia keisti kas 100, autodatoj - kas 75000Km
jei tiketi italais keistas buvo 102 tuks. dabar apie 220 tuks. na reikes paziureti jei patrukinejes reikes skubiai pinigus taupyt :shock:
O kaip žadi ritinėlius patikrinti? Jie irgi turi ribotą resursą. Kiek turėjęs mašinų be istorijos, iš karto keisdavausi diržus, ritinėlius, įtempėjus, jei reikia ir pompą. Ir rami galva, žinai, kiek turėtų tarnauti.

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-05-30, 2:39 pm
henyte
pilnai pritariu tik del idomumo kazin kaip tas mano dirzelis atrodo, zinaoma reikia visus keisti!

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-05-31, 12:38 am
Samotas
Siandien meistriukas kompe paziurejo ir sake kad mano forikui 72000km ir keisti :?

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-06-01, 8:55 pm
Stentor
henyte rašė:pilnai pritariu tik del idomumo kazin kaip tas mano dirzelis atrodo, zinaoma reikia visus keisti!
guoliukas ~150, kiek vnt reikia nezinau
itempejas ~150
pompa ~150
dirzas ~100
pradek taupyt ir rudeni pasikeisi

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-06-02, 3:17 am
vicinas
subarikas laabai kantrus aparatas,jei protingai eksploatuoti,pamirsi kaip kapotas atsidaro.
Savo forika paemiau,kai jo rida buvo kazkur apie 40000 myliu.Pagal visus manualus dirzas tikrai nebuvo keistas.Dabar rodo 93000 myliu.t.y.dirzas jau turetu buti pakeistas.del tam tikru priezasciu, dirba dar su tuo paciu, gamykliniu dirzu ir nei pasaliniu garsu,nei darbo sutrikimu nesijaucia.
Na o jei jau susiruosei keisti,tai keisti butina viska,visus guoliukus,vandens pompa ir itempeja,neziurint i tai issideveje jie ar ne,nes jei keitimo metu kazkuris komponentas ir bus darbines bukles,tai jis tikrai neatlaikys antro dirzo resurso;ir tada teks del kazkokio guoliuko,antra karta atlikineti ta pacia procedura,kaip ir dirzo keitimo :smile:

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-06-02, 9:37 am
Virgis75
vicinas rašė:...
Savo forika paemiau,kai jo rida buvo kazkur apie 40000 myliu.Pagal visus manualus dirzas tikrai nebuvo keistas.Dabar rodo 93000 myliu.t.y.dirzas jau turetu buti pakeistas.del tam tikru priezasciu, dirba dar su tuo paciu, gamykliniu dirzu ir nei pasaliniu garsu,nei darbo sutrikimu nesijaucia....
Labai retas variantas, kad kažką pajausi prieš nutrūkstant diržui...

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-06-05, 5:27 pm
vicinas
neprikarksek :o :)

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-06-06, 12:12 pm
henyte
vicinas rašė:neprikarksek :o :)
pritariu bet mitai gavno

Re: keistas garsas variklyje, arba "pagrindinio diržo bėdos"

Parašytas: 2011-06-14, 3:49 pm
vicinas
henyte rašė:
vicinas rašė:neprikarksek :o :)
pritariu bet mitai gavno
cia apie kokius mitus dabar rasai :???: