Puslapis 43 iš 60
Re: Rekomenduokit forika
Parašytas: 2010-12-08, 9:35 am
Virgis75
m@k@s@s rašė:2l paprastas variklis ir kaip tu sakai "atmo" yra vienas ir tas pats. 2l atmo yra kelių galingumų.
Ne tik aš sakau, bet ir kiti forumiečiai (Notorius, Vladimiraz). tai ir mislyjau, gal tas atmo, tai kaip MB kompressor...
Re: Rekomenduokit forika
Parašytas: 2010-12-08, 9:37 am
vilmis78
2.0 l atmo= 2.0l atmosferinis, ne turbininis
Re: Rekomenduokit forika
Parašytas: 2010-12-08, 9:50 am
Virgis75
vilmis78 rašė:2.0 l atmo= 2.0l atmosferinis, ne turbininis
Tiek aš dar suprantu. Bet čia bus tie patys 92kW, ar ženkliai daugiau?
Re: Rekomenduokit forika
Parašytas: 2010-12-08, 10:07 am
Justas81
Priklauso nuo metu,bet silpniausias92kw 97-02m,158AG kaip pas Jaroslava,apie 06m
Jaroslavai tu pravaziuok su keltu foriu,o tada lygink,nes mano nekeltas buvo kur kas nestabilesnis nei dabar yra,del deziu ir turbu ir netiesa kalbi MT turi paletintoja,o AT hold funkcija labai fainas dalykas ypac slidziame kelyje ar ikalneje,MT dezes greiciau uzdroziamos,turbo jei fori yra tai nereiskai ,kad skraidysi,foris tik gyvesnis patampa ir tiek norint skraidyt su AWD po kapotu reik turet bent 300ag
Re: Rekomenduokit forika
Parašytas: 2010-12-09, 8:58 pm
kestutis
unNick rašė:Dėkoju visiems už pasisakymus. Manau, kad krypsiu į dvi puses - 2,0 atmo MT ir 2,5 AT, tikedamasis rasti su blokiruote tiek vieną, tiek kitą.
Va ir padėjot apsispręti, nes skaitant forume LABAI daug pašalinės informacijos. Pabandykit paskaityt tuos 74 psl. - tai kartais taip toli ir ilgam į pievas nuvažiuojama, kad nebepanašu į konsultacijas temos pavadinimo linkme.
Dėkoju dar kartą, tikiuosi sekantį kartą rašyti jau apie įspūdžius.
Idomu,kaip seksis ieskoti su blokiruotem. Garantuoju,99% pardaveju patys nezinos ar ji yra tik parvarytam Forike. Ir Foriku antrinej rinkoj nera tiek daug,kad galetum rinktis,noriu su blokiruote,noriu autopiloto,noriu,noriu... As ieskojau,kad pagal turimus litus islauzti kuo geresni technini stovi,nes buvau pasivazinejas su 2L, 2L TURBO ir 2,5L ir abiem dezem. Visi turejo savo pliusu. Vienintele salyga-kondiske. Ir tai ieskojau 3 men,kol nupirkau,ne stebukla,bet geresnio uz ta kaina iki siol nemaciau. Nors domiuosi. Beje paskutiniu metu geriausia kainos ir kokybes santyki maciau tik Tauragej. Bet reikia pagriebti,tik gryzusi,kol pas liaudies meistrus nepateko.
AT su paletintoju ar be?
Parašytas: 2010-12-14, 2:12 pm
Tankystas
Ar subaru su AT deze turi paletintoja? Jei neturi - ar tai nera didelis trukumas lengvoje bekelėje, arba iš vietos išjudinant sunkų tempiamą daiktą?
Re: AT su paletintoju ar be?
Parašytas: 2010-12-14, 2:20 pm
tomazas555
Yra HOLD mygtukas, tada auto pradeda vaziuot antru begiu, kad ratai neprasisuktu. Taip pat 1 ir 2 begiai tam, kad pajudet is vietos kuo lengviau. Tik neesu tikras, kad tas mygtukas yra visose auto

Siaip nematau jokiu problemu tempiant su AT. O vat mechanke tai pasmirsta, matyt dar ne visus 100% ivaldes.

Re: AT su paletintoju ar be?
Parašytas: 2010-12-14, 11:20 pm
Remis7
tomazas555 rašė:Yra HOLD mygtukas, tada auto pradeda vaziuot antru begiu, kad ratai neprasisuktu. Taip pat 1 ir 2 begiai tam, kad pajudet is vietos kuo lengviau. Tik neesu tikras, kad tas mygtukas yra visose auto

Siaip nematau jokiu problemu tempiant su AT. O vat mechanke tai pasmirsta, matyt dar ne visus 100% ivaldes.

bent pas 2,5 AT hold nėra. stovi kiek teko matyti tik pas 2,0 AT
Re: AT su paletintoju ar be?
Parašytas: 2010-12-15, 12:23 am
Tankystas
Jonas6x6 rašė:būk geras, tankyste, pasinaudok paieška - yra bent dvi stiprios temos apie AT/MT
Taip, skaičiau(tas kurias paieska randa yrasius "paletintojas AT"). Vienoje lyginama, kaip AT vs MT y kalna vaziuoja, kitoje daug suzinojau, kad 1.8 paletintojas geriausias, nes daugiausia letina.
Mane domina ant kiek geresne/blogesne MT+paletintojas vs AT bekeleje. Ar greiciau sankaba sudeginsi su paletintoju, ar automato diskelius su holdu bruzindamas is vietos. Tokie dalykai.
Re: AT su paletintoju ar be?
Parašytas: 2010-12-15, 12:22 pm
azart
Remis7 rašė:tomazas555 rašė:Yra HOLD mygtukas, tada auto pradeda vaziuot antru begiu, kad ratai neprasisuktu. Taip pat 1 ir 2 begiai tam, kad pajudet is vietos kuo lengviau. Tik neesu tikras, kad tas mygtukas yra visose auto

Siaip nematau jokiu problemu tempiant su AT. O vat mechanke tai pasmirsta, matyt dar ne visus 100% ivaldes.

bent pas 2,5 AT hold nėra. stovi kiek teko matyti tik pas 2,0 AT
Jei kalba eina tik apie Forester, gal...Legacy su 2.5 ir AT turi HOLD'a :mad:
Re: AT su paletintoju ar be?
Parašytas: 2010-12-15, 12:57 pm
vilmis78
Tankystas rašė:Jonas6x6 rašė:būk geras, tankyste, pasinaudok paieška - yra bent dvi stiprios temos apie AT/MT
Taip, skaičiau(tas kurias paieska randa yrasius "paletintojas AT"). Vienoje lyginama, kaip AT vs MT y kalna vaziuoja, kitoje daug suzinojau, kad 1.8 paletintojas geriausias, nes daugiausia letina.
Mane domina ant kiek geresne/blogesne MT+paletintojas vs AT bekeleje. Ar greiciau sankaba sudeginsi su paletintoju, ar automato diskelius su holdu bruzindamas is vietos. Tokie dalykai.
su AT maziau vargo ir laiko tos dezes geriau nei MT. jei kalba eina apie 2.0l MT+paletintojas vs 2,0l AT= vienareiksmiskai MT su paletintoju
Re: AT su paletintoju ar be?
Parašytas: 2010-12-15, 8:18 pm
Tankystas
Tai kaip suprantu - "rimtam offroad" kiek tai ymanoma su baru - MT.
Bet jei žiūrint plačiau - AT geriau laiko, AT smagiau eksplotuojasi, AT padoriai važiuoja bekelėj.
Re: AT su paletintoju ar be?
Parašytas: 2010-12-15, 9:27 pm
Justas81
O man atrodo,kad bekeleje labiau lems igudziai,padangos,liftas,o jau agragatai antraeilis dalykas
Re: AT su paletintoju ar be?
Parašytas: 2010-12-15, 10:17 pm
vilmis78
yra ir su MT yra ir su AT max keltu ir vaziuojanciu-kiekvieno pasirinkimas individualus, kas labiau prie sirdies
Re: AT su paletintoju ar be?
Parašytas: 2010-12-16, 9:09 pm
Deimazas
AT panaikina silpnesnę Subaru vietą- sankabos problemą + MT prasčiau laiko pati dėžė tai ypač pasijaučia turbo modeliuose. Mano nuomone Subaru AT apkrovų laikymo atžvilgiu geriau nei MT.