Puslapis 6 iš 12
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-24, 7:57 am
jaroslavas
kestutis rašė:Tegu Jaroslavas ir bando ta 0w ant savo kailio `2: . Tik idomu,jei varikliui kas nutiktu,kiek uzuojautos jis cia sulauktu?

Turbut neprisipazintu, tyliai susiremontuotu.
o tu nerašyk bile ka, o įrodyk kad pilu ne ta. rašyti galima viska
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-24, 9:55 am
zzzubarruu
bet kiek pykcio tryksta is jaroslavo, reikia ji pas egzorcista vest

Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-24, 11:21 am
kestutis
Kam kazka irodineti? Atsiverciu foriko serviso knygute ir ten parasyta, varikliui API SJ 5W30 ar 10W40. Ta ir pilu. O sau gali ir vandeni pilti.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-24, 12:46 pm
jaroslavas
gal metai 02 pas tave. O prierašai yra? na pastabos?
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-24, 1:06 pm
kestutis
jaroslavas rašė:gal metai 02 pas tave. O prierašai yra? na pastabos?
Metai 02. Prierasu nera. Ir nesuprantu kam taip karstai gyncitis. Masinos musu, darom ka norim. Tu pries pakelima, o as pakeliau forika,nes to reikia mano pomegiams. Man gerai 5W30, tu nori 0W. Viskas OK.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-24, 1:09 pm
jaroslavas
čia ne ginčas. O bendravimas, teisingu sprendimu pajėška, o gal aš apsirikau? Gal parodisite man mano klaida
Va tavo 02 metu skiriasi nuo mano, maniškiam galima 0W
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-24, 1:18 pm
jaroslavas
tai įrodyk ir bus gerai. Bet su logika ir faktais
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-24, 3:08 pm
hipy
Jonas6x6 rašė:Koks nors kazachas ar lenkas rašys savo forume: "o vat lietuvių forume toks Jaroslavas sakė, kad yra taip ir taip", ir tada jie diskutuos iki negalėjimo.
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-24, 4:10 pm
zzzubarruu
``~
labiausiai tinkanti smailikas
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-24, 5:18 pm
evilkas
jaroslavas rašė:tai įrodyk ir bus gerai. Bet su logika ir faktais
Tai kokios dar reikia logikos apart auksciau isdestyto?
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-24, 11:42 pm
Kinsas
Kaip suprantu pas jį logika tokia, kad nusipirkęs auto iš salono gavo lankstinuką su instrukcija kurioje parašyta kaip eksplotuoti auto. O jame parašyta netinkamai eksplotuojant negalioja garantinis

Ir jis pils visą laiką tokius tepalus bei benziną kokius nurodė gamintojas ir ne kitaip.
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 12:20 am
vilmis78
Jaroslavai- SUBARU MEISTRAI SAKO: nepatartina pilti skystesni nei 5W tepala i auto kurios pravaziavusios virs 100`000km.
jusu valia rinktis, irodymu nebus niekada, nes visi skirtingai naudoja auto.
Pvz: man su 10W 60 (sportiskiausias tepalas) uzkale variklis ziema, nes nepakankamai tepimo buvo, tai su 0W30 butu uzkales daug, daug anksciau...
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 8:54 am
jaroslavas
[quote="Kinsas"]Kaip suprantu pas jį logika tokia, kad nusipirkęs auto iš salono gavo lankstinuką su instrukcija kurioje parašyta kaip eksplotuoti auto. O jame parašyta netinkamai eksplotuojant negalioja garantinis

Ir jis pils visą laiką tokius tepalus bei benziną kokius nurodė gamintojas ir ne kitaip.[/quote
ne lankstinuka o knyga. Ir aš nesigediju kad skaitau instrukcijos. Ta instrukcija sukurė japonai iš gamyklos. Ir apskritai man keista , pastaroju metu jei tu parodai instrukcija - tave išjuokins. na truksta žodžiu
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 9:26 am
jaroslavas
vilmis78 rašė:Jaroslavai- SUBARU MEISTRAI SAKO: nepatartina pilti skystesni nei 5W tepala i auto kurios pravaziavusios virs 100`000km.
jusu valia rinktis, irodymu nebus niekada, nes visi skirtingai naudoja auto.
Pvz: man su 10W 60 (sportiskiausias tepalas) uzkale variklis ziema, nes nepakankamai tepimo buvo, tai su 0W30 butu uzkales daug, daug anksciau...
na aš jau minėjau ir rašiau - naudoju pagal instrukcija. Yra mano postas. nežinau kada išmoksite skaityti.
o kad tavo užkalė - tai patvirtina mano žodžius. jei rekomenduoja W40, o tu ipilei 60 tai ir užkalė. Su W50 dar gyventu, na ilgiau dirbtu. Pas tave gavosi kad tu norėjai prie dideliu apkrovu kad alyvos plėvele parenginėtu judančios detalės. (prie dideliu apkrovu su netinkamu tepalu nesusidaro vientisa plėvele ir atsiradus sausai trinčiai varikliui kaput). Jei alyvos aukštatemperatūrinis klampumas aukštesnis nei apskaičiavo variklio gamintojas (o pas tave tas ir išeina), variklis pastoviai dirbo padidintu temperatūru režime (vėliau aprašisiu kodėl), dėl to greičiau susidevi dėtales. O kodėl variklis dirbo tokiame režime? yra tokia schema – prie didesniu apkrovu ar apsuku trinties koeficientas padidėja> alyvos temperatūra padidėja>alyvos klampumas krenta>tepalo plevelės storis sumažėja>trinties koeficientas sumažėja>alyvos temperatūra krenta.
tai jei trumpai , ipilus W60 klampumas gavosi didelis ir dėl to kad nepritaikytas tavo varikliui, t.y. >alyvos klampumas krenta> jis nekrisdavo. Turėsiu laiko daugiau aprašysiu
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Parašytas: 2010-11-25, 9:43 am
hipy
jaroslavas rašė:vilmis78 rašė:Jaroslavai- SUBARU MEISTRAI SAKO: nepatartina pilti skystesni nei 5W tepala i auto kurios pravaziavusios virs 100`000km.
jusu valia rinktis, irodymu nebus niekada, nes visi skirtingai naudoja auto.
Pvz: man su 10W 60 (sportiskiausias tepalas) uzkale variklis ziema, nes nepakankamai tepimo buvo, tai su 0W30 butu uzkales daug, daug anksciau...
na aš jau minėjau ir rašiau - naudoju pagal instrukcija. Yra mano postas. nežinau kada išmoksite skaityti.
o kad tavo užkalė - tai patvirtina mano žodžius. jei rekomenduoja W40, o tu ipilei 60 tai ir užkalė. Su W50 dar gyventu, na ilgiau dirbtu. Pas tave gavosi kad tu norėjai prie dideliu apkrovu kad alyvos plėvele parenginėtu judančios detalės. (prie dideliu apkrovu su netinkamu tepalu nesusidaro vientisa plėvele ir atsiradus sausai trinčiai varikliui kaput). Jei alyvos aukštatemperatūrinis klampumas aukštesnis nei apskaičiavo variklio gamintojas (o pas tave tas ir išeina), variklis pastoviai dirbo padidintu temperatūru režime (vėliau aprašisiu kodėl), dėl to greičiau susidevi dėtales. O kodėl variklis dirbo tokiame režime? yra tokia schema – prie didesniu apkrovu ar apsuku trinties koeficientas padidėja> alyvos temperatūra padidėja>alyvos klampumas krenta>tepalo plevelės storis sumažėja>trinties koeficientas sumažėja>alyvos temperatūra krenta.
tai jei trumpai , ipilus W60 klampumas gavosi didelis ir dėl to kad nepritaikytas tavo varikliui, t.y. >alyvos klampumas krenta> jis nekrisdavo. Turėsiu laiko daugiau aprašysiu
Jarka tau neatrodo kad atvirksciai fizikos desnius pritraukineji? jei tirstesne nedatepe del suskystejimo aukstose temperaturose, tai skystesne butu tepus geriau? arba nesuprantu ka tu nori pasakyt savo sakiniais be linksniavimo ir belekokiom
lietuviskom galunem... :-D :-D