Puslapis 51108

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-04-22, 3:26 pm
Arturas
Remis7 rašė:galiu pasiūlyti :gum:
Tai siulyk, juk ieskau ir galvoju deti, nes esu pries gaspromo dujas. Nors baisiai idomu butu pasidaryt anglies monoksido duju generatoriu. Ir vazinet ant malku. Nu gaal kada nors :--~~

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-04-22, 4:34 pm
evilkas
Arturas rašė:
Remis7 rašė: Tai siulyk, juk ieskau ir galvoju deti, nes esu pries gaspromo dujas.
Tai kad dujos ne Gazpromo, o Orleno :)
gamtinės dujos ir LPG ne tas pats.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-04-22, 4:39 pm
Arturas
evilkas rašė:
Arturas rašė:
Remis7 rašė: Tai siulyk, juk ieskau ir galvoju deti, nes esu pries gaspromo dujas.
Tai kad dujos ne Gazpromo, o Orleno :)
gamtinės dujos ir LPG ne tas pats.
Nu nesvarbu ar orleno ar nestes, vis viena is gaspromo perka. Ar nori pasakyt, kad suskystintos dujos tai ne gamtines? Josios tos kur lieka naftos perdirbimo procese?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-04-22, 4:46 pm
evilkas
Arturas rašė: Josios tos kur lieka naftos perdirbimo procese?
Būtent. Tai tos, kurios lieka kaip atlieka perdirbant naftą. Liquefied Petroleum Gas.
Gazpromo dujos yra CNG - Compressed Natural Gas.
Jų ir sudėtis skiriasi iš principo - LPG yra Propano ir Butano mišinys. CNG arba gamtinės dujos - didžiausia dalis yra Metano.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-04-23, 11:24 am
Arturas
Ir kodel be naudos? Etanolis degalinese maziausiai 1lt pigiau kainuoja. Jei pas mane benzo dega 10l/100km, ojis po 5lt, tai per metus nuvaziavus 30kkm sudegs 3kl benzino kuris kainuos 15kLt benzinui. Etanolio ims 10proc daugiau->11l/100km, tai tie patys 30kkm 3,3kl etanolio kuris kainuos 13.2kLt. Lieka 1800Lt . Adapteris apie 600Lt. Vis viena lieka 600Lt navaro. Be to maziau kenksmingu dumu, maziau sieros tepale. 8-)

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-04-23, 11:29 am
evilkas
Arturas rašė:Ir kodel be naudos? Etanolis degalinese maziausiai 1lt pigiau kainuoja. Jei pas mane benzo dega 10l/100km, ojis po 5lt, tai per metus nuvaziavus 30kkm sudegs 3kl benzino kuris kainuos 15kLt benzinui. Etanolio ims 10proc daugiau->11l/100km, tai tie patys 30kkm 3,3kl etanolio kuris kainuos 13.2kLt. Lieka 1800Lt . Adapteris apie 600Lt. Vis viena lieka 600Lt navaro. Be to maziau kenksmingu dumu, maziau sieros tepale. 8-)
Nichriena ten ne 10%. Mano atveju benzo ima apie 15, etanolio apie 20 tas pats auto su tuo pačiu vairuotoju.
Tiesa jokio adapterio nėra, bet nemanau, kad jis kažką pakeistų. Jei traukimas ir kitos savybės nesuprastėja, reiškia puikiausiai ir pats ECU prisiderina.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-04-26, 8:31 am
wzikas
patarkit protingieji kurmiai ar patartumet deti dujas i 2.5 turbavyka turint omeny jei jis ir 200k atvyniojo?
Turint omeny kad voztuvu niekas nereguliavo (1500lt), ir aplamai kiek dar turbavykas gyvens, turiu omeny kad tai vis del to nemaza rida?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-04-26, 8:35 am
azart
Tai kad voztuvus ir taip reiketu reguliuot, duju montavimas cia ne prie ko butu jei jau tokia rida atviniojo be reguliavimo.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-04-26, 9:23 am
wzikas
matai, su benzu nieko ten nesijaucia labai jau, dujos kur kas jautresnis kuras

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-04-26, 12:28 pm
Diver
Jonas6x6 rašė:su benzu reikia reguliuoti nes tarpai didėja nuo natūralaus išdilimo.
su dujom - mažėja
Todėl jei rida 200,000 su benzu, tai dujas drąsiai dedi, ir po 50,000 kogero tik tikrini
isidedi dujas ir puse metu vaziuoji su dujom, o puse metu su benzu ir bus leeedas. nereikes niekad voztuvu reguliuoti... :DD

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-04-26, 1:00 pm
jaroslavas

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-04-26, 5:11 pm
wzikas
del ridos cia buvo mano prielaidos pagal sedyne ir vaira lyginant su maniskiu nes savo beveik nuo pat pradziu naudoju. jei Jonas garantuoja tai ir tvarkys :D

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-06-04, 6:54 pm
jaroslavas

Del duju irangos i Forester

Parašytas: 2012-06-10, 7:53 pm
Vaidas25
Sveiki,

Gal kas nors zinote ar draugauja duju iranga su 2004 metu Subaru Forester 2.0 varikliu, ar nenukenčia variklio patikimumas? Sako, kad nauja gera duju iranga ne tik nesutrumpina variklio tarnavimo laiko, bet ir kuro sanaudos beveik nepadidėja, o galia beveik nesumazeja? Kai pasiskaiciuoji kiek gali sutaupyti pinigu kiekviena menesi, tai norim nenorom tenka susimastyti apie dujas:
www.autoasas.lt/skaiciuoti-duju-iranga?gcons=11&gkm=700

Vaidas

Re: Del duju irangos i Forester

Parašytas: 2012-06-10, 8:26 pm
kestutis
Paieskojes suzinotum,kad duju irangos draugauja su visais varikliais. Kad nieko jiems nedaro. Tik voztuvus pasitikrini, pasireguliuoji kas 50000km. Kad ima daugiau duju (stebuklu nebuna), bet vistiek apsimoka. Kad galia sumazeja, bet tai nelabai ir pajausi. Zodziu statai dujas ir skaiciuoji pliusa. Arba statai dujas ir vaziuoji nesukdamas galvos.