Puslapis 66 iš 108
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-20, 12:03 pm
Mindaugas
Na tai tau jau pačiam spręsti. Tačiau yra Vilniuje meistrų, kurių darbo kokybe niekas neabejoja ir nusiskundimų neturi (Slava, Cobra?). Pats pas juos nebuvau dar, bet atsiliepimai geri.
Man irgi draugas užrodė trečią variantą, kuriuo pasinaudojau grynai dėl patogios vietos bei lyg ir neblogos kainos. Tikrai jo nereklamuoju, bet jis pats su Impreza japoniška važinėja (twin turbo ar dar koks velnias, bet labai gyrėsi). Tai kaip ir rašiau kitur, man buvo dvi bėdos - reikėjo keisti Valtec purkštukų gumeles (rutininis 30-40 tūks. km darbas) ir persijungiant į dujas iš po nakties (kai gerai viskas atšalę) pasmirsdavo dujomis. Tai purkštukų gumelių jis patarė nekeist, o pasiūlė HANA purkštukus už 100 lt/vnt. Pasak jo labai gera kaina (nežinau), o jie neaptarnaujami pilnai iki 100 tūkst., ir jis yra matęs jo montuotus purkštukus po 350 tūkst. dirbančius be problemų. Taip pat perrinko reduktorių, nes kondensatas buvo jo tarpines suėdęs. Kondensatas rinkosi, nes buvo padaryta žema persijungimo temperatūra - 30. Padarė 40, žiūrėsim kaip bus. Tai va - Sergejus. Nerandu dabar numerio. Bet jis darbuojasi čia (požeminis garažas, jei yra juoda impreza, tai yra ir jis):
http://www.maps.lt/map/default.aspx?lan ... ector_2_5d
Beje, jis man atiduodamas auto pasakė, kad pasitikrinčiau iki "redlaino" dėl dujų purkštukų galingumo, ar ne per silpni. Sakė jei ką, pakeis. Liepė autostradoje ant 160 panašiai ir dar pabandyt kaip valina.

Jei netrauks, tai atseit purkštukai per silpni.Tai va prisiruošiau aš padrožti mašiną, tiesa ne autostradoje ir ne tokiu greičiu. Tai važiuojant 1-2 pavaromis gazas dugnas, nuo kažkur 4500-5000 pradeda nevalint. Tarsi dar iš lėto apsukos kyla, bet nelabai jau greitėji, o kompas matyt laukia redlaino, kad jungt į aukštesnę. Tai taip ir nieko nevyksta tuo metu. Jei nori greičiau važiuoti, tai reikia spausti iki 4500 rpm. Važiuosiu pas jį kalbėtis (reikia pabaigti su šitais reikalais, o tada jau pas Slava bandysiu su ateities bėdomis), o tai ir taip sakė po 3 dujų bakų atvažiuoti, ant kompo pažiūrės darbą. Išvažinėjau jau gal 10 ar daugiau bakų, bet manau čia ne esmė.
Ar čia panašu į silpnus purkštukus?

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 1:56 pm
Diver
Na sildosi tai daugiausiai ant benzo. O ir nerekomenduojama stovint sildyti. Geriau svelniai elgiantis su gazo pedalu vaziuoti. As net nejungiu salono sildymo vaziuodamas i darba ar is jo. Maziau langai apsala ir variklis greiciau pasyla. Man vaziuoti gal 6-7 km.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 2:10 pm
azart
Musu auto sildomas tik tiek kiek uztrunka nuvalyti nuo sniego ar langus nugramdyt. Veliau pradedame palengva judeti. Dujuos nustatytos 25'C. Sanaudos ziema apie 13.5-13.8 vien tik Vilniaus miesto rrezimu, du salti uzvedimai per diena, nuvaziuojamas atstumas apie 7km ryte ir tiek pat vakare atgal.
Del info - ex legacy 2.5 AT valge tokiu pat rezimu 16-17 ltr/100km duju ziema.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 2:13 pm
Artūrazz
Diver rašė:Na sildosi tai daugiausiai ant benzo. O ir nerekomenduojama stovint sildyti. Geriau svelniai elgiantis su gazo pedalu vaziuoti. As net nejungiu salono sildymo vaziuodamas i darba ar is jo. Maziau langai apsala ir variklis greiciau pasyla. Man vaziuoti gal 6-7 km.
Na, tai kas bus jeigu šildoma pas mane mašina ilgiau, o būna pamiršti, kad įjungta tai ir po 15-20 minučių stovi

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 3:02 pm
jaroslavas
ir nieko nebus, tai aplinkos apsaugos, žaliuju išmanimas. Na kad kuo mažiau teršti gamta, ir tuo labiau kaimynus kiemuose. Aš kol išvalau tada pajudu, nera ka valyti - pajudu. Tik lėtai. O instrukcija mano Forikui skelbia:
http://www.manualowl.com/am/Subaru/2009 ... anual/1219
arba trumpai
taigi išvada - aš turiu šildyti stovinti auto kol užges melyna lemputė.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 3:06 pm
Artūrazz
Na aš ir minimum tiek pašildau, kad ta mėlyna lemputė užgestų, o kadangi pas mane PZEV ir dar dujos, tai aplamai ko gero nekenkia gamtai

Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 4:37 pm
azart
Slava tau atsakys
p.s. o jei rimtai ar reduktorius ir purkstukai tinkamai parinkti pagal auto galinguma? Anksciau taip pat buvo? jei anksciau to nebuvo, kokias dujas paskutini karta uzpildei? Netinkamas spaudimas balione? Buvo viena ziema analogiskai su pajero, kai Neste privare duju su kondensatu.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 4:42 pm
Artūrazz
Na ir pas mane taip yra, čia tipo kai dujos jau neveža permeta į benzą, tai šiek tiek mažiau gazo spausk ir nepermetynes
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 4:44 pm
azart
Artūrazz rašė:Na ir pas mane taip yra, čia tipo kai dujos jau neveža permeta į benzą, tai šiek tiek mažiau gazo spausk ir nepermetynes
Tai yra nesamone, blogai parinkti purkstukai ir reduktorius bei sukalibruota sistema. Spausk nors ribinem apsukom, nieks neturetu persijungti.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 4:55 pm
evilkas
azart rašė:
Tai yra nesamone, blogai parinkti purkstukai ir reduktorius bei sukalibruota sistema. Spausk nors ribinem apsukom, nieks neturetu persijungti.
Nebent dujų filtrai pasikišę. Man buvo kai ką tik atidarytame Orlene užsipyliau.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 5:03 pm
MekongDelta
azart rašė:Artūrazz rašė:Na ir pas mane taip yra, čia tipo kai dujos jau neveža permeta į benzą, tai šiek tiek mažiau gazo spausk ir nepermetynes
Tai yra nesamone, blogai parinkti purkstukai ir reduktorius bei sukalibruota sistema. Spausk nors ribinem apsukom, nieks neturetu persijungti.
Taip, perjungia į benziną tada, kai trūksta dujų. Jei visada taip buvo, tai nesikartosiu, o jei dabar atsirado tai pirmyn į diagnostiką. Ir ne ten kur ant stendo patikrins, o tegul prijungia kompą ir į trasą maksimaliomis apsukomis.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 6:30 pm
Cobra
Aš nesu mėgėjas rašyti ilgas istorijas todėl parašysiu trumpai...
Ar matėte kas yra už lango? O gi žema, ir tie atsijungimai nėra nieko naujo. Prie šalčiu krenta slėgis balione, todėl gali neužtekti dujų mašinai. Čia pirmas pastebėjimas. Galingom mašinom praktikuodavo toki dalyką kaip į balioną papildomai pripusdavo azoto kad sukelti slegi.
Antra... Ar kas statant dujas sumastėt sumontuoti dvigubai galingesnius komponentus už daug didesne kaina kad pora dienų žiema paspaudžius iki redlaino mašina nepersijungtu į benza? Ar tai tikrai reikalinga? Ir tuos investicijos nauda pajaustumėt eksploatuodami eiliniu įprastu režimu? Manau kad kaina butu pirmoje eilėje o ne spejimai apie galimus nepatogumus...
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 6:54 pm
Gorbas
Man tai jau ir 3000 užtenka, kad permestu į benzą.

Bet ant benzo užtat tai konkrečiai varo.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 7:48 pm
Artūrazz
Aš tai galiu kelti, kad ir iki ribotuvo, bet išmeta tik užspaudus pedalą pilnai iki dugno.
Re: Alternatyvaus kuro naudojimas - Dujos (LPG, CNG), Etan
Parašytas: 2013-01-23, 8:42 pm
Diver
man H6 iki redlainu uzmynus mesdavo ant benzo. dujos brc su dviem reduktoriais. tikriausiai kalta 6 mm magistrale buvo.
dabar su foriku spausk kiek nori. jokiu permetimu. magistrale 8 mm plastikine, reduktorius shark, purkstukai hana.