Puslapis 6 iš 32
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2011-07-21, 7:51 pm
Virgis75
Notorious rašė:hipy rašė:niekas tau neatsakys tik pats... nes Stentorui bus vieni optimalus sukiai, tau kiti, man treti ir tt... cia nuo kojos sunkumo priklauso... pasirink tau reikiama galia ir paziurek i kreive, kokie sukiai atitinka ja (jei jau tiksliu skaiciuku reikia)... o siaip spausdamas gaza jauti gi - uztenka ar ne...
Sutinku. As cia labiau klausiu tipo pasak eGzpertu, reikia zinoti savo masinos sukiu diapazonus 'naudinguosius'. Kad kuo efektyviau vaziuot. Tiesiog idomu suzinot kreive mano metu foriko. Gal kas turite kur PDF'a koki? Ant Dino stendo juk nestatysiu saviskio :-D
As dazniausiai begejuos ties 1.9k-2.3 RPM... Bet gal daug geriau butu tai daryt ties 2.5k RPM ir greiciau pasiekt 50-60 km/h (kruizinimo greiti).
Pagal idėją, automatas pats 'žino', kada perjungti bėgius, ima duomenis nuo variklio apkrovos, sūkių, akceleratoriaus pedalo paspaudimo lygio. Spausi švelniai, jungs prie žemesnių apsukų, spausi stipriau, bėgius jungs prie aukštesnių apsukų.
Dėl efektyvumo, būtų gerai pamatyti ag ir Nm kreivę. Kada pasiekia aukščiausius Nm ir kaip po to. Jei vėliau kreivė krenta, daugiau sūkiu sukt nelabai kaip ir apsimoka (perjungi bėgius). Pasiekus maksimalius ag, variklio galia toliau jau krenta.
Tikiuosi, kad labai nenugrybavau...
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2011-07-28, 11:25 pm
Notorious
Supratau

Ziuresim.
Turiu buda patikrinti sanaudas, tai bus matyt. Kaip tik rytoj pilu pilna baka. Paziesim kaip gausis jei vaziuosiu didziaja laiko dali iki 2k rpm
Dekui
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-14, 6:47 pm
EnzO
Sveiki.
Pvz.vaziuojant plikledziu,darant posuki,paspaudus aseleratoriu stipriau,isijungiant visiems ratams,jauciasi smugis kai isijungia.taip turi buti?ar cia jau pavaru dezeje kazkas negerai?ar gal.tilto reduktoriuje?
ačiū
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-14, 6:48 pm
EnzO
automatine pavaru deze...
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-14, 7:14 pm
EnzO
Taip,gaunu sioki toki smugi,nestipru,bet nelabai malonu
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-14, 7:28 pm
EnzO
Pabandziau...ant pirmos nera tokio smugio...o ant D yra.Taik kas cia gali but?
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-14, 7:38 pm
EnzO
kiek gali kainuoti remontas tokio defekto?kame konkreciau defektas?ka keist reikes?bent trumpai papasakokite,jeigu nesunku,kad galeciau mechanikui paiskinti...
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-14, 7:44 pm
EnzO
supratau.kiek pas tave tai kainuos?ir kiek laiko uztruktu tai?

Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-14, 7:54 pm
zzzubarruu
Jonas6x6 rašė:reikia remontuoti dėžę. Nes dabar ta stadija, kai galbūt dar nevėlu.
Pavažinėsi ilgiau su smūgiais, ypač žiemą - kai priekis buksuoja galo atžvilgiu, gali būt vėlu.
negi skiriasi dezes remontas ir dezes keitimas(su dezes kaina)???
gal labiau kita apsimoka det, ale stentor
nekriziniais laikais pazistamas su identiskais simptomais , tik pavazinejo jis su tikia durniuojancia deze nemazai,
tai remontas jam 2200 gavosi. dabar turetu but geeerokai pigiau.
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-15, 3:15 pm
Vytautas
Subaru forester 2007 m. AT., pasivažinėjus po Gaižiūnų smėlynus ir gerokai pabuksavus smėlyje, pasmirsdavo degusia gumą. gal žinot dėl ko taip darosi.
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-15, 6:23 pm
Vytautas
Reikia patikrinti, pilnai galimas variantas. Dar toks klausymas, kas kiek km reikia keisti AT dežėje tepalą.
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-15, 7:09 pm
Virgis75
Jonas6x6 rašė:reikia remontuoti dėžę. Nes dabar ta stadija, kai galbūt dar nevėlu.
Pavažinėsi ilgiau su smūgiais, ypač žiemą - kai priekis buksuoja galo atžvilgiu, gali būt vėlu.
O kaip šioje vietoje su automatu ir jo kvadro rėžimu? Juk didesniu greičiu važiuojant galas vis mažiau dalyvauja. Ar ne taip? Pas mane, pakėlus mašiną ant keltuvo, I ir II bėgis jungiasi galas dar sukasi, o vėliau jau nebe. Tikiuosi, kad čia normalu???
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-15, 8:22 pm
Virgis75
Jonas6x6 rašė:AT kaip ir MT tepalas keičiamas kas 60.000Km
Virgi - senai girdėtas
Kokiu greičiu bandėt ant keltuvo III ir IV pavaras? Galas ant keltuvo turi suktis praktiškai visada.
Sveikas, Jonai. Kai neturiu ką sakyti, geriau patyliu...
Šiaip jau nuo kokių 60 km/h nebesisuka galiniai ratai. Nes norėjau patikrinti galinius guolius, o tie rupūžiokai prie didesnio greičio ir nesisuka... Maniau, kad čia normalu, bo tas perdavimo skaičius, kiek skaičiau, tai kinta... Tai kur ta tiesa? Nes startuojant iš vietos galas sukasi, buksuoja. Prie didesnio greičio neteko išbandyt, nebuvo tokių slidumų.
Dar vienas pastebėjimas. Pakėlus mašiną ant keltuvo, esant P ir sukant vieną priekinį ratą, anas sunkiai, bet sukasi. Maniau, kad taip neturėtų būti...?
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-15, 9:19 pm
Virgis75
Jonas6x6 rašė:galinius ratus turi pradėti atjunginėti nuo 80, jei gazas laikomas tolygiai. Spustelėjus turi vėl pajungti.
o ant P užkerta raduktorių. Bet tai tik vienas ratas iš dviejų. Ant keltuvo taipir turi būti.
Pabandysiu dar kartelį, bet nemanau, kad kas pasikeis... Jei vis dėl to bus taip, kaip rašiau, čia kuom kvepia?
Re: Foriko automatas
Parašytas: 2012-01-15, 9:38 pm
Virgis75
Jonas6x6 rašė:pabandyk dar ant slidaus kelio ar buksuoja, kaip kad yra pas EnzO
Pabandysiu, tik reik normalaus plikledžio sulaukt...