Puslapis 41 iš 108
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-11-29, 8:21 pm
				 Forrr
				Pas mane turbavykas vasarą 12 - 16 , žiemą apie 14-18 dujų 

  Dugnas pasikartoja labai dažnai, todėl kažkaip man normalios sąnaudos...  

 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-11-30, 12:17 am
				 Cobra
				Nenukripstant nuo temos... Mano outback'as '02 H6 valgo ... uzmiestis 100km/val=11ltr, miestas apie 50-60km/val= 16ltr kai varyklio apsukos apie 2000rpm/min, vidutinis ciklas miestas/uzmiestis 13ltr/100km.
Palyginimuj Suzukis su 1,6 ... uzmiestis 70-85km/val=15ltr, miestas 50-60km/val=20ltr, miskas su davazimu iki jo ir lengvos pokatuskes 25ltr/100km, varzybos... kolkas maksimum ka sugebejau sudeginti tai 28-29ltr/100km.
Tai kad su H6 man vazinetis pigiau grybo 

 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-11-30, 12:21 am
				 Stentor
				Legacis "misko rezimu" su 45L 130km nurieda
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-11-30, 12:22 am
				 Dovis
				Pas mane duju vidutiniskai valgo 12litru 

 kol nebuvo keltas ir maziasni ratai 10litru.
 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-11-30, 12:23 am
				 Dovis
				Stentor rašė:Legacis "misko rezimu" su 45L 130km nurieda
cia duju ar benzo? kaip bebutu, tai dahuja
 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-11-30, 12:25 am
				 kestutis
				vidmukas rašė:ai tai šitie foriai brangiai gaunas reguliavimai dujų. 
o kaip reikalai su antros kartos forikais? 
dar va Džiuginto forikas visai tobulas, tik jis jau virš 200 tūks pramynęs
Voztuvu reguliavimo kaina priklauso ne nuo Foriko kartos,o nuo variklio tipo.
 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-11-30, 12:37 am
				 Stentor
				Dovis rašė:Stentor rašė:Legacis "misko rezimu" su 45L 130km nurieda
cia duju ar benzo? kaip bebutu, tai dahuja
 
duju. dujos 4 kartos tiesioginis ipurskimaskai vaziavom i vilniaus pokatuske, autostrada ~13- tai nuo kauno degalines iki vilniaus degalines 25L
zmonos foresteris su 51L duju- 210Myliu pravaziuoja
ryt tevo TLC pasiimu i darba 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-11-30, 10:18 am
				 vidmukas
				tai norint turėt dujas, reik žiūrėt į 2,0 Soch?
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-12-05, 11:10 pm
				 cruncher
				Kiek skaiciau cia tema nedaskaiciau tai klausiu paprastai, del idomumo  
 
 
99m S-turbo, kokios dujas dujas geriausia deti? Kokios isvis dedasi? Kuo jos skiriasi?
Pigiausio varianto nereikia, reiktu kokybiskiausio. Taip pat kur galima deti duju baliona?
Turbut daug kas deda vietoje atsarginio rato? Idomu kokia talpa didziausia tada tokiu balionu?  
 
 
ačiū  

 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-12-07, 9:56 pm
				 gess
				Sveiki, cia kazkaip ieskojau info apie uzdujintus subaru ir radau sita tema, nes galbut kada imsiu sena subaru jau uzdujinta. Bet nustebino tas voztuvu sedimas ir reikalingumas juo pareguliuot, aisku tai nedazna procedura ir manau ismanant trututi ka darai atsivertus manuala galima paciam pasidaryt, bent jau ant sohc motoro. 
Tai noriu paklaust tas sedimas voztuvu yra tai, kad voztuvai gilyn i galva lenda ir voztuvu laisvumas mazeja ir paskui pradeda nezusidaryt iki galo, del to krenta kompresija ir voztuvai pradegt gali?
Beto cia Jonas6x6 lyg minejo, kad naujesniu subariku nera automatiskai reguluojamu voztuvu, tai negi cia tik seni tuos hidraulinius pakelejus turejo, kazkaip keista, ar cia kazka netaip suratau?
ačiū
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-12-07, 10:31 pm
				 azart
				Tai kad ne tik subarikams su dujom reikia voztuvus reguliuot. Tiek pat sekmingai ir suzuki, ir mitsubishi -visiems reguliuojami. Tik kazkodel visi nustemba ir tokia nuomone susidaro kad vos ne vien tik subarikams reikia juos reguliuot.
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-12-07, 10:42 pm
				 Eimazz555
				Daugeliui auto reikia reguliuoti, daugiausiai japonams, pas kuriu nera hidrokompensatoriu. O manau stebisi daugkas del to kad pas subaru opozitas, del to komplikuotas tas reguliavimas, ne tai kaip standartiniams varikliams.
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-12-07, 11:07 pm
				 gess
				Na ne, tiesiog as niekad nesusidres su jokiais kitais varikliais, tik benzinu kurenamais 

. Dabar zinosiu, dekui 
 
Man tik, keista, kad nauji subarikai neturi hidrokompensatriu, juk anie tyliai dirba, o to visi ir nori is nauju varikliu
 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-12-07, 11:35 pm
				 azart
				Tai paprastam sohc nebrangi ta procedura visiskai.
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2011-12-08, 12:33 am
				 Dovis
				O kaip zinot , kada reikia reguliuot? 

  ciuju man reikia, abejoju ar kada kas reguliavo, o dujos, tai senai sudetos 
