Puslapis 5 iš 5
					
				Re: Foresterio variklio keitimas į H6
				Parašytas: 2015-06-17, 10:27 am
				 Arturas
				Kur ieskot Geducio variklio 

 Apie ankstinimo zvaigzdes, tai gal nereikia, o ismetimas normoj-antro katalizatoriaus ir taip nera, as tik turejau minciu del burbuliavimo 

 
			
					
				Re: Foresterio variklio keitimas į H6
				Parašytas: 2015-06-17, 10:35 am
				 Edislovas
				Arturas rašė:Kur ieskot Geducio variklio 

 Apie ankstinimo zvaigzdes, tai gal nereikia, o ismetimas normoj-antro katalizatoriaus ir taip nera, as tik turejau minciu del burbuliavimo 

 
Subarikas burbuliuoja iš prigimties, tiesiog gamyklinis išmetimas labai slopina garsą. Buvau išskerdęs dėl įdomumo bakelį, tai ten buvo 4 atskiros kameros, kuriose slopinamas garsas. Kuo daugiau jų panaikinsi - tuo daugiau burbuliuos. Paprasčiausias būdas - gale belekokį bakelį didesnį įdėti. Kokybės mėgėjams rekomendacija Magnaflow. Dėl Gedučio kontaktų rašau tau PM.
 
			
					
				Re: Foresterio variklio keitimas į H6
				Parašytas: 2015-06-17, 10:47 am
				 Arturas
				Pas mano forika buvo 2 katalizatoriai (vieno jau nera o vienas keistas) ir po to maziukas rezonatorius (kuris sulanksciau ant akmenu) ir gale didelis bakas, kuriame irgi kazkokia dislekcija ivykusi, nes uzspaudus tapke svilpia kaip turbina 

 Tai nebent mazaji rezonatoriu ismest, ziurint kokius daznius jis filtruoja 

 
			
					
				Re: Foresterio variklio keitimas į H6
				Parašytas: 2015-06-17, 11:01 am
				 Edislovas
				Atsimink, kad yra toks dalykas, kaip grįžtamasis spaudimas. Padarėm 2.0 litro imprezai visiškai laisvą išmetimą - nevažiavo. Įdėjom rezonatorių nuo turbavyko, bakelį..... ir garsas žmogiškas ir trauka gera.
Va, tokį įvirini vietoje tų visų šūdų ir būna liuks. Čia info ateičiai. Studentai, užsirašinėkit.

 
			
					
				Re: Foresterio variklio keitimas į H6
				Parašytas: 2015-06-17, 11:13 am
				 Arturas
				Geriau papasakok apie gryztamaji spaudima, ir kam jis reikalingas? Kad sunkiau butu dujas isstumt ir taip papildomai apkraut varikli darbu? Ar del kokios nors per didelio isretejimo priezasties kuri taip pat apkrautu varikli?
			 
			
					
				Re: Foresterio variklio keitimas į H6
				Parašytas: 2015-06-17, 11:30 am
				 Edislovas
				Arturas rašė:Geriau papasakok apie gryztamaji spaudima, ir kam jis reikalingas? Kad sunkiau butu dujas isstumt ir taip papildomai apkraut varikli darbu? Ar del kokios nors per didelio isretejimo priezasties kuri taip pat apkrautu varikli?
Kad ant 2-ų taktų variklio reikalingas back pressure tai buvo aišku net dalbajobams. Bet ant 4-ių taktų atrodė, jog negalioja. Bet tada praktiškai gavosi visai kitaip. Nu ir tada pasirodo, kad kažkiek visgi reikia back pressure. Kaip kad tame straipsnyje parašė 0,6 bar.
Apsišvietimui.
http://www.aun.edu.eg/journal_files/70_J_2768.pdf 
			
					
				Re: Foresterio variklio keitimas į H6
				Parašytas: 2015-06-17, 11:47 am
				 Arturas
				Kas tiek gali perskaityt 

 
			
					
				Re: Foresterio variklio keitimas į H6
				Parašytas: 2015-06-17, 11:57 am
				 LaimonasUr
				
			 
			
					
				Re: Foresterio variklio keitimas į H6
				Parašytas: 2015-06-17, 12:00 pm
				 Edislovas
				Arturas rašė:Kas tiek gali perskaityt 

 
Lietuviškai "prapūtimo", jeigu išversti, bet angliškai daugiau info bus "Scavenging efect". Patikslinu: kalbam apie atmo variklius. Su turbo kita kalba, nes ir pati turbina kaip slopintuvas veikia... bet kokiu atveju - viskas čia yra ne į temą.
 
			
					
				Re: Foresterio variklio keitimas į H6
				Parašytas: 2015-06-23, 8:01 am
				 Arūnas
				Bet įdomu, apie back preasure nieko nežinojau.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
			 
			
					
				Re: Foresterio variklio keitimas į H6
				Parašytas: 2015-06-23, 9:34 am
				 MindaugasM
				Edislovas rašė:Arturas rašė:Kas tiek gali perskaityt 

 
Lietuviškai "prapūtimo", jeigu išversti, bet angliškai daugiau info bus "Scavenging efect". Patikslinu: kalbam apie atmo variklius. Su turbo kita kalba, nes ir pati turbina kaip slopintuvas veikia... bet kokiu atveju - viskas čia yra ne į temą.
 
IŠ tikro tai sudomino, bet ar tikrai taip ir yra?
Tai tyrime išvadose parašyta kad 
slėgio sumažinimas išmetimo sistemoje sumažina kuro sanaudas, padidėja galia, efektyvumas: 
"reduction  in  exhaust  back pressure... Reduction in the fuel consumption... improvement of engine performance...efficiency  increased  due  to  reduction  of exhaust back pressure..."
O "Scavenging efect" tai ištraukimo/išsiurbimo efektas, šis efektas sukuria neigiamą slėgį kuris ištraukia dujas, taip jas pašalindamas greičiau. Efektas:
https://www.youtube.com/watch?v=yMyKv_P80eI
https://www.youtube.com/watch?v=yMyKv_P80eI 
			
					
				Re: Foresterio variklio keitimas į H6
				Parašytas: 2015-06-23, 10:42 am
				 Virgis75
				Reikia tiuninguoti duslintuvą kaip Mersas padarė - su sklende. Sklendė uždaryta - važiuoji kaip su normaliu duslium, tyliai. Sklendė atidaryta - riaumoji sportiniu važiavimu...