Re: Autoservisas - UAB "Premus"
Parašytas: 2013-01-16, 4:33 pm
				
				
Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/



 idomu bus kitus ruostus modelius pamatyti
   idomu bus kitus ruostus modelius pamatyti 
žinant Tavo nuomonę apie Joną tai šis paties postas labai jau nešališkas.hipy rašė:toks pat nesaliskas, kaip kad taves paklausus ar geras tavo servisas...
 . Niekaip nesisieja su sazine ir teisingu poziuriu i aplamai technika.Kiek zinau,kiek teko patirti,tai pats poziuris i klijenta ir aplamai darba,Premuse nera toks jau negatyvus,kaip norima pateikti.Idejos tikrai geros,norai irgi palankus klijentui.Bet vat zmogiskasis faktorius,turbut daug vistik reiskia.
  . Niekaip nesisieja su sazine ir teisingu poziuriu i aplamai technika.Kiek zinau,kiek teko patirti,tai pats poziuris i klijenta ir aplamai darba,Premuse nera toks jau negatyvus,kaip norima pateikti.Idejos tikrai geros,norai irgi palankus klijentui.Bet vat zmogiskasis faktorius,turbut daug vistik reiskia.

+1GOSIUS rašė:Gerai, Vicinai, kad pripažysti savo klaidas. Tąkart nukentėjo mano Foriko sparnas ir aš tai pastebėjau tik parvažiavęs namo. Žinoma paskambinau Jonui ir apie tai pranešiau. Aišku Jonas siūlė atsiskaityti, tačiau aš pinigų atsisakiau (iš pagarbos jam) ir paprašiau pakalbėti su savo darbuotojais, kad atsakingiau žiurėtų į savo darbą, nes tokie dalykai labai kenkia imidžui.
Manau, kad visiems reikia pradėti nuo savęs, o ne pilti ant kitų Š..o ir nesiuntinėti jų N....i
+1GOSIUS rašė:Gerai, Vicinai, kad pripažysti savo klaidas. Tąkart nukentėjo mano Foriko sparnas ir aš tai pastebėjau tik parvažiavęs namo. Žinoma paskambinau Jonui ir apie tai pranešiau. Aišku Jonas siūlė atsiskaityti, tačiau aš pinigų atsisakiau (iš pagarbos jam) ir paprašiau pakalbėti su savo darbuotojais, kad atsakingiau žiurėtų į savo darbą, nes tokie dalykai labai kenkia imidžui.
Manau, kad visiems reikia pradėti nuo savęs, o ne pilti ant kitų Š..o ir nesiuntinėti jų N....i

