Puslapis 63 iš 108
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-11-07, 6:17 pm
Karolis
Kiek apie Stentoriu teko skaityt, tai tikrai toli man iki jo. Pramankštinu iki ribotuvo dažnai, bet lakstyt greitai nėra kur.. Aišku, jei pirmas prie raudonos stoviu, tai užmygiu, bet ne už tokias sanaudas vistiek. Freelander 2.5 v6 man imdavo 18l kopustų, o ten masė jau kita.... Gal lukoile dujos lievos? Piluosi dažniausiai lukoile kur olandų žiede link stoties varant, gal reiks statoilines pamėginti.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-11-07, 6:53 pm
Karolis
Nu va, ir paaiškėjo kame reikalas, sąnaudos panašios į normalias ir tiek. Iki pilnos laimės, Jonai, gal galėtum parašyk kodėl pas vienus kontra 2.2 96kw, pas kitus 100?
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-11-11, 8:56 pm
evilkas
Va šiandien vidurkis gavosi 11,3. Važiavau Alytus-Kaunas-Kėdainiai-Šiauliai-Mažeikiai-Skuodas-Šventoji-Palanga-Klaipėda-Kaunas-Alytus. Visur stengiausi važiuoti pagal taisykles.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-11-11, 10:07 pm
Arūnas
nu neblogai sakyčiau.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-11-11, 10:17 pm
evilkas
Arūnas rašė:nu neblogai sakyčiau.
Kaip tokiam automobiliui tiklrai neblogai.
Beja, dujas paskutinius kokius 7-8 mėnesius pilu išimtinai Lukoile . Su Lietuviškom Statoilinėm tokio rezultato niekada nebuvo. Buvo 10,5 su Latviškom Statoilinėm.
Gal Lukuilinių jama mažiau dėl to, kad visi reguliavimai buvo atliekami prisipylus Lukoile. Mat priešais Alregintą Alytuje yra Lukoilas, ir visi susimontavę įrangą pirmą pylimą būtent ten daro

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-11-12, 11:33 am
tomazas555
Pagaliau radau laiko pareguliuot leikai 2,0 dujas. Buvo riebokas misinys pasirodo. Tai trasoj 14, mieste 16litru lpg, Jei Jonava galima miestu vadint
Ziuresim kiek dabar bus

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-11-15, 11:14 am
henyte
as tai ir visada lukoile, bet labai priklauso koks spaudimas koloneleje yra. kartais buna mazesnis tai nepripila iki galo
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-11-15, 11:37 am
evilkas
henyte rašė:as tai ir visada lukoile, bet labai priklauso koks spaudimas koloneleje yra. kartais buna mazesnis tai nepripila iki galo
Kiek pastebėjau, Lukoile spaudimas visada 15-16 bar. būna, kitur apie 12.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-11-20, 4:34 pm
zzzubarruu
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-11-20, 6:59 pm
Arūnas
gal ir ne blogai, bet vėlgi, atsiranda kiti dalykai, svoris. Žinoma video reportaže parodytas aparats per didelis, realybėje jo tokio didelio nereikia. Bet vistiek, svoris bus didelis, kentės pakaba, ją reikės modifikuoti, amortizatoriai, o kaip balos? jei ten taip viskas atvira, tai pervažiavus balą a nebus trumpo jungimo?
Pačia įdėją vertinu teigiamai, bet mums forikams neaktualu, nes pas mumi AWD

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-11-23, 9:35 am
tomazas555
Jonas6x6 rašė:tomazas555 rašė:Pagaliau radau laiko pareguliuot leikai 2,0 dujas. Buvo riebokas misinys pasirodo. Tai trasoj 14, mieste 16litru lpg, Jei Jonava galima miestu vadint
Ziuresim kiek dabar bus

atvažiuok pamatuosim tavo mišinį profesionaliai.
Jei padarė per liesą, negerai varikliui - pradegs vožtuvai
Trasa 80%, miestas 20% 11,62lpg.

Aisku vaziavo zmona.
Liepiau labai neliesint, bet butinai uzsuksiu. Dėkui.

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-11-29, 9:30 am
Diver
bet jei saliaros valgys tiek pat kiek benzo tai vel nekas...

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-12-09, 12:07 pm
Giedrius-Gmc
jaroslavas rašė:Mano Forester pirktas 2012.06.15. Iki šios dienos pravažiuota 14000 km (per menesi apie 5000 km).
Vidutinės duju sanaudos - 12 ltr 100 km. Benzo per 3 menesius - apie 20 ltr
Skaičiuojame kiek pinigu važiuojant su dujomis. 14000/100*12*2.4+20*5=4130 Lt. Pridedu papildomos išlaidos dėl duju - filtrai , aptarnavimas, lašalinė, truputi remonto, amortizacija įrangos, kaupiamasis remontas (pvz vožtuvu reguliavimas) - maždaug šiam periodui 700 lt. tai viso 4830 Lt ant 14000 km.
Dabar su benzinu. 14000/100*10(tiek butu vid. su benzu ne duju naudai)*5.0=7000 Lt. Čia papildomi negali buti, skaitom kad su benzinu - standartas.
Tai pesimistiniu skaičiavimu man gaunasi 2170 lt sutaupyta. Ant 10000 km gaunasi 1500 lt. Reiškia investiciaj 3000 lt atsipirks po 20000 km , arba mano stiliumi po 1-1,5 menesio. Reikia pripažinti kad dujos geras dalykas, bet ne 2.0 EU kuriam vožtuvu reguliavimai 2000-3000 Lt
Su 2l 116kw foriku atvazinejau be duju, nes tuomet metine rida buvo 10 000km tai buvo neverta detis.
Prasidejus ziemai vel prisimenu Subaru ir tyliai po truputi rezgu planus apie Forika >2009 ar Legacy/Outback nuo 2004m, butinai AT.
Vazineju ramiai/normaliai, todel domina 2-2,5l varikliai. Gal galit darkart parasyti (nes su paieska sudetinga del temu gausos), kiek mazdaug kainuoja voztuvu reguliavimas sitiems modeliams? :V Nes Jaroslavo pamineti 3000 nuteikia pesimistiskai...
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-12-09, 12:20 pm
Stentor
diskutuota daugiausia ir viena isvada, geriausia 2.5at 200lt. visa kita gal tiek, gal tiek....
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2012-12-09, 12:29 pm
Giedrius-Gmc
Stentor rašė:diskutuota daugiausia ir viena isvada, geriausia 2.5at 200lt. visa kita gal tiek, gal tiek....
Kaip suprantu forikui nuo 2009 tas negalioja

Nezinau, kaip Legacy >2004