idomu butu matyti techninius Graciovo sprendimus,del kuriu ratinis visureigis eina geriau uz viksrini
logiskai mastant sublokavus visus 8 ratus visa kita lieka padangoms.dar galima pazaisti reguliuojant padangu slegi vaziuojant skirtingu gruntu. Bet matomai kad yra dar kazkas
Re: Mechaniniai monstrai
Parašytas: 2009-11-22, 12:58 am
Deimazas
Padangų protektoriaus sukibimas geresnis nei vikšro plius iš vidaus reguliuojamas slėgis t.y nuleidus kontaktinis plotas gali viršyti vikšro kontaktinį plotą
Re: Mechaniniai monstrai
Parašytas: 2009-11-22, 1:03 am
vicinas
na del sukibimo tai cia ivairiai gali buti priklauso nuo grunto,ratu skaiciaus,protektoriaus rasto,viksro ilgio ir t.t.
va slegio reguliavimas tai tikrai yra vienas is esminiu dalyku.kad taip forikui tokia automatika padarius,tai daugeliui dziperiu kruopu duotume
Re: Mechaniniai monstrai
Parašytas: 2009-11-23, 2:27 am
vicinas
nu nezinau Jonai kazkokie atvirutiniai variantai,pirmajam truksta diametro o antrajam plocio atrodo aisku dailiai,bet ar ne tam jie ir daryti
Re: Mechaniniai monstrai
Parašytas: 2009-11-23, 3:20 am
vicinas
Jonai padaryt is ivairiu mazgu galima superini vezdechoda,cia tik fantazijos klausimas,o vat padaryt autentiska daikta,is standartinu detali,tam rei fantazijos turet pirmiausia,o paskui dar meiles tam modeliui,o paskui dar xren zino kiek visko kad igyvendintum savo fantazijas zodziu jei bus tokiu zmoniu,krizes tikrai pergyvensim :mad:
su tuo geltonu tai pazystamas vazinejo (rodos Malinausko chebros darytas), kazkada motokrosa gerai ivaldes buvo, po to uzaugo uzsidirbo ir lindo i bekele