Puslapis 46 iš 60
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2011-09-01, 11:24 am
Petrix
Nusipirkau 2,5 XS AT amerikoną 2004 m!!!

Pagaliau.. Ačiū visiems už konsultacijas ir šitą forumą
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2011-11-03, 11:11 pm
GDR123
Gal patyre Foresteristai gali truputi patarti. Renkuosi 2000 Forika. Manau apie 2.0 turbo automata, ar verta? ar geriau paprata su MT. ačiū
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2011-11-04, 1:06 pm
Arūnas
Jei pokatuškėms, tai rinkčiausi MT.
Jei daugiau miestui tai AT (tokį vairuoju dabar).
AR turbo ar ne turbo, čia jau pagal skonį. Man smagesnis turbo, bet ir kuro jis nori daugiau.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-04-03, 4:58 pm
Karolis
Sveiki,
Renkuosi foresterį (pirmasis subaru ir japonas), teko nemažai domėtis apie jų patikimumą, pravažumą, o kalbant apie 2.5T ir trauką. Trauka turbūt pagrindinis kriterijus, kol esu jaunas norisi ir paspausti, o po bmw M57 variklio į silpnesnį sėsti nesinori.
Variantai buvo tokie:
OBK 3.0 H6 (-tik automatas, -truputi lėtokas pagal KW, +grandinė)
Legacy 2.5GT 2005 - (-ne universalas, -sunku gaut, +išvaizda)
Forester 2.5XT 2004 - 2005 (+++....), naujesnių ir senesnių išvaizda nelabai limpa.
Dėsiu dujas arba pirksiu jau su įdėtomis - ar yra kokių bėdų turbo forike su dujomis be to, kad reikia reguliuot vožtuvus ir nuo 5k rpm persimeta ant benzo? Ar su visom įrangom tas permetimas, gal kas turi stabiliai ant dujų traukiantį? Ar stipriai traukia skiriasi nuo benzo? Ar yra dar kokių brangiai kainuojančių turbo aptarnavimo išlaidų be vožtuvų?
Ar 2.5 variklis turi pakankamai jėgos, ar nėra labai jautrus sankabos darbas? Teko pilotuot toyota su 1.8 eclipse gt varikliu (180HP), tai man ten košmaras buvo, kol pripratau prie sankabos po dyzelių.
Teko skaityt, kad USDM automatai lėtoki (net patys amerikonai skundžiasi, kad nesaugiai jaučiasi lenkdami ir panašiai), tai norisi MT, bet jeigu įmanoma perrašyt dėžės programą į EU, gal ir nieko AT?
Ir pabaigai, gal kas turit kokios info apie
http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-f ... 16521.html , buvot apžiūrėt ar šiaip klubiečio auto čia?
Dėkui
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-04-03, 5:31 pm
Karolis
FSTI jau man per brangu (biudžetas 20-25k LTL su dujom) - dujas įdėt arba nesigaus arba egzotika gausis, draudimas išprievartaus, o jeigu sugalvos prabangos mokestį pagal kw, tai ir šitas paskutinius litus atims
Yra skelbimuose vienas
http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-f ... 26556.html 60k...
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-04-03, 5:47 pm
Dovis
Karolis rašė:FSTI jau man per brangu (biudžetas 20-25k LTL su dujom) - dujas įdėt arba nesigaus arba egzotika gausis, draudimas išprievartaus, o jeigu sugalvos prabangos mokestį pagal kw, tai ir šitas paskutinius litus atims
Yra skelbimuose vienas
http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-f ... 26556.html 60k...
Grazuolis, va tokio foriko tai noreciau

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-04-03, 9:20 pm
evilkas
Karolis rašė:Sveiki,
Renkuosi foresterį (pirmasis subaru ir japonas), teko nemažai domėtis apie jų patikimumą, pravažumą, o kalbant apie 2.5T ir trauką. Trauka turbūt pagrindinis kriterijus, kol esu jaunas norisi ir paspausti, o po bmw M57 variklio į silpnesnį sėsti nesinori.
Variantai buvo tokie:
OBK 3.0 H6 (-tik automatas, -truputi lėtokas pagal KW, +grandinė)
Legacy 2.5GT 2005 - (-ne universalas, -sunku gaut, +išvaizda)
Forester 2.5XT 2004 - 2005 (+++....), naujesnių ir senesnių išvaizda nelabai limpa.
Dėsiu dujas arba pirksiu jau su įdėtomis - ar yra kokių bėdų turbo forike su dujomis be to, kad reikia reguliuot vožtuvus ir nuo 5k rpm persimeta ant benzo? Ar su visom įrangom tas permetimas, gal kas turi stabiliai ant dujų traukiantį? Ar stipriai traukia skiriasi nuo benzo? Ar yra dar kokių brangiai kainuojančių turbo aptarnavimo išlaidų be vožtuvų?
Jei Outback, tai tik H6. Paprasti 2,5 atmosferiniai netraukia ir kuras atsistoja panasiai kaip H6.
Jei H6 ir desi dujas, nepirk tu naujesnio modelio su 245HP varikliu. Uzsip... voztuvus reguliuoti.
Nezinau kaip kitiems, bet man 210 HP uztenka. (A8-4,2 gal del jo svorio nuo sankryzos kartais padeda i vieta). Dujomis, jei tvarkingos ir gerai suderintos, trauka praktiskai nesiskiria. mazais RPM gal netgi geriau uz benza. Traukos trukumas dujomis pradedams jausti prie 170+. Kuro atzvilgiu H6 duju ima ~1 litru maziau nei benzino.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-04-04, 9:24 pm
Karolis
evilkas rašė:Karolis rašė:Sveiki,
Renkuosi foresterį (pirmasis subaru ir japonas), teko nemažai domėtis apie jų patikimumą, pravažumą, o kalbant apie 2.5T ir trauką. Trauka turbūt pagrindinis kriterijus, kol esu jaunas norisi ir paspausti, o po bmw M57 variklio į silpnesnį sėsti nesinori.
Variantai buvo tokie:
OBK 3.0 H6 (-tik automatas, -truputi lėtokas pagal KW, +grandinė)
Legacy 2.5GT 2005 - (-ne universalas, -sunku gaut, +išvaizda)
Forester 2.5XT 2004 - 2005 (+++....), naujesnių ir senesnių išvaizda nelabai limpa.
Dėsiu dujas arba pirksiu jau su įdėtomis - ar yra kokių bėdų turbo forike su dujomis be to, kad reikia reguliuot vožtuvus ir nuo 5k rpm persimeta ant benzo? Ar su visom įrangom tas permetimas, gal kas turi stabiliai ant dujų traukiantį? Ar stipriai traukia skiriasi nuo benzo? Ar yra dar kokių brangiai kainuojančių turbo aptarnavimo išlaidų be vožtuvų?
Jei Outback, tai tik H6. Paprasti 2,5 atmosferiniai netraukia ir kuras atsistoja panasiai kaip H6.
Jei H6 ir desi dujas, nepirk tu naujesnio modelio su 245HP varikliu. Uzsip... voztuvus reguliuoti.
Nezinau kaip kitiems, bet man 210 HP uztenka. (A8-4,2 gal del jo svorio nuo sankryzos kartais padeda i vieta). Dujomis, jei tvarkingos ir gerai suderintos, trauka praktiskai nesiskiria. mazais RPM gal netgi geriau uz benza. Traukos trukumas dujomis pradedams jausti prie 170+. Kuro atzvilgiu H6 duju ima ~1 litru maziau nei benzino.
O kas kitaip su senesnio H6 reguliavimu, pigu kaip ir 2.5 SOHC?
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-04-04, 9:28 pm
evilkas
Karolis rašė:
O kas kitaip su senesnio H6 reguliavimu, pigu kaip ir 2.5 SOHC?
Pigiausia voztuvus reguliuoti yra 2.5 SOHC. Bet kaip minejau, Outback su 2.5 nelabai traukia.
H6 senesnio modelio yra DOHC, bet ten ar tabletemis reguliuojasi. Galima tai daryti be didelio ardymo variklio. Naujesni jau stakanais - reikia nuardyti visa prieki, isimti velenelius ir t.t. Kiek zinau gaunasi astronomine kaina.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-04-04, 9:55 pm
Karolis
evilkas rašė:Karolis rašė:
O kas kitaip su senesnio H6 reguliavimu, pigu kaip ir 2.5 SOHC?
Pigiausia voztuvus reguliuoti yra 2.5 SOHC. Bet kaip minejau, Outback su 2.5 nelabai traukia.
H6 senesnio modelio yra DOHC, bet ten ar tabletemis reguliuojasi. Galima tai daryti be didelio ardymo variklio. Naujesni jau stakanais - reikia nuardyti visa prieki, isimti velenelius ir t.t. Kiek zinau gaunasi astronomine kaina.
O 2.5XT foriko (DOHC irgi) kaina kaip ir H6? Jonas minėjo, kad 1,5k šitam, o 2.5 SOHC 150.. graži proporcija

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-04-07, 10:41 pm
Diver
senesnio H-6, kaip ir senojo 2,5 doch (110 kw) reguliavimas apie 400-500. prieklausomai kiek saibu reikes keisti ar slifuoti. man panasiai pas rocar sukainavo. o tuo tarpu su stakanais reguliavimas nuo 1500 lt.

tokia vat aritmetika.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-04-27, 1:21 am
Elimas
Sveiki,
Noriu foriko nuo 2005-2006m, bandysiu ieskoti su 2.5 varikliu, nes cia paskaitinejas supratau kad netraukia tie 2ltr? Ieskosiu su mechanine deze. Klausimas butu toks ar visi 2.5 varikliai su turbom? Nes planuoju detis dujas, tai man tas kad ten kas kazkiek tukst. kilometru reik reguliuoti voztuvus nelimpa visai. Tai jai yra 2.5 be turbos tai jauciu isimeti dujas ir nereik ten tu voztvu reguliuoti. Nes jei nera 2.5 be turbos teks tada pasitenkinti 2ltr. foriku.
ps. Dabar vairuoju audi A6 burbula, variklis 2.4 V6 30 voztuvu. Grynai bendzininis, mechanine deze, traukia taip, kad atrodo stuburas i sedine sulenda, minksta konfortabili - pora dideliu minusu, del ko teks parduot, atsibodo kist saibas i vaziuokle - labai jau reikli ir brangi

ir ziema kad ir priekiniai varomi, bet isvietos prie sangrizu tai kaip su plugu prikabintu, ratai kasasi ir isvietos nulis, o pusnyse kaip kirvis i vandeni, ne i prieki o i gili ir sedi isisiepes

. Visa kita, laiko gerai.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-04-27, 6:25 am
jaroslavas
aš drage buvau pakroves 2.5 amerikonui (MT ir pas mane MT) - taigi prikaluso nuo vairuotojo. O 2.0 su AT - irgi girdėjau kad nekas. 2.5 atmo yra, Amerikos rinkai, EU tokiu nera. Tokiu reguliavimas pigus, kažkas 300 lt, o mano apie 3000
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-04-27, 11:00 am
Diver
Elimas rašė:Sveiki,
Noriu foriko nuo 2005-2006m, bandysiu ieskoti su 2.5 varikliu, nes cia paskaitinejas supratau kad netraukia tie 2ltr? Ieskosiu su mechanine deze. Klausimas butu toks ar visi 2.5 varikliai su turbom? Nes planuoju detis dujas, tai man tas kad ten kas kazkiek tukst. kilometru reik reguliuoti voztuvus nelimpa visai. Tai jai yra 2.5 be turbos tai jauciu isimeti dujas ir nereik ten tu voztvu reguliuoti. Nes jei nera 2.5 be turbos teks tada pasitenkinti 2ltr. foriku.
paskaityk biskuti foruma pries klausdamas. sita tema cia tiek pridiskutuota... temoje apie dujas ir prisistatymuose viskas gana nuodugniai isgvildenta. galiu pasakyti, kad su dujom geriausiai 2,5 atmo, bet jie tik amerikonai. nors cia nieko blogo nematau. visi foriai gaminti japonijoj. nesvarbu kuriai rinkai skirti. perdarymu reikalauja minimum jei pats is amerikos tvarkytum.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-10-21, 8:30 am
Jurijusb
Sveiki,
perskaiciau iki 30 puslapio, nusibodo, gal veliau pratesiu.
2002-2005 metu forikas iki restailo, naujesnio turbut neipirksiu.
Kiek kainuoja voztuvu reguliavimas 2 litru varikliui ?
Ar 2 litru varikliai eina vienodi ar buna visokiu modifikaciju?
Apsisprendziau kad noriu antro foriko 2,0 l su varikliu su MT( del ekonomiskumo).
Priprates per 14 metu vazinejimo su dujom prie sanaudu 11-12 litru/100 km,
kazkaip nesinori, kad butu didesnes kuro sanaudos.