Puslapis 5 iš 8
Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-05, 9:26 pm
hipy
Jonas6x6 rašė:suptis man patinka ant sūpynių arba hamake, bet ne mašinoj. Mašinoj supantis vimdo.
sneki bele sneket... kiek kartu apsivemei? visas pasaulis pakabos komfortiskuma vos ne etalonu laiko, bet tu gi geriau zinai...
Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 10:46 am
jaroslavas
ir dar - mūsų dauguma auto palyginus su amerikonais, kurie turi amortikus oro pagalvės, tai visa neturi komforto. Čia pravažiavus su vienu vadybininku. nepamenu markės, ilgi plati, laivas blin. Va kur komfortas. Bet atleiskit pusukiai, valdomumas

tik tiesioji ir kai tu narkobaronas
Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 11:28 am
hipy
Jonas6x6 rašė:Tai tegu laiko, "isada prašom"
Apie "visuomenės nuomonę" :
LT autožurnalistai, (tokie kaip Linas Butkus ir panašūs), pratestavę Testarossa nusprendė kad mašina niekam tikusi - nėra antipraslydimo, nėra ABS, nėra automatinės dėžės ir vairo stiprintuvo. Ir šiaip, tiesiog vežimas su nevaldomu arklių skaičiumi. Bet kažkaip ji vistiek kainuoja 100,000. Tai ta visuomenės nuomonė ir etalonai tegul jiems ir lieka.
ar tik ne testarosa ir top gearas papyzdavojo, kad isskyrus ten arklius (nu gal dizaina) nieko ir nera - galingas, bet nevaldomas vezimas... ferari raktu pakabukas irgi brangus, bet ar jis geriau atlieka funkcija uz ta is kioskelio su lietuvos simbolika?.. citroenas, gi, senai jau dave prasratsia visam autogamintoju pasauliui su savo technologiju inovatyvumu (nebudamas tik turtinguju zaisliukas, kaip kad ta pati testarosa)...
Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 11:54 am
Eimazz555
Jonas6x6 rašė:tai apie funkciškumą mes nekalbam, nors net ir apie tai kalbant - kur funkciškumas priekinių ratų stabdomo rankinio.
Apie inovatyvumą - taip, sutinku, juk prancūzai net ir Concordą sukūrė. Bet kažkaip jų inovatyvumas prasilenkia su patikimumu
Priekinius ratus stabdo del to kad uzgesintam varikliui net ir Z. Savickas nepajegtu stabdziu imint is stabdyt.

Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 12:02 pm
hipy
Jonas6x6 rašė:tai apie funkciškumą mes nekalbam, nors net ir apie tai kalbant - kur funkciškumas priekinių ratų stabdomo rankinio.
funkciskumas tame, kad palikta masina nenuriedetu. gal ir yra kokiu plonybiu, bet gerai veikianciame stovejimo stabdyje nematau skirtumo...
Jonas6x6 rašė:Apie inovatyvumą - taip, sutinku, juk prancūzai net ir Concordą sukūrė. Bet kažkaip jų inovatyvumas prasilenkia su patikimumu
kiek duzo konkordu ir kiek boingu? zinai duzusiu konkordu duzimo priezastis? nesidomejau, ka jie turi bendro su citrais? bet mes cia jau per toli nuo vazinejimo komforto nuklydom...
Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 12:16 pm
Eimazz555
Ir ''genealius'' sprendimus.
Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 12:19 pm
hipy
nu nematau as nieko zenkliai blogesnio uz kitu saliu gamintojus... turejau ir vokieti ir prancuza, dabar vazineju su japonu. iskaitant, kad japonas imtas naujas, tai jis siuo poziuriu nekokybiskiausias...
Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 12:21 pm
hipy
Eimazz555 rašė:Ir ''genealius'' sprendimus.
cia prie inovatyvumo

... dabar jau visi gamintojai "genealumu" nebeatsilieka nuo prancuzu - pasivijo...
Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 12:22 pm
Eimazz555
hipy rašė:nu nematau as nieko zenkliai blogesnio uz kitu saliu gamintojus... turejau ir vokieti ir prancuza, dabar vazineju su japonu. iskaitant, kad japonas imtas naujas, tai jis siuo poziuriu nekokybiskiausias...
Na cia reikia jau susitaikyt su ta mintim, kad kuo toliau, tuo labiau visa kokybes kartele zemeja palyginus su 80-95 metais, kurie galima sakyti buvo aukso amzius. Anksciau ''MB ir Afrikoj buvo MB'', dabar liko ''MB tik Afrikoj MB'', su kitais gamintojais taspats

Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 12:28 pm
hipy
jaroslavas rašė:ir dar - mūsų dauguma auto palyginus su amerikonais, kurie turi amortikus oro pagalvės, tai visa neturi komforto. Čia pravažiavus su vienu vadybininku. nepamenu markės, ilgi plati, laivas blin. Va kur komfortas. Bet atleiskit pusukiai, valdomumas

tik tiesioji ir kai tu narkobaronas
tikrai nieko nesumaisiai? kas per modelis? nebus koks senas grabas ant lingiu?
Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 1:28 pm
jaroslavas
hipy rašė:jaroslavas rašė:ir dar - mūsų dauguma auto palyginus su amerikonais, kurie turi amortikus oro pagalvės, tai visa neturi komforto. Čia pravažiavus su vienu vadybininku. nepamenu markės, ilgi plati, laivas blin. Va kur komfortas. Bet atleiskit pusukiai, valdomumas

tik tiesioji ir kai tu narkobaronas
tikrai nieko nesumaisiai? kas per modelis? nebus koks senas grabas ant lingiu?
nesumaišiau, modelio nežinau, gal kadilak
Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 2:45 pm
hipy
tai gal dujiniai amortikai? ar tikrai oro pagalves?
Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 3:11 pm
goild
Emiau is ssalono Corolla verso ,per tris metus kol buvo garantija tik tex.aptarnavimas -jokiu problemu .
Kolegos paeme chrysler voyager po pusmecio prasidejo cirkai ,kurie kartojosi karta i tris menesius stabiliai.
Citroenas gamina pakaba Rols roisui kiek zinau ,tai jau irgi geras rodiklis .O is esmes kiekvienas gamintojas gero sudo kartais primala ,norint islaikyti vartojima geras daiktas daryt neapsimoka ,kaip sau nenori tas pats foris iki 2003 metu buvo ne toks plasmasinis,mielai savaji pakeisciau i senesni .O atsisedus i nauja OBK nuo plasmasiu irgi fantazija atsoko .
Tas pats foris pagal TUV duomenis irgi nuo 2007 metu labai suprastejo . kas matosi lenteleje .tai vat ir prasom
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... u-forester
Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 3:19 pm
Arūnas
tai ačiū dievui aš nesu toks išrankus ir man plastmasė akių nedrąsko. palyginus kaip mano senasis bnv barškėjo, svirplių prilindę visuos kampuos. Tai forikas mane stebina savo tyla. todėl ir norisi zaporožietiško išmetimo garso

Re: Forester vs. Evoque
Parašytas: 2012-01-06, 3:30 pm
hipy
Jonas6x6 rašė:Pakalbėk su kuo nors, kas panašiu laiku ėmė iš salono pvz A6 arba laguna. Ir palygink apsilankymų servise skaičių su savuoju.
Kita vertus - Tu pasirinkai eksperimentinį modelį. Būtum paėmęs tokį forį kaip Rolio - išvis užmirštum kas yra servisas.
nugi A6 - fokiska kokIbe (dabar jau tik kaip sarkazmas), kogi jai lygiuotis su siauraakiu UAZ'iku

kas del subariku - silpniausia vieta ratu guoliai (bendradarbei dizelinio outbeko parejo po 3kkm, man pirmi du po 30kkm, neuzilgo ir trecias) niekaip nesirisa su eksperimentiniu modeliu... sakykim suodziu filtra galima ir ant to nurasyt, bet sankaba vel kazkaip neisipaiso...