Puslapis 4252

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-09, 6:48 pm
Mindaugas
acetat51 rašė:
Muzikas rašė:Ačiū visiems už pagalbą. Domina Ironman spyruoklės, pagoglinau apie jas - patiko. Aš nepaminėjau, kad mano Foriko galas labai nusėdęs, nes čia tik ir apie tai diskutuojama, kažkaip nedašilo. O kad keisti noriu spyruokles kartu su amortikais tai faktas, nes vienas amortikas apsimyžęs. Noriu paklausti, ar reikės naujų lėkštučių, ar tiks senos. Dar vienas klausimas - jei spyruokles (Ironman) dėsiu tik į galą, ar labai "rakom"
stovės mašina? Pora cm. galas aukščiau man ne problema. Dažniausiai pasikrovęs važinėju. Dėl važiavimo saugumo klausiu. Ačiū.

Ta pati problema buvo pas mame, kablys kabino net gulincius mentus.Vienas amortikas apsimyzes. (Dar originalas subaru stovejo)Sprendimas: Keiciau tik gala amortikai kyb ir spyruokles kyb k-fleks sustiprintos + šaibas 3cm+ autobaferius A-tipo. Rezultatas: + 8cm. Atrodo gražiai, galas pasidare standus. 100% man tinka.
Besivelkantį žeme mačiau. Reiktų dabar pamatyt tą gėrį... ;)

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-09, 9:54 pm
Muzikas
Ta pati problema buvo pas mame, kablys kabino net gulincius mentus.Vienas amortikas apsimyzes. (Dar originalas subaru stovejo)Sprendimas: Keiciau tik gala amortikai kyb ir spyruokles kyb k-fleks sustiprintos + šaibas 3cm+ autobaferius A-tipo. Rezultatas: + 8cm. Atrodo gražiai, galas pasidare standus. 100% man tinka.[/quote]

Kur taip galima padaryti ir kiek tai kainavo, jei ne paslaptis. Man tai būtų idealus varijantas.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-10, 6:00 am
acetat51
Dariau pats garaze. Amortikai 2×75 spyruokles 2×35. Baferius ir lekstes atveze is ukrainos 50 + 20 . Po viso servise suvedima prieki ir gala 30= 320€. Gal ir brangoka, bet problema išspresta ilgam ir pigiau negu "Premus"e :)

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-10, 6:03 am
acetat51
Kažkaip taip

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-10, 11:08 am
Dziugesiukas
acetat51 rašė: Ta pati problema buvo pas mame, kablys kabino net gulincius mentus.Vienas amortikas apsimyzes. (Dar originalas subaru stovejo)Sprendimas: Keiciau tik gala amortikai kyb ir spyruokles kyb k-fleks sustiprintos + šaibas 3cm+ autobaferius A-tipo. Rezultatas: + 8cm. Atrodo gražiai, galas pasidare standus. 100% man tinka.
+8cm nuo stock ar nuo sėdusios ruros?

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-11, 1:46 am
Diver
8 cm nuo stonk manau būtų žostkai.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-11, 9:32 am
Mindaugas
Nu aš irgi manau žmogus lygino su tuo, kas prieš tai buvo... O gulėjo ant žemės praktiškai

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-11, 2:07 pm
Dziugesiukas
Tai tada klausimas pasistoja kiek iki stock cm yra :)

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-11, 4:50 pm
acetat51
Kas tas stock? Matavau nuo zemes iki arkos virsaus

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-11, 4:54 pm
acetat51
Tipo taip. Praejo pora menesiu. Sian pamatavau- liko 74.5

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-12, 6:24 pm
Diver
siaip tiksliausias matavimas butu nuo arkos iki rato centro. nes del skirtingu padangu nuo zemes iki arkos aukstis skiriasi.

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-12, 8:07 pm
Dziugesiukas
Visai kaip su Ironman'ais:) Foris apautas R16 215/65 apie 6mm protektorium gaunasi 75cm galas, o priekis apie 74,8cm. Jeigu iki rato centro, tada galas kažkur 43,3cm, priekis 43cm.

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-17, 2:57 pm
Diver
Pasirodo SG forikui atsirado heavy duty KYB spyruokliu. Galas turetu pasikelti. Kodas RA6028 apie 40 eur/vnt.
Bandysiu uzsisakyti. Self leveling numirau padare. :`(

http://www.kyb-europe.com/pdf/2016/KYB2 ... alogue.pdf

Amortikus irgi KYB desiu. 339149 ir 339150 apie 87 eur/vnt.

http://www.kyb-europe.com/pdf/2016/KYB2 ... sion_A.pdf

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-18, 10:16 pm
acetat51
Nepamiršk pamatuoti kaip buvo prieš ir po keitimo. Visiem įdomu :D

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Parašytas: 2017-02-19, 10:56 pm
evilkas
O kip apskritai KYB spyruoklės ir amortizatoriai? Klausiu pas tuos, kas realias patirties turi. Aš su ankstesnėm mašinom kažkaip nelabai gerą nuomonę apie KYB amortizartorius pasilikau.
Kas liečia čia vienu metu buvusius labai populiarius Peeders produktus, tai iš savo patirties galiu psasakyti, kad nelabai gera produkcija. Bent jau man pasitaikė. Pries pusantrų metų sudėjau į savo OBK galą komplektus amortizatorių ir heavy dutty spyruoklių. Ir ką gi, pravažiavus pusantrų metų ir apie 50k.km. Spyruoklės visiškai surūdijo. Visi dažai pilnai atšokinėjo. Viena pusė susėdo. Kol kas neaišku ar amortizatorius kaltas ar spyruoklė. Amortizatoriuose slėgio praktiškai nerasta Sustūmus pajuda atgal vienas kokius 2 cm, kitas apie 5 cm. Tampant maždaug vienodas pasipriešinimas tiek pirmyn tiek atgal. Lyginant su naujais SACHS, kurius dabar montuosiu, skirtumas pasipriešinimo labai didelis. Nors tepalo bėgimo žymių nėra ir pasipriešinimas per visą eigą vienodas, taigi spėju, kad kažkas atsitiko su vožtuvėliais viduje. Ar pastrigo atidarytoje padėtyje ar tiesiog susidėvėjo. Iš čia ir "plaukiojantis" mašinos galas per bet kokius kelio nelygumus. Laikinai susidėjau anksčiau mano paties "nurašytus" originalius komplektus, kurie buvo numesti dėl per minkšo galo, susėdimo ir pramušinėjimo per gulinčius policininkus, tai pasirodo dar visai normaliai važiuoja :).
Ir dar - guminės įvorės apatiniuose amortizatorių galuose visiškai išplyšo, ko negaliu pasakyti apie dviguvai daugiau pravažiavusius originalius amortizatorius.
Taigi tokia patirtis.