Puslapis 732

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-01-18, 9:35 am
Virgis75
Posūkyje, ne per didžiausiu greičiu (kokie 20 km/h), spustelėjau gazą, nedidelis smūgis pasijautė.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-01-27, 12:19 pm
vicinas
man panasus simptomai buvo su automatu,kai per nezinojima,idejau deze,su kitokiu perdavimo skaiciumi nei galinis reduktorius.Taigi,jei buvo kazkas daryta,butinai pasitikrinkit

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-01-31, 7:55 pm
Virgis75
Dar vienas dalykas pradėjo neramint. Užkūrus auto salone girdisi nedidelis metalinis garselis, lyg duslės metaliukas kur liestųsi. Šeštadienį keitėm dangtelių tarpines, tai dar klausėmės. Garsas eina kaip ir iš pavarų dėžės prie pat variklio. Kolega mislyja, kad gal ir starterio bendeksas ne iki galo atsitraukia ir siekia dantratukas. Bet kažkaip nesitiki, nes starteris suka gerai, pašalinio garso nesigirdi. Duslę peržiūrėjom, keliose vietose paveržėm, bet nepadėjo. gal kas turit minčių?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-01-31, 8:01 pm
vicinas
pagal tavo aprasyma cia daug priezasciu galima prigalvoti,bent jau video idek su tuo garsu,tada galima butu kazka konkretizuoti :?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-01-31, 8:05 pm
vicinas
pas mane panasu metalini garsa kele paprasciausias akmenukas ikrites uz katalizo apsaugos :D

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-01-31, 8:27 pm
Virgis75
vicinas rašė:pas mane panasu metalini garsa kele paprasciausias akmenukas ikrites uz katalizo apsaugos :D
Tai kad duslę du kartus žiūrėjom... Ir tas garsas girdimesnis kairėje pusėje, o katalyzas - dešinėje... Bandysiu gal kada įrašyt tą garsą...

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-01-31, 8:38 pm
vicinas
va va,irasius tikrai diagnozes tikslesnes buna :?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-01, 11:18 am
diudiukas
Sveiki, dar nesu bandęs foriko automato važiuojant and D ir perstumiant svirtį į + arba -. Ar tai reiškia, kad paaukštinu arba pažeminu vieną pavarą? Ar tai turi įtakos staigesniam pagreitėjimui? Ar saugu būtų iš + mesti į -? Ačiū. :)

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-01, 12:19 pm
vicinas
+ ir - tai yra rankinio dezes valdymo pozicijos,tikrai nieko blogo nepadarysi jas junginedamas,cia tiesiog pavaros aukstinimas arba zeminimas tavo pasirinktu momentu

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-01, 1:29 pm
Icagel
diudiukas rašė:Sveiki, dar nesu bandęs foriko automato važiuojant and D ir perstumiant svirtį į + arba -. Ar tai reiškia, kad paaukštinu arba pažeminu vieną pavarą? Ar tai turi įtakos staigesniam pagreitėjimui? Ar saugu būtų iš + mesti į -? Ačiū. :)
Kartais taip darau su Outback automatu, bet pagal manuala perjungiant is D i +/- pozicija, bet jos nelieciant turi veikt SPORT rezimas. Bet jei aukstini ar zemini isijungia manual rezimas. Atkreipk demesi, kad bet kada aukstint ar zemint irgi negalesi. Vaziuojant manual rezimu skydelyje rodo pasirinkta pavara ir dvi rodiklytes zemyn aukstyn. PVZ kol nedega rodykle aukstyn, negalesi paaukstint pavaros ir atvirksciai. Aisku tai nera nieko blogo dezei manau.
Taip kad gaunasi kaip ir manual bet su apribojimais, kad nesugadintun dezes. Man zymiai geriau kontroliuot dezes darba gazo pedalo padetimi.

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-01, 5:36 pm
diudiukas
Ačiū, ryt išbandysiu

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-02, 11:17 am
Arūnas
diudiukas rašė:Sveiki, dar nesu bandęs foriko automato važiuojant and D ir perstumiant svirtį į + arba -. Ar tai reiškia, kad paaukštinu arba pažeminu vieną pavarą? Ar tai turi įtakos staigesniam pagreitėjimui? Ar saugu būtų iš + mesti į -? Ačiū. :)
Čia mano mėgtstamiausias žaisliukas. Įjungus manual režimą dėžė elgiasi kitaip, t.y. pavaros yra perjungiamos greičiau nei važiuojant D režimu. jei spausi gazas dugnas ir neperjungsi pavaros tai suks iki ribotuvo, t.y. pavaros aukštyn neperjungs, perjungs tik žemyn jei su aukšga pavara važiuosi per lėtai. Kitas įdomus dalykas važiuojant SPORTSHIFT režimu, isibėgėjus ir atleidus gazą (neperjungus aukštėsnės pavaros) automobilis stabdomas pavara,t.y. dežė nejungia laisvos eigos.

taigi reziumuojant D režimu dėžė elgiasi kaip įmanoma protingiau (aka adaptuojaisi prie tavo vairavimo)
SPORTSHIFT režimu griežtai įjungiama pavara.

P.S.
ir D režime galima dėžę priversti elgtis kaip sportiniame režime, tik kuro gaila :D Nežinau kaip senesniuose kituose modeliuose, čia kalbu apie 2007 metų modelį 2.5XT

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-02, 1:18 pm
diudiukas
Pabandžiau šiandien pavažinėti Sportshift režime (svirtis ant + -), viskas kaip Arūnas aprašė, tik įdomu, ar perjunginėjant ranka kuro daug daugiau eikvojasi?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-02, 1:32 pm
vicinas
zinoma kad daugiau deginsi sportiniu rezimu vaziuodamas. D rezimas ir yra dar vadinamas pensininku rezimu,nes ekonomiskiausias :?

Re: Foriko automatas

Parašytas: 2012-02-02, 1:47 pm
diudiukas
Vicinai, čia ne visai sportinis režimas, nes nejungiamas Power mygtukas, kurio dėka ant D perjungia pavaras prie aukštų apsukų. Čia gi galima pvz. ir ketvirtą pavarą prie 70 km greičio įjungti, nebūtina kelti iki 6000 apsukų :)