Re: braska tiltas ar kas kita?
Parašytas: 2014-12-10, 7:41 pm
				
				Atsisukes galinis amortikas.
			Subaru Forester markės automobilių gerbėjus vienijantis forumas.
https://forumai.foresterclub.lt/
sveiki, man ir panašios bėdos tik su 98 2l atmo mechanika. manevruoti sukiojant vairą sunku, rodos blokuojasi, važiuojant jau kaukia, vibracija eina ir per pavarų svirtį. tik vat nežinau ką kaltinti - ar reduktorius galinis ar pavarų dėžė? nes man vairuojant atrodo kad kaukia gale. važiuojančiam gale - atrodo kad link priekio..Subarralistas rašė:Sveiki, turiu problema, su kuria mazai kas susidures ir meistrai nieko man nepasako, taigi paskutine viltis- sitas forumas. Zodziu Forikas 2002m triaciasis turbut jau skaitos, nuvaziavus 20-30km pradeda blokuot galini tilta sukant vaira ar i viena ar i kita puses. Kame gali buti saknys? Itariau, kad keisdamas tepala reduktoriuje per tirsta ipyliau, tai dabar pakeiciau i skystesni, vistiek tas pats. Gal del to sudilo jau kas, ar ka?
Perskaiciau visa foruma, radau daug panasiu ligu, bet netikiu, kad galetu but pavaru deze kalta. Labiausiai idomu suzinot, ar cia reduktoriui kas subire ar ka? Ar imanoma ji remontuot ar jau zvalgytis kito? Dar girdejau, kad buna elektriniai ir vakuminiai tie difirancialai, koksai pas mane kazin stovi.
Jei kas susidure prasau padekit, dekingas.
 galinis reduktorius labai stipriai kaista, net pradeda karštos/degančios alyvos kvapas jaustis(alyvos yra visur, reduktoriuje -nauja). važiuojant tolygiai "ant traukos" aptyla kaukimas, atleidus gazą ar riedant - kaukia stipriai šlykščiai(ar riedu su pavara ar laisvai - skirtumo jokio). pavarų dežę pačiupinėt dar nepavyko, pasikelt visus keturis ratus irgi dar neturėjau galimybių. padangės bent jau pastaruosius pora metų - vienodos.
  galinis reduktorius labai stipriai kaista, net pradeda karštos/degančios alyvos kvapas jaustis(alyvos yra visur, reduktoriuje -nauja). važiuojant tolygiai "ant traukos" aptyla kaukimas, atleidus gazą ar riedant - kaukia stipriai šlykščiai(ar riedu su pavara ar laisvai - skirtumo jokio). pavarų dežę pačiupinėt dar nepavyko, pasikelt visus keturis ratus irgi dar neturėjau galimybių. padangės bent jau pastaruosius pora metų - vienodos.
O viskas prasidėjo nuo to, kad pastebėjau keistus garsus, sklindančius iš galinės automobilio dalies. Jie priminė ritmingą bildesį. Kažkas bildėdavo tik tuomet, kai automobiliu buvo manevruojama lėtai ir susuktu vairu. Tai itin jausdavosi parkuojantis. Bildesys buvo ritmingas. Su kiekvienu rato apsisukimu po kartą kažkas subildėdavo. Tarsi blokuotųsi galiniai ratai.
...
Pas jį į garažą atvažiavau kartu su jau įkyrėjusiu bildesiu. Pasakiau apie versiją, kurią rekomendavo patikrinti „Subaru klubo“ nariai. Netrukus pakėlėme galinį automobilio ratą ir pabandėme jį prasukti. O sukosi sunkiai, jėgos reikėjo nemažai. Per prievartą sukant ratą išgirdome vieną dungtėlėjimą. Tokį patį, koks girdisi važiuojant.
...
Tautvydas Narušis pasiūlė variantą, kurį ne kartą jau yra išbandęs. Mums rekomendavo išimti viskozinę movą, ją išardyti ir iš jos pašalinti keturis itin plonus diskelius - dvi jų poras, kad sumažėtų spaudimas ir nesiblokuotų ratai. Kibome į darbus.
...
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatv ... 221-521131
 Aisku ant asfalto ne kas. Kartais norisi, kad Foresteryje butu valdomi diferencialai, nu bet yra kaip yra, nera blogai, nes nereikia nieko galvot
 Aisku ant asfalto ne kas. Kartais norisi, kad Foresteryje butu valdomi diferencialai, nu bet yra kaip yra, nera blogai, nes nereikia nieko galvot 
Su AWD kaip ir gerai tas blokuotas difas... Buvo ant mano E30 blokuota subinė... Startuojant ant slidaus paviršiaus nešdavo subinę į šoną tik dainą. Kelis kartus dėl to turėjau didesnių problemų...Arturas rašė:Bet itariu, kad buzoje ir siaip ant miksto pavirsiaus esi dievas su blokuotu galiniu tiltu, turi eit visurAisku ant asfalto ne kas. Kartais norisi, kad Foresteryje butu valdomi diferencialai, nu bet yra kaip yra, nera blogai, nes nereikia nieko galvot

Na supratau, tolokai iki RSe. Kita vertus straipsnį numetė kolega, nes ir aš manau, jog mova pas Tave, tai kaip taisyt jau žinai (jei 100% tai).Valdas rašė:ar aš? Sūduvos sostinė - Marijampolė.


buvo dvi poros sumontuotos vienodais matmenimis. kas juokingiausia, kad matmuo skyrėsi ne tarp skirtingų gamintojų porų, o to pačio gamintojo poroje - viena didesnė, kita mažesnė.suboksidas rašė:O padangos buvo visos vienodos?
Smagu, kad išsiaiškinai