Puslapis 41 iš 52
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-11-27, 10:07 pm
Artūrazz
Va važiavim iš Maskvos 5 ir į mašina prikrauta daug daiktų buvo, bendrai apie 650-700kg važiavo kaip važiavęs, tik kai papuolem į pūgą pradėjo galą nešioti, tai teko gaudyti jį pastoviai

spėju nuo susėdusio galo ir suvedimas gale kiek kitoks pasidarė ?
Kokie dar variantai gali būti ?
+ Kas nors bandė pagalvės papildomai subariku sudėti ?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2016-12-01, 10:07 pm
acetat51
Mindaugas rašė:76
Beveik atspejaj! Sedo iki 75 abi puses. Pravaziavus 400 km
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-03, 7:52 pm
Diver
Edislovas rašė:Nerado kažkas, tai primenu:
Outback/legacy nuo 1999 gydomas paprasti amortikai + MB 124 priekinės spyruoklės su apvijos storiu 14mm. Legacy pjaunam 340-345mm, Outback 360-365mm
Forester Sf,SG gydomas paprastais amortikais ir priekinėmis spyruoklėmis nuo Volvo 940. Apvijos storis 14mm. Viršutinė apvija 150mm, apatinė apie 170 mm. (apytiksliai) Naudojami atraminiai nuo SG.
siandien pasiemiau volvo spyruokles. apacia apie 170. virsus apie 120. nebent pjauti virsutini zieda. tada butu apie 150. ilgis apie 41 cm ar reikia trumpinti kazkiek? is anksto ačiū uz info.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-06, 1:49 am
acetat51
Gali amortiko aukščio neužtekti
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-08, 2:39 pm
Muzikas
Sveiki, gal kas gali pasiūlyti ar patarti, kokį komplektą (amortiko+spyruoklė) reiktų nusipirkti kad pasikeltų galas. Vežioju gan dažnai sunkumus gale, dar priekabą sunkią tampau, be to dar dujų balionas sveria irgi papildomai. Ar būna tvirtesnių spyruoklių (nesvarbu kad mašina bus kietesnė). Kreipiausi į kelis servisus, kaina apie 400Eu. su darbu. Tik nežinau ką man ten įdės. Ačiū už pagalbą. Forester 2007 2,0 158AG.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-08, 5:51 pm
acetat51
Skaiciuok: amortikai kyb 2vnt po 75 € + 2 spyruokles po 35 + suvedimas 30= 250 ir jokios garantijos +2 dienas uztruksi ir Pigiau negausis. Arba servise 400 ir jokiu rupesciu
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-08, 9:22 pm
121212
acetat51 rašė:Skaiciuok: amortikai kyb 2vnt po 75 € + 2 spyruokles po 35 + suvedimas 30= 250 ir jokios garantijos +2 dienas uztruksi ir Pigiau negausis. Arba servise 400 ir jokiu rupesciu
Amortikai Daco 33, spyruoklės Monroe 32, tam modeliui suvedimas su amortikų varžtais tikrai nedaromas, viso 130
O šiaip tai supratau kad žmogus ne to klause, jam reikia kad kilsteltų ir sustiprintų, reik rinktis "heavy duty" spyruokles
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-09, 1:32 am
acetat51
Visu pirma pasidomek kad monroe spyruokles yra 11.75mm storio o kyb 13mm Antra jeigu nori kas sezona keist amortikus gali rasti ir pigiau negu daco. Ir trecia- pasiuliau zmoguj varianta kuri pats padariau ir likau patenkintas
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-09, 8:51 am
121212
acetat51 rašė:Visu pirma pasidomek kad monroe spyruokles yra 11.75mm storio o kyb 13mm Antra jeigu nori kas sezona keist amortikus gali rasti ir pigiau negu daco. Ir trecia- pasiuliau zmoguj varianta kuri pats padariau ir likau patenkintas
Pasidomėjau, 1. spyruoklės 12.9mm, 2. jau trečius metus važiuoja amortikai, 3. o aš tipo ne? man kažkas padarė? panašu kad nepatenkintas?
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-09, 9:29 am
acetat51
Pamirsai pasakyti kad tik lopai stato KYB. Rimti bachurai stato daco!

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-09, 1:03 pm
Dziugesiukas
Sveikas. Tokiu atveju rekomenduoju Tau pirkti 4 spyruokles Ironman, ir galui 2 KYB amortikus. Pakelsi bendrai visą mašiną gal kokiais 3cm ir turėsi stabilesnę mašiną, plius berots į galą galėsi +250kg daugiau krauti. Turiu jau trečią žiemą visą tai, apie 50.000km prasukau įvairiais keliais, tampiau virš tonos priekabas. Super variantas ir tikrai nėra dar golfo kietumo. Kaina Ironman spyruoklių man buvo 1000lt, amortikai kiek pamenu apie 500lt kainavo.
Muzikas rašė:Sveiki, gal kas gali pasiūlyti ar patarti, kokį komplektą (amortiko+spyruoklė) reiktų nusipirkti kad pasikeltų galas. Vežioju gan dažnai sunkumus gale, dar priekabą sunkią tampau, be to dar dujų balionas sveria irgi papildomai. Ar būna tvirtesnių spyruoklių (nesvarbu kad mašina bus kietesnė). Kreipiausi į kelis servisus, kaina apie 400Eu. su darbu. Tik nežinau ką man ten įdės. Ačiū už pagalbą. Forester 2007 2,0 158AG.
Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-09, 1:21 pm
forester99
Muzikas rašė:Sveiki, gal kas gali pasiūlyti ar patarti, kokį komplektą (amortiko+spyruoklė) reiktų nusipirkti kad pasikeltų galas. Vežioju gan dažnai sunkumus gale, dar priekabą sunkią tampau, be to dar dujų balionas sveria irgi papildomai. Ar būna tvirtesnių spyruoklių (nesvarbu kad mašina bus kietesnė). Kreipiausi į kelis servisus, kaina apie 400Eu. su darbu. Tik nežinau ką man ten įdės. Ačiū už pagalbą. Forester 2007 2,0 158AG.
Galiu pasakyti iš savo patirties.Aišku variantas truputi kitas,bet principas manau panašus.Sukomplektavau 03 Outback'e(USA,B12 kėbulas) KYB 341276 amortikus ir MB 123 2.5TD priekines spyruokles(ilgį padariau apie 365mm).Automobilio galas pakilo akivaizdžiai,pravažumas bei galimo krovinio svoris to pasekoje padidėjo,bet auto patapo sunkiai valdomas esant didesniam greičiui bei staigesniems manevrams.Šikna vyniojasi kaip makaronas ant slidžios taukuotos lėkštės.Išvada - amortikų ir spyruoklių darbas nesuderintas arba sunkiai suderinamas.Bandysiu ištaisyti šią problemytę atitinkamų spyruoklių pakeitimu.Tokios tokelės su "racūcha".
P.S.Sailentblokai visi nauji,suvedimas ledas,padangos tvarkingos.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-09, 1:33 pm
Muzikas
Ačiū visiems už pagalbą. Domina Ironman spyruoklės, pagoglinau apie jas - patiko. Aš nepaminėjau, kad mano Foriko galas labai nusėdęs, nes čia tik ir apie tai diskutuojama, kažkaip nedašilo. O kad keisti noriu spyruokles kartu su amortikais tai faktas, nes vienas amortikas apsimyžęs. Noriu paklausti, ar reikės naujų lėkštučių, ar tiks senos. Dar vienas klausimas - jei spyruokles (Ironman) dėsiu tik į galą, ar labai "rakom" stovės mašina? Pora cm. galas aukščiau man ne problema. Dažniausiai pasikrovęs važinėju. Dėl važiavimo saugumo klausiu. Ačiū.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-09, 1:39 pm
121212
acetat51 rašė:Pamirsai pasakyti kad tik lopai stato KYB. Rimti bachurai stato daco!

Tavo žodžiai, tikiu

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Parašytas: 2017-02-09, 5:28 pm
acetat51
Muzikas rašė:Ačiū visiems už pagalbą. Domina Ironman spyruoklės, pagoglinau apie jas - patiko. Aš nepaminėjau, kad mano Foriko galas labai nusėdęs, nes čia tik ir apie tai diskutuojama, kažkaip nedašilo. O kad keisti noriu spyruokles kartu su amortikais tai faktas, nes vienas amortikas apsimyžęs. Noriu paklausti, ar reikės naujų lėkštučių, ar tiks senos. Dar vienas klausimas - jei spyruokles (Ironman) dėsiu tik į galą, ar labai "rakom"
stovės mašina? Pora cm. galas aukščiau man ne problema. Dažniausiai pasikrovęs važinėju. Dėl važiavimo saugumo klausiu. Ačiū.
Ta pati problema buvo pas mame, kablys kabino net gulincius mentus.Vienas amortikas apsimyzes. (Dar originalas subaru stovejo)Sprendimas: Keiciau tik gala amortikai kyb ir spyruokles kyb k-fleks sustiprintos + šaibas 3cm+ autobaferius A-tipo. Rezultatas: + 8cm. Atrodo gražiai, galas pasidare standus. 100% man tinka.