Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
iš vieno žurnalo
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 21
- Užsiregistravo: 2012-12-26, 9:15 pm
- Auto: Subaru Forester
- Mobilus: +37861187329
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Sveiki visi forumieciai.Is anksto atsiprasau. As kaip ir eilinis naujokas, su savo kvailais klausimais, noreciau jus truputi patrugdyti.
Prisiskaiciau iki samones netekimo, beveik. Ale kuo toliau i miska, tuo daugiau grybu. Gal kas nors man neismaneliui, kolukietiskai paiskintu, ka reiskia tas zodis (sohs ) ? Aisku kaip ir daugumai pirma karta perkantiems foresteri,taip ir man neduoda ramybes tas voztuvu reguliavimas ( cia apie dujas ). Visai galva susisuko, ar pirkti masina su motoru 2.0 92 (kw), ar 2.0 (125kw) ? Ar cia vistiek nebus jokio skirtumo ? Auto ziuriu nuo 97' iki 99' m. Ir kur ziureti tuos uzrasus, ar kodus, kad suprasti, kad motoras vienoks, ar kitoks ?
Kazkur Jonas rase, kad voztuvu reguliavimas yra brangus, jei auto nuo 98' iki 2000 m. O jei tarkim 97' gimymo ? Ar tik po 2000 m. ziureti ? Biudzetas kuklus iki 10000 lt, jei jau su dujomis pirkti, jei be, ko gero iki 8000 lt. Na manau daug maz situacija paiskinau, jei kas turesite kantrybes paiskinti dvidesimta karta, busiu labai dekingas.
Prisiskaiciau iki samones netekimo, beveik. Ale kuo toliau i miska, tuo daugiau grybu. Gal kas nors man neismaneliui, kolukietiskai paiskintu, ka reiskia tas zodis (sohs ) ? Aisku kaip ir daugumai pirma karta perkantiems foresteri,taip ir man neduoda ramybes tas voztuvu reguliavimas ( cia apie dujas ). Visai galva susisuko, ar pirkti masina su motoru 2.0 92 (kw), ar 2.0 (125kw) ? Ar cia vistiek nebus jokio skirtumo ? Auto ziuriu nuo 97' iki 99' m. Ir kur ziureti tuos uzrasus, ar kodus, kad suprasti, kad motoras vienoks, ar kitoks ?
Kazkur Jonas rase, kad voztuvu reguliavimas yra brangus, jei auto nuo 98' iki 2000 m. O jei tarkim 97' gimymo ? Ar tik po 2000 m. ziureti ? Biudzetas kuklus iki 10000 lt, jei jau su dujomis pirkti, jei be, ko gero iki 8000 lt. Na manau daug maz situacija paiskinau, jei kas turesite kantrybes paiskinti dvidesimta karta, busiu labai dekingas.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Nusprendžiau nusipirkt Subaru, todėl iškilo kelios dilemos dėl pasirinkimo. Biudžetas apie 10 000lt, būtinai mechaninė tik vat klausimas ar dairytis 2.0t ar 2.5 SF Foriką . Ar probleminis turbo variklis, kokios dažniausiai pasitaikančios bėdos? Kaip remonto kaina? Kur tikrint prieš perkant? Ačiū
- Artūrazz
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 7542
- Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
- Auto: X5
- Mobilus: +37063438822
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Na kiek žinau ir jei neklystu, tai ...4wd rašė:.... ka reiskia tas zodis (sohs ) ?
Čia apie variklį šneka --> DOCH, SOCH. Na spėju supratai mintį

Esant dujom ir SOCH varikliui, tai reguliavimas pigus, o su DOCH brangus.
Kitais klausimais kiti padės.
- Jurijusb
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 927
- Užsiregistravo: 2012-09-22, 12:26 pm
- Auto: Forester ir Outback
- Miestas: Pabradė
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
2,5 nerasi, beveik nera ju skelbimuose, nes Amerika.
Autofanams rašė:Nusprendžiau nusipirkt Subaru, todėl iškilo kelios dilemos dėl pasirinkimo. Biudžetas apie 10 000lt, būtinai mechaninė tik vat klausimas ar dairytis 2.0t ar 2.5 SF Foriką . Ar probleminis turbo variklis, kokios dažniausiai pasitaikančios bėdos? Kaip remonto kaina? Kur tikrint prieš perkant? Ačiū
Subaru Outback BS 3,6 R, Subaru Forester SG 2,0 atmo
- Giedrius-Gmc
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1007
- Užsiregistravo: 2009-10-11, 10:18 am
- Auto: VW Passat '08 2.0 TDI DSG
- Miestas: Vilnius
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Sveiki kolegos,
turiu klausima del foriko >2009m. Pasakykit man, ar tikrai 2.5 amerikonui AT truksta truksta galios normaliam vaiznejimui (ivertinant, kad bus dujos)? As turejau 2006 2l AT EU 158Ag, tai aisku nera trauka super, bet normaliam vazinejimui pakako, gal tik lenkimui kiek truko po dyzelio su gerokai didesniu sukimo momentu.
Taip pat kitas klausimas - jei tyliai pamastyt apie turbo varianta (>2006 arba >2009) irgi su dujomis ar be daznesnio ju reguliavimo dar yra kazkokiu specifiniu ypatumu kaip brangesnis islaikymas, mazesnis patikimumas ir t.t.?
turiu klausima del foriko >2009m. Pasakykit man, ar tikrai 2.5 amerikonui AT truksta truksta galios normaliam vaiznejimui (ivertinant, kad bus dujos)? As turejau 2006 2l AT EU 158Ag, tai aisku nera trauka super, bet normaliam vazinejimui pakako, gal tik lenkimui kiek truko po dyzelio su gerokai didesniu sukimo momentu.
Taip pat kitas klausimas - jei tyliai pamastyt apie turbo varianta (>2006 arba >2009) irgi su dujomis ar be daznesnio ju reguliavimo dar yra kazkokiu specifiniu ypatumu kaip brangesnis islaikymas, mazesnis patikimumas ir t.t.?
Vw Passat'08 2.0 TDI DSG
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Giedriau, jei dar nevažinėjai, tai prašom, po naujako galim suorganizuoti.
Su dujomis mano nuomonė kad apie 10 proc galios prarandama
Su dujomis mano nuomonė kad apie 10 proc galios prarandama
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- Giedrius-Gmc
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1007
- Užsiregistravo: 2009-10-11, 10:18 am
- Auto: VW Passat '08 2.0 TDI DSG
- Miestas: Vilnius
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Nevazinejau, tik sedejau. Bet butu faina koki savaitgali susitikt ir gyvai ji pasiziuret.jaroslavas rašė:Giedriau, jei dar nevažinėjai, tai prašom, po naujako galim suorganizuoti.
Su dujomis mano nuomonė kad apie 10 proc galios prarandama
Vw Passat'08 2.0 TDI DSG
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 288
- Užsiregistravo: 2009-08-06, 9:34 am
- Auto: Outback 2.5 AT, 2006, USA
- Valstybinis numeris: EOZ 954
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Nesu specialistasGiedrius-Gmc rašė:Sveiki kolegos,
turiu klausima del foriko >2009m. Pasakykit man, ar tikrai 2.5 amerikonui AT truksta truksta galios normaliam vaiznejimui (ivertinant, kad bus dujos)? As turejau 2006 2l AT EU 158Ag, tai aisku nera trauka super, bet normaliam vazinejimui pakako, gal tik lenkimui kiek truko po dyzelio su gerokai didesniu sukimo momentu.
Taip pat kitas klausimas - jei tyliai pamastyt apie turbo varianta (>2006 arba >2009) irgi su dujomis ar be daznesnio ju reguliavimo dar yra kazkokiu specifiniu ypatumu kaip brangesnis islaikymas, mazesnis patikimumas ir t.t.?

O del traukos tai man net outback uztenka, kuris yra kazkiek sunkesnis. Dezes bukumas kartais (labai retai) panervina, bet cia jau mano pacio is esmes kalte, kad kartais norisi begetis ne per daug spaudziant gaza. Kai reikia staigumo, astrumo stipriau spustelni, AT zemina pavaras ir gauni +/- reikalinga pagreiti. Dar gali rinktis Sport rezima, kai AT laiko aukstesnes apsukas, deze neuzmiega tada. Gali jungt manual ir zeminti pats, bet atvirai pasakius tas manual tai nebent driftint aiksteleje ar per pusnis kastis labiau.
Va jei su Jaroslavo pasivazinesi, tada bus aiskesnis vaizdelis. Bet sukimo momento po dyzelio gal ir truks

Geru Nauju visiems!
- Giedrius-Gmc
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1007
- Užsiregistravo: 2009-10-11, 10:18 am
- Auto: VW Passat '08 2.0 TDI DSG
- Miestas: Vilnius
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Pasiziuresim Jaroslavo forika ir manau bus aiskiau. Norisi tiketi, kad tu 172AG pakaks normaliam vaziavimui.
Siuo metu turimos 2.2 100kw dyzelines Toyotos uztenka per akis, bet ten 310Nm ir turbo...
Siuo metu turimos 2.2 100kw dyzelines Toyotos uztenka per akis, bet ten 310Nm ir turbo...

Vw Passat'08 2.0 TDI DSG
-
- Valdyba
- Pranešimai: 10963
- Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester s-turbo AT
- Mobilus: +37067447212
- Miestas: Vilnius
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Sakykit, kas nors paaiškinkit kas yra tas palėtintojas, kokiu būdu jis veikia
forume mūsų ieškojau, bet konkretaus atsakymo neradau, guglą irgi pamėginau, bet nėra man norimos info 
edit: http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=lt
čia maždaug teisingai apibūdinta, kad jis perdavimo skaičių padidina? (o visur padvigubina ar čia jau priklauso nuo gamintojų)


edit: http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=lt
čia maždaug teisingai apibūdinta, kad jis perdavimo skaičių padidina? (o visur padvigubina ar čia jau priklauso nuo gamintojų)
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)
Legasiukas ir Impreziukas atia.
Legasiukas ir Impreziukas atia.
- Artūrazz
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 7542
- Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
- Auto: X5
- Mobilus: +37063438822
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
suboksidas rašė:Sakykit, kas nors paaiškinkit kas yra tas palėtintojas, kokiu būdu jis veikiaforume mūsų ieškojau, bet konkretaus atsakymo neradau, guglą irgi pamėginau, bet nėra man norimos info


-
- Valdyba
- Pranešimai: 10963
- Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester s-turbo AT
- Mobilus: +37067447212
- Miestas: Vilnius
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Nu va, paprastas ir konkretus atsakymasArtūrazz rašė:suboksidas rašė:Sakykit, kas nors paaiškinkit kas yra tas palėtintojas, kokiu būdu jis veikiaforume mūsų ieškojau, bet konkretaus atsakymo neradau, guglą irgi pamėginau, bet nėra man norimos info
Papildomai pažemina pavaras
tokiu pačiu principu persijungia kaip ir greičiu dėžė

Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)
Legasiukas ir Impreziukas atia.
Legasiukas ir Impreziukas atia.
- Artūrazz
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 7542
- Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
- Auto: X5
- Mobilus: +37063438822
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Šitas jeigu neklystu






- vicinas
- Valdyba
- Pranešimai: 16772
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 1:05 pm
- Auto: Forester 2.5 XT
- Valstybinis numeris: KGZ 310
- Skype: vicinas4
- Mobilus: +37065638071
- Miestas: Bebruliškės
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
taip,tai sitas daiktas.Ji isijungus,visos 5 pavaros yra gerokai letesnes.Beje,tu paletintoju taip pat buna su ivairiais perdavimais,t.y. vieni letina daugiau,kiti maziau.Jei jau imti deze su paletintoju,tai logiskiausia butu ziureti i daugiausiai zeminanti paletintoja,antraip,kokia jo prasme 

Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas. Nu, bet, ne visada...
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE