Puslapis 60108

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-08-21, 5:15 pm
hipy
bet zinant, kad bet kuris pardavejas i bet kuri kura pila savo visokius priedus, tai kaip ir px kas ten po kiek... ar cia tik duju priedai tokie zudikai, o chemija dyzelyje ir benze OK ?..

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-08-21, 5:38 pm
Icagel
pOWERS rašė:Kodėl taip piktai. Jei pas jaroslavą nėra nuosėdų kurios atitirpusios užkimštų purkštukus ir važinės sau be problemų.
Na as visai ne piktai, as tikrai tikiu kad Jaroslavas vazines be didesniu problemu ir t.t. Bet tiesiog as asmeniskai netikiu tais priedais dujose, nes nemanau kad realiai jos turi kazkoki mistini poveiki. Tiesiog grazi reklama, kuri jeigu pili tas dujas moki po 5ct uz litra. O kitas pila ne pro dujas (asmenine patirtis 6 metai ir 140 kkm paprastomis dujomis, tais paciais purkstukais ir t.t.) ir vaziuoja be tu paciu problemu :)

Cia labai panasiai, kaip magnetai, laselines, aktyvatoriai ir kiti priedai.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-08-21, 5:42 pm
jaroslavas
Icagel, jei paskaititum paskutinius lapus tai suprastum kad kalba eina ne apie stebuklinga poveiki PRo duju, o kad 90 proc tvirtina kad juos kenkia, atsiranda problemu ir pan.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-08-21, 5:55 pm
Icagel
3 dujininkai man patare ju nepilt... nes uzkisa filtrus.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-08-21, 10:08 pm
Zygimantinijus
Icagel rašė:3 dujininkai man patare ju nepilt... nes uzkisa filtrus.
Patirta savo kailiu kai dar važinėjau su SAAB 9-3...

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-08-21, 10:11 pm
jaroslavas
o šios PRO dujos jau seniai parduodamos? ir ne tik Vilniuje?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-08-22, 8:19 am
evilkas
jaroslavas rašė:o šios PRO dujos jau seniai parduodamos? ir ne tik Vilniuje?
Alytuje Neste jau prieš kokius metus susivyniojo savo Pro2000 dujas. Prieš tai keletą metų pardavinėjo.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-08-22, 8:28 am
tomazas555
jaroslavas rašė:o šios PRO dujos jau seniai parduodamos? ir ne tik Vilniuje?
Senu seniausiai +-10metu kai kaune yra.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-08-22, 8:58 am
pOWERS
Klp pro dujų nesu matęs, gal ir nesilankau visokiose neaiškiose kolonėlėse :???:

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-08-27, 9:23 pm
jaroslavas

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-09-17, 5:31 pm
jaroslavas
Mano Forester pirktas 2012.06.15. Iki šios dienos pravažiuota 14000 km (per menesi apie 5000 km).
Vidutinės duju sanaudos - 12 ltr 100 km. Benzo per 3 menesius - apie 20 ltr
Skaičiuojame kiek pinigu važiuojant su dujomis. 14000/100*12*2.4+20*5=4130 Lt. Pridedu papildomos išlaidos dėl duju - filtrai , aptarnavimas, lašalinė, truputi remonto, amortizacija įrangos, kaupiamasis remontas (pvz vožtuvu reguliavimas) - maždaug šiam periodui 700 lt. tai viso 4830 Lt ant 14000 km.
Dabar su benzinu. 14000/100*10(tiek butu vid. su benzu ne duju naudai)*5.0=7000 Lt. Čia papildomi negali buti, skaitom kad su benzinu - standartas.
Tai pesimistiniu skaičiavimu man gaunasi 2170 lt sutaupyta. Ant 10000 km gaunasi 1500 lt. Reiškia investiciaj 3000 lt atsipirks po 20000 km , arba mano stiliumi po 1-1,5 menesio. Reikia pripažinti kad dujos geras dalykas, bet ne 2.0 EU kuriam vožtuvu reguliavimai 2000-3000 Lt

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-09-17, 9:53 pm
zzzubarruu

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-09-17, 10:46 pm
Arūnas
Nu pagaliau kažkas normalesnio, net jei ir su pilnu įkrovimu nuvažuoti gali 80 km, tai 2 val. įkrovimas užglaisto viską. Kaina juokinga, praktiškai galima sakyt sakyt su vienu litru benzino 100km :)

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-09-17, 11:14 pm
Arturas
Viskas bus gerai, kol lauke silta. O kai pasals? Na tarkim akumuliatoriai kokie nors sidabro-cinko, kurie nepraranda talpos del temperaturos, nes kitu nelabai pamenu, kad neitakotu. O kaip vairuotojui ir keleiviams? Su dvigubu tulupu ir veltiniais keliese ten tilps? `!`` Nori ar nenori, bet ziema reikia ir silumos. `#;
Isbandziau as vis tik etanoli-E85 :smile: Tiesiog isvazinejau pilna baka. Jokiu papildomu korektoriu ir purkstuku.
Minusai:
Saltas kuriasi labai sunkiai, matyt sunkiau garuoja. Kai susyla tai beveik nera skirtumo.
Dingo motoro dinamika, nes ko gero reikia daugiau pilti nei benzo.
Padidejo sanaudos nuo 10 iki 13,5 l/100km
Pliusai:
Kvepia spiritu :smile: kol saltas ( nors man nuolatinai vaidenosi tas kvapas)
Is dusles beveik nesmirda, nes degant spiritui issikiria tik vanduo ir anglies dioksidas
Nebereikia katalizatoriaus, nes nera ka gaudyti, todel pas mene uzgeso checkengine, kuris rode klaida apie katalizatoriaus nekankamuma.
Nu ok, pabandziau ir uzteks, vis viena gaunasi brangiau vaziuot. Cia juk ne Brazilija, cia LT `!``

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan

Parašytas: 2012-09-24, 10:21 am
jaroslavas
praeita savaitė padariau savo rekorda - užmiestyje 90-95 km val su truputi miestu, aš vienas, auto neprikrautas - 10,6 litrų duju ant 100 km. Auto 2.5 atmo USA Forester 2009, ir įranga jau pravažiavo 100000 km