Tomas rašė:nu rudeni bus matyt kaip seksis,ant doku tik benzas,užpylimas pas legacy pasidariau iš bagažinės vidaus,i prieki prasivedžiau per vidu...po dugnu jokiu vamzdžiu nė matyt prieš ta liks tik reduktoriu išsitraukt...
Tai reduktorių kor nors į vidų už bardačioko ar po radija įstatyk, ten vietos turėtų užtekti
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
važiuodamas magistralė ant duju (bake buvo 5-10 litru) su cruise control užsidegė check engine su VDC off ir mirksėjo cruise control. Pakalbėjus su servisistu paaiškėjo kad galima važiuoti. Užsukus ir pajungus kompa paaiškėjo kad duju mišinis netinkamas. Ištrinė klaida, užsukau pas dujuninkus - sako reikėjo su klaida pas mus užsukti, o ne trinti. Jo, sunku žaliam Kokia jūsų nuomonė, nuo ko tas buna? Dujininkas sakė daug priežaščiu - reduktiorius, purkštukai virš 100000 km, dujos nelabai papuolė, gal dėl mažo kiekio bake, tiesiog sugrybavo.
dėkui. Bet tai turėtu buti kiekviena karta kai bakas i pabaiga. Jau buvo 3 kart kai visai pasibaigė, ir 4-5 kart kaip dabar, ir nieko nebuvo. Nesuprantu. Gal tiesiog taip sutapo
Dujinikas sakė kad taip buna, ir kad tokiu mini gedimu nebutu dabar montuoja nauja įranga su OBD, tipo duju kompas kuris draugauja su auto kompu, prisitaiko prie jo, ir dėl to tokiu grybavimu ženkliai sumažėja. Na taip supratau jo žodžius
jaroslavas rašė:dėkui. Bet tai turėtu buti kiekviena karta kai bakas i pabaiga. Jau buvo 3 kart kai visai pasibaigė, ir 4-5 kart kaip dabar, ir nieko nebuvo. Nesuprantu. Gal tiesiog taip sutapo
Dujinikas sakė kad taip buna, ir kad tokiu mini gedimu nebutu dabar montuoja nauja įranga su OBD, tipo duju kompas kuris draugauja su auto kompu, prisitaiko prie jo, ir dėl to tokiu grybavimu ženkliai sumažėja. Na taip supratau jo žodžius
Geriau būtų jei klaidos kodą prisimintum.
Gali būti ir tokia situacija kaip mano Forike, kai tik ilgiau pavažiuoji dujomis - kokius 150-200 km. išmeta kuro lygio daviklio gedimą (nepamenu klaidos numerio, nes dabar juo ilgom distancijom nieks nevažinėja, tai ir nemėto).
Bandžiau aiškintis kodėl taip yra, nes OBK to nedaro. Elektros schemose radau vieną principinį skirtumą - Forike laidas iš kuro daviklio eina į ECU ir visą info virškina būtent jis. OBK laidas nuo kuro daviklio eina tiesiai į skydelį.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Kai sumažėja dujų slėgis bake turi į benziną perjungt automatiškai o ne klaidas mėtyti. Per savo subaru eksploatacijos su dujom laikotarpį nei viena klaida dėl dujų nebuvo pasirodžiusi nors dujos nekokios.
Man tokie bajeriai buvo su pajero po tam tikros duju imones montavimo darbu. Kol neperdarem viska pagal save ir su kompu tvarkingai neprasiejom po nustatymus, ir sukalibravom tinkamai - pastoviai taip streikavo.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Su dujom ir man jau darosi neaisku. Pries keturis metus tilpdavau i 12ltr. sanaudu ir 42ltr i baliona. Dabar pucia po 45ltr i baliona o sanaudos jau perkope 15ltr.
Aisku ir vairavimo stilius pasikeite, bet kad taip zenkliai
O leciau vaziuot jau neiseina
LEGACY I wagon '94 2.2 AT
LEGACY II wagon '97 2.0 MT LPG EX
OUTBACK II wagon '99 2.5 AT LPG
Paskutiniu metu piluosi Viloktos degalineje. Telpa 42-43 ltr tvarkingai. Sanaudos 12.3-12.8 ltr/100km, pastoviai be pakeitimu, tikrai Vilniaus miesto rezimu. Statoilo nebandziau, bet vat Gintarines Naftos degalinese pastoviai telpa 45-46 ltr dar net neatsijungus irangai del duju trukumo, nors balionas 45 ltr.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Man tik idomu koki s..d jie maiso i skytas dujas I gamtini metana kuri varo i virykles, itariu tiesiog oro prideda, nes zmones jau seniausiai kalba, kad tenka vis ilgiau ir ilgiau ta pati puoda kaitint, kol vanduo uzvirs. Mazesnis kaloringumas -maziau silumos issikiria, todel ir masinos daugiau suryja, vis viena vaziuojant nelabai jauti kokiu kampu ispaudei akseleratoriu, ziuri juk i spidometra
Jei dujos imamos is apitustes talpos, esant tam tikriems orams ir kondensatas susidaro, kuris vandens pavidalu patenka su dujom i baka, itakoja slegi, ko pasekoje meta klaidas ar issijungia.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
šiandien vėl pravažiavus kokie 50 km išlindo klaida. Bakas buvo pilnas, reiškia versija kad dėl tuščio atpola.Paskambinau i egas (kur tas pro2000 dujos), pakalbėjau, tai meistro nuomonė kad jau sena mano įranga, kad prie 100000 Hana purkštukus keisti. Tada pakalbėjau su Romantoma, ten statė dujos, sakė kad nesipilčiau PRO2000, nes tie "vitaminai" gadina kažka, ar nesueina su mano įranga. O kad check engine kartu su cruise ir su VDC - tai Foriko avarinis režimas, kai atsiranda toks gedimas jis pereina prie avarinio režimo. Tada užsukau Alytuje Alreginta - dėkui pažiurėjo, pajungus kompa pamatė ta kalida - per riebus mišinis antrame konture. Patarė išvažinėti šios dujos, daugiau nepilti, tada pilti kokius 2-3 bakus normaliu duju, ir po viso šito pašalinti klaida per kompa (butent per kompa, nes nuemus klema sakė kad kompe yra klaida tik nedega lapmutės, šito nežinojau). Dėl purkštuku Hana - sakė kad nebent pravalyti, bet jos dirba ir prie 150000 km. Resursa didelis. Ta pati pasiulė Romantoma. Tai taip ir darisiu. Ir jei užpilus trečia baka normaliu duju bus viskas gerai - didelis minusas Egas ženklui ir ju PRO2000 dujoms.
Ant galo paskambinau Cobrai - susitarta kad jis patrumpins žarnos, pakeis, pravalis purkštukus, apžiura padaris, gal kompa su OBD pastatis. tik jo ir lieka pasitikėti. Cobros versija - šios dujos su priedais pradėjo valyti purva nuo seneliu ir užkimšo. Mna šia versija labiau patiko, nes pravažiavo 100000 ir nieko, o dabar pradėjus pilkti afigenus - susstreikavo. Alreginta minėjo kad Alytuje buvo kažkada dujos us priedais, ir kažkaip dingo greitai
Šiaip aš patarčiau Orlene dujų nepilti. Bent jau Alytuje. Kai ten pyliau, bent du kartus važiavau filtrų valyti.
Pradėjau pilti kitur, tai neteko nė kartp daugiau valyt. dabar piluosi Lukoile, tai bent netelpa daugiau nei 53 litrai paskutiniu metu.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Statoil nustojau piltis dėl jų chamiškumo. Kai turėjau mesti darbus ir važiuoti žmonai prisipilti dujų, tai užbraukiau statoil visiems laikams. O situacija tokia - žmona nuvažiuoja piltis darbo metu, paspaudžia mygtuką iškviesti operatorių. Išlenda pro duris po kokių 5 min. kažkokia višta ir rėkia "Reikia mokėti skaityti kas parašyta ant kolonėlės, nėra kam įpilti". O ant kolonėlės parašyta, kad darbo metu gali užpilti operatorius. pasirodo ta operatorė nieko apie tai nežinojo, aprėkė klientą ir t.t. Žinoma atsiėmė kai aš nuvažiavau ir pakėliaus visus ant kojų, tada pasirodė, kad ir daugiau darbuotojų degalinėje buvo... pareikalavau jų centrinės vadovybės kontaktų, bet paskui piktumas atlėgo ir neparašiau skundo. Bet dar to nebuvo, kad taip įžeidinėtų klientus.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)