Puslapis 49 iš 60
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-10-24, 9:16 pm
zzzubarruu
bes rašė:Ar galima istatyti 2,5 amerikoniska varikli i europietiska forika vietoje 2 litrinio?
Ar neapsimoka ?
Foresteriai su 2,5 varikliu zymiai brangesni buna, bent jau autopluse tokia tendencija.
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/gatv ... 221-266892
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-10-24, 9:19 pm
Jurijusb
Skaiciau jau , bed degalu rusies gi nekeisiu.
Ar 2,0 ir 2,5 skirtingai atrodo ?
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-10-24, 9:32 pm
zzzubarruu
gaus isakyma uoliai tikrinti ir teks varyt ekspertizen...
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-10-24, 10:56 pm
Arturas
bes rašė:Ar galima istatyti 2,5 amerikoniska varikli i europietiska forika vietoje 2 litrinio?
Ar neapsimoka ?
Foresteriai su 2,5 varikliu zymiai brangesni buna, bent jau autopluse tokia tendencija.
Zinoma, kad gali, tik po to vezi masina i VGTU autotransporto faka ir darai ekspetize, gauni pazymas, vaziuoji i regitra, registruoji ir t.t.

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-10-24, 11:03 pm
Stentor
uztenka ir i regitra
draugas is 2.0i coupe kregdzes perdare i 2.5tdi- su visais popierizmais
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-10-25, 7:09 am
Jurijusb
Pagal straipsni kuro rusies jau negalima bus keisti.
Niekas netsake ar skiriaisi isvaizda 2 ir 2,5 variklis ?
Jungtis ir movos, kompas ar skiriasi ?
Ir kiek kainuoja apitiksliai variklis ir darbas.
Perki europeti, istatai dujas.
Po 50 000 km, kai reikia keisti voztuvus istatai paprastesni varikli uz reguliavimo kaina.
Ir sekantis reguliavimas jau bus pigus.
Ar cia durna ideja ?
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-10-25, 8:08 am
wzikas
as taip papuoliau pirkau ale 2.5 turbo, bet regitroj kai registravau pamate kad EJ20 uzrasyta ir kai pradejau galus kasti istikruju pakeite is 2.5 i 2.0. Bet gerai baigesi, radau saskaitas uz nauja varikli, del galios skirtumu irgi isspendem ir priregistravom kaip ir turi buti
Isvaizda tu varikliu identiska, vaziuoja irgi panasiai. Esu beveik tikras kad keisdami paliko sena deze, kompa, pravodke. Ar dirbo 100% gerai viskas - lyg ir taip.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-10-25, 8:39 am
Jurijusb
Supratau.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-10-25, 4:30 pm
goild
Arturas rašė:bes rašė:Ar galima istatyti 2,5 amerikoniska varikli i europietiska forika vietoje 2 litrinio?
Ar neapsimoka ?
Foresteriai su 2,5 varikliu zymiai brangesni buna, bent jau autopluse tokia tendencija.
Zinoma, kad gali, tik po to vezi masina i VGTU autotransporto faka ir darai ekspetize, gauni pazymas, vaziuoji i regitra, registruoji ir t.t.

Nera jau VGTU tos firmos ,Tuvlita -300+pvm,dar ateities gatveje daro bet ten 60lt brangiau.Ir butinai reik turet pirkimo dokunmentus su variklio numeriu
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-10, 10:13 pm
Birzas
Labas vakaras,
Jau 4 diena landžioju po šį forumą ir baigęs skaityt šitą temą visai susipainiojau tarp variklių modifikacijų :( aišku gal šio forumo senbuviams labai juokingai tai skamba, bet aš visai

tai kad nepilstyti iš tuščio į kiaurą tiesiai šviesiai klausiu, į kurį iš šių auto Forester I 2.0 AWD (125 hp) MT; Forester I 2.0 S-Turbo AWD (170 hp) MT; Subaru Legacy 2.0 (125 hp) MT 1998 - 2002 (tiek sedanui tiek universalui) įsidėjus dujas bus paprastesnis=pigesnis vožtuvų reguliavimas?
Ačiū už info
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-12, 8:13 pm
evilkas
paprasčiausias ir pigiausias vožtuvų reguliavimas 2,5 SOHC. t.y visi amerikonai.
Visi europiniai 2,0l ir visi turbo yra dohc. Jau daug kartų apie tai rašyta.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-12, 8:28 pm
Jurijusb
Ar 92 kw iki 2005 metu tikrai doch ?
evilkas rašė:paprasčiausias ir pigiausias vožtuvų reguliavimas 2,5 SOHC. t.y visi amerikonai.
Visi europiniai 2,0l ir visi turbo yra dohc. Jau daug kartų apie tai rašyta.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-12, 8:37 pm
kestutis
bes rašė:Ar 92 kw iki 2005 metu tikrai doch ?
evilkas rašė:paprasčiausias ir pigiausias vožtuvų reguliavimas 2,5 SOHC. t.y visi amerikonai.
Visi europiniai 2,0l ir visi turbo yra dohc. Jau daug kartų apie tai rašyta.
92 kw sohc-pigu.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-12, 9:12 pm
Jurijusb
Man du menesius tvirtino, kad pigus voztuvu reguliavimas tik 2,5 amerika.
Atrodo vos ne kaip kazkoks susitarimas, visi teigia kad tik 2,5 o apie 92 kw suzinojau tik tada atsake, tik kai papildomai uzklausiau butent apie ta varikli.
kestutis rašė:bes rašė:Ar 92 kw iki 2005 metu tikrai doch ?
evilkas rašė:paprasčiausias ir pigiausias vožtuvų reguliavimas 2,5 SOHC. t.y visi amerikonai.
Visi europiniai 2,0l ir visi turbo yra dohc. Jau daug kartų apie tai rašyta.
92 kw sohc-pigu.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-15, 12:09 am
Karolis
Autogidas paleido atsiliepimų skiltį, tikrai gera idėja ir gerai įgyvendinta. Kas turite, nepatingėkit objektyviai surašyt, gal kažkam padėsit apsispręsti.
http://www.autogidas.lt/auto/?marke=Sub ... ch=Surasti