Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-04-06, 8:01 am
Su dujine iranga (be to naudota) vaziuoju jau Nuo Kaledu - apie 6000km. Zvakes pakeistos pacios paprasciausios NGK po 6lt
Visos irangos statytos pas Cobra. Rezultate: sia ziema senukas foresteriukas 97 gimimo nei vieno karto nesustreikavo, neuzgeso nei tiesiajame kelyje, nei mieste nei kazkur kitur. Jokiu trukciojimu, jokiu usgesimu ir pan.
Analogiskas problemas (kaip Rolis) turejau su Mitsubishi Pajero ir italiska IV kartos duju iranga, statyta vienoje zinomoje duju imoneje Vilniuje. Iki to laiko kankinausi su kuro sanaudom, spaudimo svyravimais balione ir pan. kol teisingas zmogus neperrinko ir sukalibravo irangos taip, kaip priklauso. Nuo to laiko MP II su duju iranga buvo prabeges ties 35000km. Sekanti masina - Subaru Legacy 99m. - lenkiska dujine iranga pas ta pati meistra. 18000km - visos salygom, taip pat sekmingai parduota pazistamam, kuris neseniai pakeites filtra, sekmingai eksploatuoja toliau, neturedamas jokiu problemu (dabar rida su dujom ties 50000km). VW Golf III darbinukas su paprasciausia I kartos duju iranga su kruva problemu ir BRC iranga. Tas pats meistras, reduktoriaus perrinkimas, naujos zvakes, laidai, irangos sioks toks patobulinimas bei sureguliavimas - 12000km, parduotas auto Mazeikiuose atlakste visa sia ziema be menkiausio duju sistemos gedimo. Na ir paskutinis - asmeninis Forikas, Stag-300 pacios seniausios komplektacijos iranga, naudota, perrinkta ir pastatyta ten pat
Jau virs 6000km - tiesiog idealu! Jokiu menkiausiu nusiskundimu, net su mano pedantiskumu masinom. Isvada - ieskokite geru, duju irangos montavimu ir specifika nusimananciu meistru su tiesiom rankom ir neturesite jokiu bedu su dujom. O dar geriau, priziurekite reguliariai savo auto, o ne tik pries kazkoki jo patobulinima ar naujos irangos ivedima.

Analogiskas problemas (kaip Rolis) turejau su Mitsubishi Pajero ir italiska IV kartos duju iranga, statyta vienoje zinomoje duju imoneje Vilniuje. Iki to laiko kankinausi su kuro sanaudom, spaudimo svyravimais balione ir pan. kol teisingas zmogus neperrinko ir sukalibravo irangos taip, kaip priklauso. Nuo to laiko MP II su duju iranga buvo prabeges ties 35000km. Sekanti masina - Subaru Legacy 99m. - lenkiska dujine iranga pas ta pati meistra. 18000km - visos salygom, taip pat sekmingai parduota pazistamam, kuris neseniai pakeites filtra, sekmingai eksploatuoja toliau, neturedamas jokiu problemu (dabar rida su dujom ties 50000km). VW Golf III darbinukas su paprasciausia I kartos duju iranga su kruva problemu ir BRC iranga. Tas pats meistras, reduktoriaus perrinkimas, naujos zvakes, laidai, irangos sioks toks patobulinimas bei sureguliavimas - 12000km, parduotas auto Mazeikiuose atlakste visa sia ziema be menkiausio duju sistemos gedimo. Na ir paskutinis - asmeninis Forikas, Stag-300 pacios seniausios komplektacijos iranga, naudota, perrinkta ir pastatyta ten pat
