Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
pacman
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2016-12-26, 11:29 pm
Auto: vw golf mk4

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė pacman »

Na taip foresterius ne sel garso izoliacijos perka, bet idomu kokia ta izoliacija ar su mano pateiktu pvz blogesne ar geresne? Gal kartais zinai kiek kainuoja tas voztuvu reguliavimas? Kiek skaitinejau siame forume vienas narys minejo kad vos ne visa varikli is masinos reikia isimti, noriu pasiteirauti kas kiek laiko ta procedura reikia atlikti? Kokie simptomai atsiranda varikline kad reikia voztuvus reguliuoti?
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Mindaugas »

Nežinau kaip ten atrodo viskas golfe. Reguliuoti vožtuvus reik kas maždaug 60-80t km. Būna dažniausiai variklis negražiai dirbti pradeda, kai jau pasėdę vožtuvai. kainos nežinau tiksliai turbo, keli šimtai eurų. Galiu tik pasakyti 2.5 atmo, kad vožtuvų reguliavimas koks 40 eurų.

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė suboksidas »

Dujos - taip. Reguliavimas 200-250€, reiks tarkim, kas 60kkm daryt. Pas mane su dujom pravažiuota 36kkm, foriko rida 340kkm, dar reguliuot nereikia (sturbo, 125kw). Pravaziuok pats - matysi garso izoliacija. Tik nereik issigast svilpianciu veidrodeliu - tai sutvarkoma. Nes man teko su 2004 foriku vaziuot....kosmaras, bet net su pirstu prispaudus guma, garsas dingsta, tad tiesiog reiktu susitvarkyt tai.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė suboksidas »

Automatas nera bukas. Buki yra zmones. Nes jis pavaras permeta greiciau, nei zmogus su MT. BET, buna ir buku automatu, taciau ten jau gedimas.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013-07-04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Dziugesiukas »

Suboksidai, o kiek iki Tavęs be vožtuvų reguliavimo pravažiuota?;)
Garso izoliacija nuo variklio skyriaus yra gera, o gal tiesiog variklis yra tylus prie normalių sūkių, bet nuo ratų pusės nėra visai izoliacijos. Tik mieste bus pakenčiamas garsas iš padangų pusės žiemos metu su žieminėm padangom. Už miesto teks pakentėti klausantis garsiau muzikos. Vasarą su vasarinėm padangom lėk kiek nori, garsas minimalus.

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html
Vartotojo avataras
Gorbas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1953
Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
Auto: SS
Valstybinis numeris: KMZ000
Mobilus: +37061442626
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Gorbas »

Nemeluok Tomai, nepermeta automatas greičiau bėgių, su analogišku varikliu tik su CVT automatu nebent gali pagreitėt greičiau nei su mechanika. Tas net atsispindi gamintojo techninėse specifikacijose. ;) Tuo labiau ant Subaru pagreitėt iki 100km/h praktiškai pakanka 2 bėgių (net su 2.0 atmo).
Miškinukas
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Virgis75 »

Mindaugas rašė:Dėk dujas, atsipirks jei 40kkm. Automatas dirba normaliai, apsukos irgi normalios. prie 80 2000rpm,prie 120 3000rpm. Jei nenori bukumo, tai venk ne automato! o 2.0 atmo. Tai reiškia arba amerikonas 2.5 atmo (pakanka galios), arba idealiu atveju 2.0turbo automatas. Garso izoliacijos nekažką forike, bet ne dėl to žmonės jį renkasi...

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Įdomiai, vienas bendradarbis važiavo su mano pirmuku, ir su antruku Foriku. Sakė, kad maniškio garso izoliacija geresnė, nei antruko...
O dvilitrinis paprastas, automatas, tai katorga, nevažiuoja visiškai...
Dujas susidėjau, viskas ok. Pravažiavau 70.000 km ir tada reguliavau vožtuvus. O kada prieš tai buvo reguliuota, nežinau.
Automatas lėtas tik kai iš N (ar P) į D ar R jungi. Po to perjungimo greitis mane tenkina :-AA (nebent koks sportininkas esi). Be to, yra ir Sport mygtukas, kuris automatą padaro dar jautresniu. O jei jau labai reikia, jungi 3,2, ar 1 ir visos bėdos išsisprendžia.
Čia kalbėjau apie pirmuką.
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Mindaugas »

Jai čia man Virgi rašei, tai pas mane žinutėje kablelį padėk vietoj šauktuko. Man tinka automato perjungimo greitis. Gal yra ir greitesnių automatų, bet man tarkim gana tokio, su sąlyga, kad jie yra patvarūs... :)
O su ranka nelabai ten ką greičiau pajunginėsi, vistiek kokią sekundę trunka. Tai per tiek ir automatas perjungia. Kai atsisėdu į Foriką su automatu, tai atsigaunu. Matyt jau prilipo... O mechanas gal tik kad tempt galima sugedus ir pavaras labiau kontroliuoti, nors su AT gali 1,2,3 zaisti. :)
O interesantui reziumuojant - jei jau pasiryžęs imti Foriką, tai pirk. Dėl dujų statymo ir reguliavimo viskas ok (manau galima tuos 250 eur sutaupyt per 1.5 metų važinėjant ant dujų), o izoliacijos nuo ratų nelabai rasta, ypač gale. Tai triukšmo nemažai, nors tikrai ne tragiškai. :)

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė suboksidas »

Gorbas rašė:Nemeluok Tomai, nepermeta automatas greičiau bėgių, su analogišku varikliu tik su CVT automatu nebent gali pagreitėt greičiau nei su mechanika. Tas net atsispindi gamintojo techninėse specifikacijose. ;) Tuo labiau ant Subaru pagreitėt iki 100km/h praktiškai pakanka 2 bėgių (net su 2.0 atmo).
Permeta! Ir jau ne vienam tai įrodyta, kai pravežiau. Du žmonės, kurie dvejojo pirkt automatą (dėl tų pačių bukumo pasakų), po pasivažinėjimo pirko be kalbų ir yra patenkinti. Bet sita tema ant laido kalbeti, nes yra niuansų, del kuriu jis yra bukas, bet tai yra zmogaus kojos problema.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė suboksidas »

Dziugesiukas rašė:Suboksidai, o kiek iki Tavęs be vožtuvų reguliavimo pravažiuota?;)
Garso izoliacija nuo variklio skyriaus yra gera, o gal tiesiog variklis yra tylus prie normalių sūkių, bet nuo ratų pusės nėra visai izoliacijos. Tik mieste bus pakenčiamas garsas iš padangų pusės žiemos metu su žieminėm padangom. Už miesto teks pakentėti klausantis garsiau muzikos. Vasarą su vasarinėm padangom lėk kiek nori, garsas minimalus.

Išsiųsta naudojantis HUAWEI VNS-L21 Tapatalk 4 Lt
Iki manęs nebuvo dujų. Buvęs šeimininkas pravažiavęs buvo 20kkm be reguliavimo. Daugiau istorijos nėra.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė suboksidas »

pacman rašė:Na taip foresterius ne sel garso izoliacijos perka, bet idomu kokia ta izoliacija ar su mano pateiktu pvz blogesne ar geresne? Gal kartais zinai kiek kainuoja tas voztuvu reguliavimas? Kiek skaitinejau siame forume vienas narys minejo kad vos ne visa varikli is masinos reikia isimti, noriu pasiteirauti kas kiek laiko ta procedura reikia atlikti? Kokie simptomai atsiranda varikline kad reikia voztuvus reguliuoti?
Garso izoliacija - forikas yra tikras limuzinas, palyginus su dacia sandero. Daugiau nelabai turiu su kuo lyginti.

Beje, pats iš kurio miesto esi? Galim suorganizuot pasivažinėjimą ir taps viskas aišku!
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Virgis75 »

Mindaugas rašė:Jai čia man Virgi rašei, tai pas mane žinutėje kablelį padėk vietoj šauktuko. Man tinka automato perjungimo greitis. Gal yra ir greitesnių automatų, bet man tarkim gana tokio, su sąlyga, kad jie yra patvarūs... :)
O su ranka nelabai ten ką greičiau pajunginėsi, vistiek kokią sekundę trunka. Tai per tiek ir automatas perjungia. Kai atsisėdu į Foriką su automatu, tai atsigaunu. Matyt jau prilipo... O mechanas gal tik kad tempt galima sugedus ir pavaras labiau kontroliuoti, nors su AT gali 1,2,3 zaisti. :)
O interesantui reziumuojant - jei jau pasiryžęs imti Foriką, tai pirk. Dėl dujų statymo ir reguliavimo viskas ok (manau galima tuos 250 eur sutaupyt per 1.5 metų važinėjant ant dujų), o izoliacijos nuo ratų nelabai rasta, ypač gale. Tai triukšmo nemažai, nors tikrai ne tragiškai. :)

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Rašiau pritardamas tamstos nuomonei. Tik dėl apsukų nepamenu... Berods automatas ant 100km/h eina apie 2250 apm...
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Mindaugas »

Nu bent jau mano amerikonas 2.5 atmo tau kaip rašiau, 80 kmh 2000rpm, 120 kmh 3000rpm. Man rodos proporcingai eina ir 100 kmh 2500rpm. :)

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Vartotojo avataras
Mindaugas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5342
Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė Mindaugas »

Jei Vilniuje, taip tikrai test drive šią savaitę galime padaryti... :)

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Standartinė suboksidas »

Sturbo AT
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Skelbti atsakymą