Puslapis 55

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-06-17, 10:27 am
Arturas
Kur ieskot Geducio variklio :? Apie ankstinimo zvaigzdes, tai gal nereikia, o ismetimas normoj-antro katalizatoriaus ir taip nera, as tik turejau minciu del burbuliavimo :D

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-06-17, 10:35 am
Edislovas
Arturas rašė:Kur ieskot Geducio variklio :? Apie ankstinimo zvaigzdes, tai gal nereikia, o ismetimas normoj-antro katalizatoriaus ir taip nera, as tik turejau minciu del burbuliavimo :D
Subarikas burbuliuoja iš prigimties, tiesiog gamyklinis išmetimas labai slopina garsą. Buvau išskerdęs dėl įdomumo bakelį, tai ten buvo 4 atskiros kameros, kuriose slopinamas garsas. Kuo daugiau jų panaikinsi - tuo daugiau burbuliuos. Paprasčiausias būdas - gale belekokį bakelį didesnį įdėti. Kokybės mėgėjams rekomendacija Magnaflow. Dėl Gedučio kontaktų rašau tau PM.

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-06-17, 10:47 am
Arturas
Pas mano forika buvo 2 katalizatoriai (vieno jau nera o vienas keistas) ir po to maziukas rezonatorius (kuris sulanksciau ant akmenu) ir gale didelis bakas, kuriame irgi kazkokia dislekcija ivykusi, nes uzspaudus tapke svilpia kaip turbina :D Tai nebent mazaji rezonatoriu ismest, ziurint kokius daznius jis filtruoja :???:

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-06-17, 11:01 am
Edislovas
Atsimink, kad yra toks dalykas, kaip grįžtamasis spaudimas. Padarėm 2.0 litro imprezai visiškai laisvą išmetimą - nevažiavo. Įdėjom rezonatorių nuo turbavyko, bakelį..... ir garsas žmogiškas ir trauka gera.
Va, tokį įvirini vietoje tų visų šūdų ir būna liuks. Čia info ateičiai. Studentai, užsirašinėkit.
Paveikslėlis

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-06-17, 11:13 am
Arturas
Geriau papasakok apie gryztamaji spaudima, ir kam jis reikalingas? Kad sunkiau butu dujas isstumt ir taip papildomai apkraut varikli darbu? Ar del kokios nors per didelio isretejimo priezasties kuri taip pat apkrautu varikli?

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-06-17, 11:30 am
Edislovas
Arturas rašė:Geriau papasakok apie gryztamaji spaudima, ir kam jis reikalingas? Kad sunkiau butu dujas isstumt ir taip papildomai apkraut varikli darbu? Ar del kokios nors per didelio isretejimo priezasties kuri taip pat apkrautu varikli?
Kad ant 2-ų taktų variklio reikalingas back pressure tai buvo aišku net dalbajobams. Bet ant 4-ių taktų atrodė, jog negalioja. Bet tada praktiškai gavosi visai kitaip. Nu ir tada pasirodo, kad kažkiek visgi reikia back pressure. Kaip kad tame straipsnyje parašė 0,6 bar.

Apsišvietimui.
http://www.aun.edu.eg/journal_files/70_J_2768.pdf

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-06-17, 11:47 am
Arturas
Kas tiek gali perskaityt :?

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-06-17, 11:57 am
LaimonasUr
Paveikslėlis

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-06-17, 12:00 pm
Edislovas
Arturas rašė:Kas tiek gali perskaityt :?
Lietuviškai "prapūtimo", jeigu išversti, bet angliškai daugiau info bus "Scavenging efect". Patikslinu: kalbam apie atmo variklius. Su turbo kita kalba, nes ir pati turbina kaip slopintuvas veikia... bet kokiu atveju - viskas čia yra ne į temą.

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-06-23, 8:01 am
Arūnas
Bet įdomu, apie back preasure nieko nežinojau.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-06-23, 9:34 am
MindaugasM
Edislovas rašė:
Arturas rašė:Kas tiek gali perskaityt :?
Lietuviškai "prapūtimo", jeigu išversti, bet angliškai daugiau info bus "Scavenging efect". Patikslinu: kalbam apie atmo variklius. Su turbo kita kalba, nes ir pati turbina kaip slopintuvas veikia... bet kokiu atveju - viskas čia yra ne į temą.
IŠ tikro tai sudomino, bet ar tikrai taip ir yra?

Tai tyrime išvadose parašyta kad slėgio sumažinimas išmetimo sistemoje sumažina kuro sanaudas, padidėja galia, efektyvumas:
"reduction in exhaust back pressure... Reduction in the fuel consumption... improvement of engine performance...efficiency increased due to reduction of exhaust back pressure..."

O "Scavenging efect" tai ištraukimo/išsiurbimo efektas, šis efektas sukuria neigiamą slėgį kuris ištraukia dujas, taip jas pašalindamas greičiau. Efektas:
https://www.youtube.com/watch?v=yMyKv_P80eI
https://www.youtube.com/watch?v=yMyKv_P80eI

Re: Foresterio variklio keitimas į H6

Parašytas: 2015-06-23, 10:42 am
Virgis75
Reikia tiuninguoti duslintuvą kaip Mersas padarė - su sklende. Sklendė uždaryta - važiuoji kaip su normaliu duslium, tyliai. Sklendė atidaryta - riaumoji sportiniu važiavimu...