Puslapis 47 iš 108
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-03-05, 10:30 pm
				 Dovis
				O pas tave veike? na pries isimant? jei taip, tai bandyt pirkt reikia is taves tada. benzu idealiai veikia pas mane.
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-03-05, 10:47 pm
				 kestutis
				Kai veike,tai idealiai,tik pats persijungdavo i benza. Galejo ir del Foriko kaltes,nes Stagas tampesi,kol laidu nepakeiciau.
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-03-05, 11:07 pm
				 Dovis
				kestutis rašė:Kai veike,tai idealiai,tik pats persijungdavo i benza. Galejo ir del Foriko kaltes,nes Stagas tampesi,kol laidu nepakeiciau.
Na tai reikia imt, tu Kaune busi? Reiks Dariaus paklaust ar ryt i Kauna varo.
 
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-03-05, 11:21 pm
				 kestutis
				As pas Jona busiu. Dar lyg arturas zada atlekti ir Gorbas. Gorbas,gal dar ne ryt? Tai as ryt isimesiu i masina viska. Paskui susiskambinsim, pakonsultuosiu kur atsargiam reik but.
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-03-06, 9:05 am
				 Dovis
				Jonas6x6 rašė:kaip pasakojo vienas auksaranksi elektronikas, pas kurį irgi koltekas, ten nugaišta kažkoks slėgio daviklis. Tada mėto į benzą. visa kita ten labai paprasta - viskas identiškai kaip dujinėj viryklėj. Per vorą suveikia nuo motoro vakuumas ir praveria membraną, tada paduoda kažkiek dujų. 
Pas mane mėtosi dar viena panaši įranga, tai kartu su Kęsto įmesiu ir savo, gal susirinksi kažką iš visos tos krūvos.
Dekui.
 
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-03-06, 9:53 am
				 azart
				Dovi musu forumo dalyvis Cobra yra dujininkas, Vilniuje. Jei ka gali jam susukti 860644498 Kzistofas.
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-03-30, 2:52 pm
				 aspirinas
				sveiki, 
subaru outback 2000 metu automatas su koltec necam, mieste ryja 20l atsilus orams, vaziuoja gerai netrukcioja, viskas kaip ir puiku tik kuro sanaudos netenkina, vazineju ramiai, ismetimas nevirsija normu, technikine praejo be problemu. Gal kas kokiu patarimu ar kontaktu Vilniuje?
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-03-30, 3:54 pm
				 goild
				aspirinas rašė:sveiki, 
subaru outback 2000 metu automatas su koltec necam, mieste ryja 20l atsilus orams, vaziuoja gerai netrukcioja, viskas kaip ir puiku tik kuro sanaudos netenkina, vazineju ramiai, ismetimas nevirsija normu, technikine praejo be problemu. Gal kas kokiu patarimu ar kontaktu Vilniuje?
Vienu postu auksciau pasiziurek.
 
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-03-30, 7:25 pm
				 Dovis
				aspirinas rašė:sveiki, 
subaru outback 2000 metu automatas su koltec necam, mieste ryja 20l atsilus orams, vaziuoja gerai netrukcioja, viskas kaip ir puiku tik kuro sanaudos netenkina, vazineju ramiai, ismetimas nevirsija normu, technikine praejo be problemu. Gal kas kokiu patarimu ar kontaktu Vilniuje?
Ta koltec necam iranga, tai nafik galiu pasakyt 

 as jau ryt isiminesiu ir des man normalia. jei daliu reiks kreipkis. turiu 2 irangas.
 
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-04-03, 8:18 am
				 Dovis
				Susidejau naujas dujas i bara, vietoj Koltec, tai kolkas esu patenkintas, kuro sanaudos, misriai, miestas-trasa. 11litru 100km. bet varysiu pareguliuot dar, nes traukos mazoka, tai gal kazkiek pakils, koltec valgydavo tuo tarpu 13l. 

 
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-04-05, 12:55 am
				 Roliss
				Neradau savo Automobilio "dosje"prie Forester Tuning, taigi apie patirtį su dujomis pasidalinsiu čia...Pradėsiu nuo to , kad prieš DU metus dėl "numirusios" žvakės lygiai taip pat numirė babina, todėl buvo pakeistos naujos žvakės, nauji aukštos įtampos laidai ir pilnai veikianti naudota "babina", o pravažiuota apie 24000km po šių keitimų. 
2011.12.09 įdėtos Dujos STAG 300 t.y naujausias kompas su  benzino kreivę savaime kopijuojančiu kompu...Pirmasis -antras mėnuo buvo euforija , kaip pigu piltis...Sutaupyta apie 400 lt.  Euforija baigėsi prasidėjus šalčiams. Pradėjo "užgesti" po aktyvesnio važiavimo darant staigesnį dešinį posūkį( su benzu toje pačioje situacijoje viskas tvarkoje).  Po dujų kompo parametrų keitimo- problema išspręsta. Toliau prasidėjo CHECK ENGINE užsidegimas važiuojant tolygiai ilgesnę kelio atkarpą ir užgesdavo po "gazo" užmynimo -atleidimo kelis kartus.Toliau prasidėjo "trūkčiojimai" dujomis, bet nebuvo trūkčiojimų benzu. Dar po savaitės pradėjo dirbti tik trys cilindrai iš pradžių dujomis,vėliau ir benzu. Važinėti tapo neįmanoma. Rezultatas - numirusi "babinos" viena jungtis, sugedęs liamda zondas. 
Pasitikrinkite ar apie tai sakė dujų įrangos pardavėjai ? 
arba   Ką nutyli dujininkai? :
 1.  Dujų ir oro mišinys yra sunkiau uždegamas ir įtampa turi būt aukštesnė -todėl labiau apkraunama "babina"  (300-700 Lt) Siekiant sumažinti poveikį -tarpas tarp žvakių elektrodų (bosch, beru, champion, equyem) turi būti ne standartas 1 mm, o sumažintas iki 0,8-0,9 mm
Dujos dega aukštesnėje temperatūroje ir ilgiau nei benzinas, todėl:
2. "sudega" liamda zondas (100-400 Lt) t.y. Daugelis automobilių turi įmontuotą liambda kontrolės sistemą, kuri reguliuoja kuro mišinį atsižvelgdama į automobilio emisijas. Liambda kontrolės sistema išeina iš rikiuotės todel, kad silpnesnė ar vėlesnė žvakės kibirkštis nesudegina iki galo SND ar CNG, liambda sensorius perduoda ECU neteisingai nuskaitytus parametrus, ECU pradeda riebint mišinį. To pasekoje  stipriai padidėja variklio ir išmetimo sistemos temperatūra, o tai gali padaryti stipria žalą automobilio katalitiniam neutralizatoriui.t.y 
3. sudega katalizatorius ir išmetimo sistema,bakeliai  ( DAUG !!! Lt   ) 
4. Negalioja garantija NAUJAI  IŠMETIMO sistemai !!!!
5. BAKE TURI BŪTI BENZINO TIEK , KAD PILNAI MIRKTŲ BENZINO SIURBLIUKAS, KURIS VEIKIA PASTOVIAI,T.Y. NET TADA KAI VAŽINĖJATE DUJOMIS- todėl ,kai trūksta benzo siurbia bako šiukšles,kaista ir finale "numiršta" ....
6.  Atbuliniai dujų smūgiai gali sugadinti: oro srauto matuoklę, filtro korpusą, droselio sklendę ir kt.
TAIP PAT įstačius dujų balioną norint kompensuoti svorio persiskirstymą  reikia "standesnių" galinių spyruoklių ,bei  kitokio suvedimo reguliavimo tiek galinėje pakaboje tiek priekinėje- nes nosis bando čiuožti iš posūkio.  
 + 20% didesnės nei benzo sąnaudos
 +  Tech  apžiūros kaina...2x 
 + daug kur neleidžiama įvažiuoti dėl esamos dujų įrangos...
      Dujinė plytutė "MIŠKINIS"...
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-04-05, 6:18 am
				 jaroslavas
				Roliss, tai išvada gavosi tokia - antros kartos Forikams duju Lietuvoje geriau nestatyti?
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-04-05, 8:27 am
				 azart
				jaroslavas rašė:Roliss, tai išvada gavosi tokia - antros kartos Forikams duju Lietuvoje geriau nestatyti?
Isvada, kad statyti reikia pas normalius meistrus o ne "bele kur".
 
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-04-05, 8:30 am
				 jaroslavas
				manau ne ta norėjo pasakyti Roliss
			 
			
					
				Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG),   Etan
				Parašytas: 2012-04-05, 8:36 am
				 tomazas555
				azart rašė:jaroslavas rašė:Roliss, tai išvada gavosi tokia - antros kartos Forikams duju Lietuvoje geriau nestatyti?
Isvada, kad statyti reikia pas normalius meistrus o ne "bele kur".
 
+1