Puslapis 50 iš 60
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-19, 10:41 am
jaroslavas
iš vieno žurnalo
Capture.JPG
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-27, 12:38 am
4wd
Sveiki visi forumieciai.Is anksto atsiprasau. As kaip ir eilinis naujokas, su savo kvailais klausimais, noreciau jus truputi patrugdyti.
Prisiskaiciau iki samones netekimo, beveik. Ale kuo toliau i miska, tuo daugiau grybu. Gal kas nors man neismaneliui, kolukietiskai paiskintu, ka reiskia tas zodis (sohs ) ? Aisku kaip ir daugumai pirma karta perkantiems foresteri,taip ir man neduoda ramybes tas voztuvu reguliavimas ( cia apie dujas ). Visai galva susisuko, ar pirkti masina su motoru 2.0 92 (kw), ar 2.0 (125kw) ? Ar cia vistiek nebus jokio skirtumo ? Auto ziuriu nuo 97' iki 99' m. Ir kur ziureti tuos uzrasus, ar kodus, kad suprasti, kad motoras vienoks, ar kitoks ?
Kazkur Jonas rase, kad voztuvu reguliavimas yra brangus, jei auto nuo 98' iki 2000 m. O jei tarkim 97' gimymo ? Ar tik po 2000 m. ziureti ? Biudzetas kuklus iki 10000 lt, jei jau su dujomis pirkti, jei be, ko gero iki 8000 lt. Na manau daug maz situacija paiskinau, jei kas turesite kantrybes paiskinti dvidesimta karta, busiu labai dekingas.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-29, 12:36 pm
Autofanams
Nusprendžiau nusipirkt Subaru, todėl iškilo kelios dilemos dėl pasirinkimo. Biudžetas apie 10 000lt, būtinai mechaninė tik vat klausimas ar dairytis 2.0t ar 2.5 SF Foriką . Ar probleminis turbo variklis, kokios dažniausiai pasitaikančios bėdos? Kaip remonto kaina? Kur tikrint prieš perkant? Ačiū
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-31, 3:25 am
Artūrazz
4wd rašė:.... ka reiskia tas zodis (sohs ) ?
Na kiek žinau ir jei neklystu, tai ...
Čia apie variklį šneka --> DOCH, SOCH. Na spėju supratai mintį

Esant dujom ir SOCH varikliui, tai reguliavimas pigus, o su DOCH brangus.
Kitais klausimais kiti padės.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-31, 10:34 am
Jurijusb
2,5 nerasi, beveik nera ju skelbimuose, nes Amerika.
Autofanams rašė:Nusprendžiau nusipirkt Subaru, todėl iškilo kelios dilemos dėl pasirinkimo. Biudžetas apie 10 000lt, būtinai mechaninė tik vat klausimas ar dairytis 2.0t ar 2.5 SF Foriką . Ar probleminis turbo variklis, kokios dažniausiai pasitaikančios bėdos? Kaip remonto kaina? Kur tikrint prieš perkant? Ačiū
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-31, 11:28 am
Giedrius-Gmc
Sveiki kolegos,
turiu klausima del foriko >2009m. Pasakykit man, ar tikrai 2.5 amerikonui AT truksta truksta galios normaliam vaiznejimui (ivertinant, kad bus dujos)? As turejau 2006 2l AT EU 158Ag, tai aisku nera trauka super, bet normaliam vazinejimui pakako, gal tik lenkimui kiek truko po dyzelio su gerokai didesniu sukimo momentu.
Taip pat kitas klausimas - jei tyliai pamastyt apie turbo varianta (>2006 arba >2009) irgi su dujomis ar be daznesnio ju reguliavimo dar yra kazkokiu specifiniu ypatumu kaip brangesnis islaikymas, mazesnis patikimumas ir t.t.?
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-31, 11:38 am
jaroslavas
Giedriau, jei dar nevažinėjai, tai prašom, po naujako galim suorganizuoti.
Su dujomis mano nuomonė kad apie 10 proc galios prarandama
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-31, 11:40 am
Giedrius-Gmc
jaroslavas rašė:Giedriau, jei dar nevažinėjai, tai prašom, po naujako galim suorganizuoti.
Su dujomis mano nuomonė kad apie 10 proc galios prarandama
Nevazinejau, tik sedejau. Bet butu faina koki savaitgali susitikt ir gyvai ji pasiziuret.
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-31, 12:05 pm
Icagel
Giedrius-Gmc rašė:Sveiki kolegos,
turiu klausima del foriko >2009m. Pasakykit man, ar tikrai 2.5 amerikonui AT truksta truksta galios normaliam vaiznejimui (ivertinant, kad bus dujos)? As turejau 2006 2l AT EU 158Ag, tai aisku nera trauka super, bet normaliam vazinejimui pakako, gal tik lenkimui kiek truko po dyzelio su gerokai didesniu sukimo momentu.
Taip pat kitas klausimas - jei tyliai pamastyt apie turbo varianta (>2006 arba >2009) irgi su dujomis ar be daznesnio ju reguliavimo dar yra kazkokiu specifiniu ypatumu kaip brangesnis islaikymas, mazesnis patikimumas ir t.t.?
Nesu specialistas

Bet mano supratimu turbo modelis turetu brangiau eksplotuotis, pradedant tais paciais voztuvais, zvakem, dirzais, tepalais. Aisku smagumas tokio modelio speju viska atpirktu...
O del traukos tai man net outback uztenka, kuris yra kazkiek sunkesnis. Dezes bukumas kartais (labai retai) panervina, bet cia jau mano pacio is esmes kalte, kad kartais norisi begetis ne per daug spaudziant gaza. Kai reikia staigumo, astrumo stipriau spustelni, AT zemina pavaras ir gauni +/- reikalinga pagreiti. Dar gali rinktis Sport rezima, kai AT laiko aukstesnes apsukas, deze neuzmiega tada. Gali jungt manual ir zeminti pats, bet atvirai pasakius tas manual tai nebent driftint aiksteleje ar per pusnis kastis labiau.
Va jei su Jaroslavo pasivazinesi, tada bus aiskesnis vaizdelis. Bet sukimo momento po dyzelio gal ir truks
Geru Nauju visiems!
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2012-12-31, 3:44 pm
Giedrius-Gmc
Pasiziuresim Jaroslavo forika ir manau bus aiskiau. Norisi tiketi, kad tu 172AG pakaks normaliam vaziavimui.
Siuo metu turimos 2.2 100kw dyzelines Toyotos uztenka per akis, bet ten 310Nm ir turbo...

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2013-01-09, 10:52 pm
suboksidas
Sakykit, kas nors paaiškinkit kas yra tas palėtintojas, kokiu būdu jis veikia

forume mūsų ieškojau, bet konkretaus atsakymo neradau, guglą irgi pamėginau, bet nėra man norimos info
edit:
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=lt
čia maždaug teisingai apibūdinta, kad jis perdavimo skaičių padidina? (o visur padvigubina ar čia jau priklauso nuo gamintojų)
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2013-01-09, 10:54 pm
Artūrazz
suboksidas rašė:Sakykit, kas nors paaiškinkit kas yra tas palėtintojas, kokiu būdu jis veikia

forume mūsų ieškojau, bet konkretaus atsakymo neradau, guglą irgi pamėginau, bet nėra man norimos info


Papildomai pažemina pavaras

tokiu pačiu principu persijungia kaip ir greičiu dėžė
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2013-01-09, 10:55 pm
suboksidas
Artūrazz rašė:suboksidas rašė:Sakykit, kas nors paaiškinkit kas yra tas palėtintojas, kokiu būdu jis veikia

forume mūsų ieškojau, bet konkretaus atsakymo neradau, guglą irgi pamėginau, bet nėra man norimos info


Papildomai pažemina pavaras

tokiu pačiu principu persijungia kaip ir greičiu dėžė
Nu va, paprastas ir konkretus atsakymas

dėkui
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2013-01-09, 10:56 pm
Artūrazz
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Parašytas: 2013-01-09, 11:29 pm
vicinas
taip,tai sitas daiktas.Ji isijungus,visos 5 pavaros yra gerokai letesnes.Beje,tu paletintoju taip pat buna su ivairiais perdavimais,t.y. vieni letina daugiau,kiti maziau.Jei jau imti deze su paletintoju,tai logiskiausia butu ziureti i daugiausiai zeminanti paletintoja,antraip,kokia jo prasme
